30.

204 17 3
                                    

V celém zámku se bojovalo a vypadalo to, jakoby boj neměl konce. Stále do zámku přicházela spousta mužů. Mnoho z nich se však přidalo na stranu skupiny, tudíž počty zůstávaly vyrovnané.

Dívka se s bratrem vrátila do sálu právě ve chvíli, kdy jim cestu zkřížila známá tvář.

„Ty jsi ještě naživu?" trpce se muž zasmál a dívka se zamračila.
„Koukám, že vy také, Lorde Kiehere. Jak se cítíte, když víte, že jste jen zpropadený zrádce?" dívka se zlostně zasměje a obchází pomalu kolem staršího muže, s nímž měla tu čest v Thorensonu.
„Ale má milá. Cítím se báječně. Být na straně vítěze je vždy lepší, nemyslíš? Zvláště, když mám tu čest sledovat, jak ten váš chabý pokus o svrhnutí krále, padá. V tuto chvíli míří do zámku dva tisíce mužů, nemáte šanci." Odpoví Lord a tasí zbraň.
„Vážně si myslíte, že jste na straně vítěze? Jste ubožák, Lorde. Utíkat z jedné strany na druhou, abyste měl jistotu přežití? Tentokrát jste zvolil špatně. Zrádci se trestají, to víte." Dívka vytáhla svou dýku a cítila, jak se v jejím nitru probouzí oheň.
„Ne, dítě, nejsem ubožák. Jsem jen chytrý a bude mi ctí vidět tebe a tvého krále, jak padnete. Kdo myslíš, že pak bude vládnout Thorensonu, když král padne? Není, kdo jiný by jej zastoupil. Jeho bratr brzy zemře a neteř je příliš mladá na to, aby vládla." Zaútočí na dívku, ta však obratně uskočí a věnuje mu další ránu.
„Mýlíte se. Matyes ví o vaší zradě, nepodceňujte jej. Nesaháte mu ani po kotníky a myslíte si, že budete vládnout? Ale běžte. Jste k smíchu. I kdyby se nám dnes nepodařilo svrhnout Thorana, vy nikdy nebudete vládnout!" udeřila jej do žeber a stáhla se, aby se mohl postavit.

Lord Kieher se hlasitě zasmál a pohlédl na dívku.
„Nějak moc bráníš svého krále, děvenko. Ty ses do něj zamilovala, je to tak?" dále se směje a dívce při jeho slovech poskočí srdce. Na chvíli ji to vyvede z míry a to se stane její chybou. Lord zaútočí a dívku sekne do lýtka, na což Gerberia sykne bolestí.
„Ano, mám pravdu. Miluješ jej. Bude mi ctí sledovat, jak tato láska pohasne, až ti vrazím meč do srdce." Zasmál se muž a napřáhl se udělit dívce další ránu.
„To já zasadím ránu do srdce tobě, Lorde. Jsi ostudou svého rodu a za svou zradu také zaplatíš životem." Matyes výpad lorda odrazí a sám na něj zaútočí.

Dívka vstane a sleduje dvojici, jak si vyměňuje rány, ovšem pak na ni zaútočí Thoranovi muži. Byli na ni tři, nad čímž se dívka musela ušklíbnout. Zvedla ruce nad hlavu a tím způsobila, že voda z fontánky, jež byla uprostřed sálu, vytryskla a všechny tři muže obalila. Topili se.

Další lidé s hrůzou pohlíželi na dění, jež způsobovala dívka, a někteří dokonce utekli. Mrtvé muže dívka spustila posléze k zemi a pomocí ohně pomáhala ostatním spojencům. Nepřátel bylo příliš, ovšem stále více vojáků se přidávalo na stranu skupiny a její převaha sílila.

Opět se k dívce přiřítil nepřítel, ovšem při pohledu na tu mladou tvář se zarazila. Byl to ještě chlapec.
„Vím, že toto nechceš. Uteč, dokud můžeš. Běž se schovat. Jsi mladý na to, abys válčil." Poví mu dívka a chlapec se s hrůzou rozhlédne kolem.
„Král mě zabije." Odpoví chlapec a dívka k němu přistoupí.
„To dřív já zabiju jeho. Jdi." Poručí dívka a chlapec s lehkým úsměvem věnovaný dívce utíká pryč z místnosti.

Dívka se rozhlédne kolem a všimne si Matyese, jež zasadil poslední ránu Lordu Kieherovi. Nelitovala jej, dostal, co si zasloužil. Zkontrolovala členy jejich skupiny a všimla si i několika, jež statečně padli v boji, ovšem většina stále zdatně bojovala. Také Rikko s Diegem, kteří si navzájem kryli záda, měli jen pár škrábanců. Ovšem Felixe dívka nemohla najít, tudíž usoudila, že je někde jinde.

Pohlcena vodouKde žijí příběhy. Začni objevovat