!!! SON DAKİKA !!!!
~ Evet sayın seyirciler şu an ekranda gördüğünüz kişi psikopat , katil Fatih Demireldir. Kendisi zamanında çocuk kaçırma , istismar , taciz , tecavüz , adam öldürme ve aklınıza gelebilecek herşeyi yapıp ortadan kaybolmuştur.
11 Nisan 2009 tarihinde öldü olarak bilinen Fatih Demirel aslında ölmemiş , zamanında ünlü iş adamının kızı Ezgi Gürel' e aldırdığı evde saklanmıştır. 7 yıl sonra ortaya çıkan Fatih Demirel ; Burak Ateşoğlunu kaçırıp onunla zorla evlenmiştir. Şu anda gündemimize oturan katliamın ele başı Fatih Demirel olduğu tespit edilmiş ve kendisi hakkında idam cezasına karar verilmiştir. Polisler ellerine ulaşan yakalama emri ile birlikte bu günden itibaren heryeri arayacak ve nöbet tutacaktır...ALLAH KAHRETSİN!!
elinde bulunan kumandayı duvara fırlatarak parçalamıştı.
Seyit: E-efendim bir sakin olun.
YAK ORTALIĞI SEYİT! ATEŞE VER HERYERİ!!
-Ne oldu lan götün mü tutuştu?
Fatih hızla arkasına dönerek onunla dalga geçen Burağa baktı.
- Sana söylemiştim Fatih. Eninde sonunda yakalanacaksın!
Seyit sustur şunu elimden bir kaza çıkacak bak!
- Senin elinden kaza çıktı zaten. Daha ne yapabilirsin ki?
Öldürürüm seni Burak!
- Hadi. Hadi gel öldür. Ben buradayım Fatih. Bak tam karşında , sandalyeye bağlıyım. Benim kaçacak bir yerim yok-
Burak sus.
- Neden? Yalan mı söylüyorum-
SUS!!
- Ailemi öldürdün zaten benim. Beni de öldür-
Sana SUS DEDİM!
Sinirle kırık kumandanın üstüne bastı. Televizyonun sesi sonuna kadar açılmıştı.~ Bu olaylar hakkında Cumhuriyet Karakolundan komiser Barış Güvenin bir açıklaması var.
Barış: Kurtulamayacaksın Fatih! Kurtulamayacaksın.
Fatih kafasını çevirip şaşkınlıkla televizyona baktı.
Hassiktirr lan!
Barış: Bu haberi her kim izliyorsa Fatih'i yakalayacağımıza emin olsun. Seni bulacağız Fatih. Seni bulup gereken cezayı vereceğiz. Bizlere yaşattıklarının bedelini ödeyeceksin. Hemm.... Sende bize ait iki şey var. Buradan sevgili arkadaşımız Burağa sesleniyorum. Burak eğer beni izliyorsan seni ondan kurtaracağımıza emin ol!.
Se.... Seyit bunlar ölmedi mi!?
Seyit: Ölmüş olmalılar efendim. O kadar üstlerine bomba attık.
Niye yaşıyor bunlar o zaman Seyit!?
Barış: Çok sevdiğimiz Hatice ablamızın bir sözü vardır. " Önünde iki seçenek var. Ya tarih olacaksın , ya da tarih yazacaksın. " Biz tarih yazmayı seçtik. Peki... Sen hangisini seçiyorsun Fatih? Bir düşün....... Tarih olmak mı? Yoksa tarih yazmak mı?
- Hadi cevap versene Fatih! Hangisini seçeceksin?
Fatih bir Burağa bir de televizyona baktı. Yüzünde beliren muzip bir gülümsemeyle :
Ne tarih olacağım , ne de tarih yazacağım. Aşkımızı sonsuzlaştıracağım sevgilim!!
- Ne?( Birkaç saat önce )
Herşey hazır mı Seyit?
Seyit: Evet Efendim. İtalya'ya gideceğiniz uçağınız da hazır.
Güzel... Peki ortalık ne durumda. Katliam devam ediyor mu?
Seyit: Evet efendim. Emir ettiğiniz gibi heryeri ateşe verdik.
Bugün son Seyit. Yarın akşam İtalya'ya varmış olacağız ve Burakla yeni hayatımıza başlıyacağız.
Seyit: Noluyo lan!?
Ne oldu Seyit? Önemli birşey mi oldu?
Seyit: Efendim heryer sizin fotoğraflarınızla dolu.
Benim fotoğraflarım mı? Ben ne alaka lan!
Seyit: Psikopat , katil aranıyor..... LAN!
Ne oldu Seyit? Delirtme insansı.
Seyit: Efendim sizin hakkınızda arama emri çıkartılmış.
Ne!?
Seyit: Heryerde sizin resimleriniz var. Resmin altında da aranıyor yazıyor.
Seyit ve Fatih telefonda konuşurken kapı çalmıştı. Fatih gidip kapıyı açtı. Karşısında iki tane polis vardı.
Polis: Fatih Demirel akla gelebilecek her türlü pislikten dolayı bizimle karakola geliyorsunuz.
Siktirrrr!( Şimdi )
( Burağın anlatımı )
- Bırak beni orospu çocuğu!
Üzgünüm ama seni bırakamam Burak.
Bu duruma nasıl gelmiştik aklım almıyordu. Az önce Fatih haberleri izlemiş ve aklına gelen korkunç fikirle beni ve Seyiti alıp ormana doğru yola koyulmuştu. Hâlâ elim kolum bağlıydı. Fatih arabayı kullanıyor , Seyit ise ben ipleri çözüp kaçmayayım diye yanımda oturuyordu. Ormana neden mi gidiyorduk? Size hemen söyleyeyim. Beni yakmak için. Evet yanlış duymadınız. Şu an ciddi ciddi ormana beni yakmaya gidiyorduk. Ağlasam mı , şaşırsam mı bilemiyordum doğrusu.
- Sikerim seni de aşkını da! Bırak beni manyak herif!
İplerden kurtulmak için debeleniyordum ama daha çok canım acıyordu.
Sen son zamanlarda iyice küfürbaz oldun Burak. Farkında mısın?
- Lan şerefsiz! Konumuz bu mu şu an? Farkındaysan beni yakmaya götürüyorsun.
Evet farkındayım.
- Dalga mı geçiyorsun!? Sen beni diri diri yakmaya götürürken uslu uslu oturmamı beklemiyorsun herhalde!
Neden bana yalvarmak yerine küfür ettiğini anlamaya çalışıyorum daha doğrusu.
Seyit: Geldik efendim.
- Seyit sen gerizekkalı mısın!? Fatih birazdan beni yakacak ve sen geldik mi diyorsun?
Seyit: Üzgünüm Burak ama Fatih Bey ne derse o olur.
Beni arabadan indirip ilerlemeye başladılar. Onlardan kurtulmak için hareket ediyordum. Fatih beni kolumdan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı.
- BIRAK BENİ!!!
EHHHH YETER BE! Bugün , Burada , Herşey son bulacak. Duydun mu beni Burak! Bu saatten sonra yalnızca sen ve ben varız!
Beni bir ağaca fırlatarak üstüme gelmeye başladı. Geri geri kaçmaya çalışıyordum ama daha çok ağaca dayanmıştım. Fatih beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı ve Seyitin de yardımıyla beraber beni sımsıkı ağaca bağladı.
Sen gidebilirsin Seyit. Bundan sonrasını ben hallederim. Bu zamana kadar bana hizmet ettiğin için sana minnettarım.
Seyit: Asıl ben size minnettarım efendim. Beni sokaktan kurtarıp yaşamama yardım ettiniz.
Seyit gözleri dolu bir şekilde yanımızdan uzaklaşıp gözden kayboldu.
Burak seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun öyle değil mi?
- Fatih bu sevgi değil! Delisin sen! Lütfen çöz beni! Yalvarırım beni çöz.
Üzgünüm Burak ama artık herşey için çok geç.
Cebinden bir bıçak ve büyü defterini çıkarttı.
- Fa...fa- Fatih ne olur bırak beni. Ne dersen yaparım. Tamam bu zamana kadar seni kandırmış yada sana oyun oynamış olabilirim ama yemin ederim ki ne istersen yaparım. Yeter ki bırak beni.
Sana söyledim sevgilim. Artık herşey için çok geç!
Fatih defteri yere bıraktı ve bıçağı öbür eline aldı.
Şimdi ne yapıyoruz biliyor musun? Sen derin bir nefes alıp 3 e kadar sayıyorsun ve bende sana bu bıçağı saplıyorum. Sonrasında ise bommm! Artık özgürüz!
- Fatih saçmalama!
Hadi say sevgilim.
- Fa- Fatih ne olur yapma.
Madem sen saymıyorsun..... Ben sayarım o zaman.
- Yalvarırım yapma.
1
- Fatih. Bak ne dersen yaparım.
2
- Lü...lütfen yapma.
Daha fazla dayanamadım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
O göz yaşları bile seni kurtaramaz Burak.
- Ne olur yapma.
3
Hızlıca bıçağı bana doğru yaklaştırdı.
Elveda sevgilim.
BURAKKKKK!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATLİAM
Mystery / ThrillerBüyük felaketten önce sessizce içimizde gezinen bombayı arıyordu gözlerim. Patlarsa çoğumuz kül olup gidecekti bu dünyadan. Ailemi korumaya çalışırken sığınağıma kaptırmış gidiyordum kendimi. Ve günün sonunda pimi çeken ben, bombanın ta kedisiydim ş...