Jenny Grammar pov
Ik klop zachtjes op de deur van Lauren haar kantoor, voor ik hem open.
"Hey Jen." Lauren glimlacht zwakjes, haar ogen zijn rood, van het huilen. Iets wat mijn vermoeden bevestigd.
"Ik heb een brief voor je." zeg ik. "Owh van wie?" vraagt ze terwijl ze de brief aanpakt. "Dat kan ik niet zeggen." zeg ik, ze kijkt me raar aan.
Ze maakt de envelop open en vouwt de brief open om hem te lezen.
Haar ogen worden groot, in de envelop zit ook nog een ring, hij is prachtig mooi. Een zilveren ring met drie diamanten erin.
"Wat staat er in de brief? Van wie is ie?" vraag ik.
"Lauren?" vraag ik. Ze leest de brief wel tientalen keren over. "Ja?" de tranen staan in haar ogen. "Hebben Luke en jij ruzie?" vraag ik.
"Wist jij dat deze brief van Luke kwam?" vraagt Lauren.
"Ja." antwoord ik. "Maar hebben jullie ruzie?" vraag ik. Lauren knikt.
"Waarom? Jullie passen perfect bij elkaar." Lauren en ik gaan zitten. "H-hij z-zoende me-met Bar-barbara." stottert Lauren.
"Heeft hij met je gepraat?" vraag ik, ze knikt. "Hij z-zei dat zij hem zoende... M-maar ik weet h-het nie-iet.." antwoordt Lauren, ze probeert haar tranen weg te knipperen.
"Mag ik je zeggen wat ik denk?" vraag ik, Lauren knikt en kijkt me aan.
"Je weet hoe Barbara is toch?" Lauren knikt, alweer. "Dus waarom zou je Luke niet geloven? Ik vind het namelijk een typische streek voor Barbara om wraak op iemand te nemen." zeg ik, Lauren denkt na.
"Jenny, ik hou van je. Je bent mijn beste vriendin." glimlacht Lauren, ik kopieer haar glimlach.
"Ik ben blij dat ik je kon helpen. Maar nu moet ik weer naar Niall toe, hij wacht vast op me." ik geef Lauren een knuffel en verlaat dan haar kantoor.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.