Jenny Grammar pov
De fotoshoot van Barbara is hilarisch, Lauren zet de hele tijd te grappige achtergronden op.
"Okay zo kan ik niet werken! Dat mens maakt me de hele tijd belachelijk!" schreeuwt Barbara. "Daar zorg jezelf wel voor." lacht Lauren. "Jij! Ik krijg jou wel! Ik maak je helemaal kapot!" schreeuwt Barbara naar Lauren. "Hey hey, doe even rustig. Zo praat je niet tegen haar." zegt Niall en staat op.
"Jij hoeft me niet te vertellen wat ik moet doen! Jij vieze ververrader! Je hebt alleen maar oog voor die trut!!" schreeuwt ze.
"Je moet niet zo tegen me praten. Ik ben je baas vergeet dat niet!" roept Niall. "Als jij dat mens nooit aangenomen had waren wij nu getrouwd. Merk je dan niet dat ze osn uit elkaar drijft!" roept Barbara, op een of andere manier voel ik me best schuldig.
"Nu is het genoeg. Ophouden jij!" roept Niall boos.
"Mag ik jullie even onderbreken?" vraagt Luke. "Nee!" roept Barbara. "Wat is er Luke?" vraagt Niall.
"Ik zou graag een ander model voor de vrouwen kleding willen." zegt Luke. "Wie had je in gedachten?" vraagt Niall. "Jenny." zegt Luke serieus. Wat?
"Wat?! Dat meen je niet! Gaat dat mens mij vervangen!!" schreeuwt Barbara. "Ga weg, ik wil je nu even niet meer zien! Ik bel je wel wanneer we ga praten maar nu ga je maar naar huis of wat dan ook." zegt Niall.
"Ik ga omdat ik dat zelf wil, niet dat jij dat vroeg!" Barbara verlaat de kamer.
"Goed Jenny, verkleed je maar." zegt Niall. "Dan kunnen we verder."
"Menen jullie dat echt?" vraag ik ongelovig. "Jenny, je bent duizend maal knapper dan Barbara." zegt Niall, hij loopt naar me toe en geeft me een kus.
"Heb ik wat gemist?" hoor ik Lauren vragen.
Ik ga me omkleden in een prachtig zwarte jurk, wanneer ik terug kom zie ik Zayn staan. Hij heeft een prachtig pak aan.
"Wat doet Jenny in die jurk?" vraagt hij verward. "Ze vervangt Barbara." antwoordt Niall.
"Yes!" mompelt Zayn.
"Goed. Jenny, Lauren geeft je wel aan wat je doen moet. Eerst heb je een shoot met Zayn." zegt Niall. Ik knik en loop naar mijn plek. Zayn komt naast me staan. "Wat ben ik blij dat Barbara nu niet naast me staat, kreng dat ze is." fluistert Zayn waardoor ik moet lachen.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.