Sevgili kuzenim Burağa
Burak seni çok özledik. Heryerde seni arıyoruz ama bulamıyoruz. Fatih seni götürdüğünde karakola gittik ama polisler o senin baban olduğu için bişey yapamayacaklarını söylediler. Annen çok kötü. Bunu söyleyip canını sıkmak istemem ama geçen gün intihar ederken yakaladık. Kendini asmıştı. Onu kurtardık ama her gün ağlıyor. Yemek yemiyor , uyumuyor , bütün gün seni bekliyor. Annene söz verdim seni oradan kurtarıp sağ sağlim buraya geri getiricem ama bize yardım etmen gerek. Bir planımız var ama kabul edermisin onu bilemem. Planımız şu: Sen Fatih'in huyuna gidiceksin. Sanki sende onu seviyormuşsun gibi davranacaksın ve sevgilisi olduğunu kabul edeceksin. Böyle yaparak onu kendine bağlıyacaksın ama en azından sana zarar vermeyecek. Hem bu sayede Fatih hakkında bize bilgi toplayacaksın. Selim bize yardım ediyor. Fatih'ten habersiz bir şekilde senle iletişime geçmemizi sağlayacak ve gelebildiği kadar senin yanına gelecek. Senden tek istediğimiz Fatihle iyi geçinip onun hakkında bilgi toplaman ve bize iletmen. Bu mektubu okuduğun gibi Fatih görmeden imha et. Sadece biraz dayan... Seni bu illetten kurtarıcaz.!
Kuzenin Kerim..
Bu mektup buraya nasıl gelmişti. Bir dakika..... Selim bana sarılırken pantolonumun arka cebine birşeyler yapmıştı. Bir garipsemiştim ama Fatihe belli etmedim. Meğersem o mektubu cebime koyuyormuş. Selim çok teşekkür ederim çünkü buradan kaçabilmem için elime çok büyük bir koz verdin. Hemen tuvalete gidip kağıdı klozetin içine attım ve sifonu çektim. Fatih anlamasın diyede ellerimi yıkayarak tuvaletten çıktım.
Bir an hiç oradan çıkmayacaksın sandım.
Yanıma yaklaştı ve saçlarımı koklayıp öpücük kondurdu. Bu adam her bana temas ettiğinde midem bulanıyordu. Ama katlanmalıydım. Kerimin dediklerini yapacaktım. Onlara güvenim sonsuzdu beni buradan kurtaracaklarına adım kadar emindim ama herşey bende bitiyordu. Fatih'in huyuna gitmem gerekliydi ama ben kendimi çok zor tutuyordum. Ters bir hareket yapmamam gerekliydi. Buna hazır mıydım? Hayır. Ama yapmalı mıydım? Evet. Daha fazla zaman kaybedemem.-Fatih.
Efendim Sevgilim?!
-Ben düşündümde sen benim için çok çabalıyorsun. Ben...... Ben senin hakkında..... Olumlu düşünmek istiyorum.
Yani?
-Yani... Herşeyi unutup temiz bir sayfa açalım mı?
Gözlerim doldu. Ahahahaah. Güzel espiri.
-Ben şaka yapmıyorum. Bir düşündüm de ne kadar uğraşırsam uğraşayım senden kurtulamıyorum. Daha çok kendime zarar veriyorum. Bende düşündüm ve bir karar aldım. Sevgilin olmayı kabul ediyorum.
Sen ciddi misin?
-Evet! Hemde hiç olmadığım kadar......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATLİAM
Mystery / ThrillerBüyük felaketten önce sessizce içimizde gezinen bombayı arıyordu gözlerim. Patlarsa çoğumuz kül olup gidecekti bu dünyadan. Ailemi korumaya çalışırken sığınağıma kaptırmış gidiyordum kendimi. Ve günün sonunda pimi çeken ben, bombanın ta kedisiydim ş...