60

136 4 0
                                    

Luke Hemmings pov
"Wat wil jij Lau?" vraag ik als we de menu kaart al even aan het bekijken zijn.
"Uhm, ik denk dat ik ga voor de Lasagne La Forno." zegt Lauren, ik knik. Ik wenk een ober. "Heeft u een keuze kunnen maken?" vraagt het meisje. "Twee Lasagne La Forno graag." antwoord ik. Ze knikt. "Komt eraan." zegt ze, ze schrijft het op en loopt weg.
"Luke echt bedankt voor dit alles." zegt Lauren voor de zoveelste keer. "Je hoeft me echt niet de hele tijd te bedanken en trouwens na alles verdien je wel veel meer dan dit." zegt ik, ik pak Lauren haar handen vast.
"Luke, we weten nu allebei dat het niet jouw schuld was. Je kon er niks aan doen en ik had je gewoon moet vertrouwen. Ik weet als een van de beste hoe Barbara is.... Maar ik kon het gewoon niet, toen ik jullie daar zag staan brak mijn hart." vertelt Lauren, ze heeft de tranen in haar ogen staan. "Lauren, ik houd van je, ik zou nooit iemand anders zoenen. Jij bent mijn alles." zeg ik.
"Luke, ik houd ook ontzettend veel van jou." zegt Lauren, ik blij dat te horen.
"Je bent echt geweldig." zeg ik en druk mijn lippen op die van Lauren. Lauren glimlacht, iets wat mij ook laat glimlachen.
"Lauren you're my everything." fluister ik.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu