Jenny Grammar pov
"Wakker worden prinses." ik murmel wat en draai me om. "Dan moet je het zelf ook maar weten." hoor ik iemand mompelen, diegene verlaat de kamer. Een paar minuten later voel ik iets kouds over me heen gaan.
"Aaah!" ik open mijn ogen en ontmoet die van Niall, hij moet hard lachen.
"Wat doe je?!" vraag ik, ik zie dat hij een leeg glas in zijn handen heeft.
"Niall!" ik geef hem een boze blik. "Jij wou zelf niet wakker worden." zegt Niall. "Dus dan gooi je maar water over me heen?" vraag ik, ik ben echt geen ochtend mens en dit was dan ook niet zo'n slimme actie.
"Je bent duidelijk geen ochtend mens." grinnikt Niall. "Je meent het?!" zeg ik sarcastisch.
"Waarom grijns je zo?" vraag ik, ik was recht op gaan zitten in bed. "Ik besef gewoon wat een geluk ik heb met zo'n mooie vriendin." zegt Niall, iets wat me lichtjes laat blozen. "Je moet op houden." zeg ik.
"Waar mee?" vraagt Niall. "Met dat glimlachen!"
"Dan moet jij dat ook doen." zegt Niall. "Ik glimlach niet." zeg ik. "Ech wel, je moet je gezicht zien. Daar staat een glimlach van oor tot oor." zegt Niall.
"Ik ga maar even douchen." zeg ik na een tijdje alleen maar in elkaars ogen te hebben gekeken. "Is goed, ik ga een ontbijtje maken." zegt Niall, hij drukt een kus op mijn slaap en verlaat de kamer.
Ik sta op uit bed en loop naar de badkamer, waar ik de douche aan zet.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.