(Sılalardan devam)
(Yazarın anlatımı)
Ozan: Kerim ne oluyor kanka?
Kerim: Birşey yok sadece biraz yani ufacık etrafı karıştırmış olabiliriz.
Volkan: Doktor ne alaka?
Sıla: Şey ya ben adamın kafasında bardak patlattım.
Ozan: Ne yaptın? Ne yaptın? Yenge sen delirdin mi? ya adam ölseydi.
Sıla: Birşey olmadı biraz uyuyor sadece.
Volkan: Sılaa sana bu işe yardım edeceksen kendine dikkat et dedim. Sen gelmiş bana adamın kafasında bardak patlattım diyorsun. Delirtme beni.
Komiser: Atın bunları içeri.
Polisler Kerimle Sılayı demir parmaklıklara götürdü.
Volkan: Bir dakika bir dakika komiser bey bir yanlış anlaşılma var herhalde. Konuşarak halledebiliriz.
Komiser: Arkadaşların ekipleri bayıltıp evlerine kilitlemişler. Şurdaki yavşakta bizim işimizi yapmamıza engel oldu. Ne saklıyorsunuz siz?
Ozan: Birşey sakladığımız yok çıkartın onları.
Komiser: Bakın bana zorluk çıkarırsanız sizi de içeri atarım.
Volkan: At lan hadi.
Komiser: Sabri al şunu da içeri.
Kerim , Volkan ve Sıla da parmaklıklar ardına kapanmıştı.
Miray: Lan noluyo? Seni çıkartıcam dediniz siz de içeri girdiniz. Yoksa planınız beni içeri attırıp kaçmak mıydı?
Sıla: Hayır yanlış fikirlere kapılma. Buradan çıkıp seni de çıkartıcaz.
Miray: Bu konumdayken size güvenemem. Madem beni şimdi çıkartmayacaksınız bende sizi içeri sokarım. Komiser bey!
Komiser: Efendim.?!
Kerim: Ne yapıyorsun? Çıkartıcaz seni saçma hareketler yapma sakın!
Miray alaycı bir gülüşle onlara baktı ve sonra komisere döndü.
Miray: Bu cesetlerin böyle olma sebebi bu gruptur. Susmam için beni içeri attırdılar.
Sıla: Bak beni delirtme. Biz birşey yapmadık. Seni de çıkartıcaz dedik uzatma istersen.
Miray: Bakın beni tehdit ediyor.
Komiser: Bir dakika cesetleri bu hale onlar mı getirdi?
Miray: Evet. Şu an yanınızda duran çocukta onların iş birlikçisidir.
Komiser hızla Ozanın kolundan tuttu ve onu da içeri attı.
Komiser: Şimdi anlaşıldı sizin neden böyle davrandığınız. Buradan sonrası ne olacak söyleyeyim mi? Hapishane.
Can: Bak komiser biz birşey yapmadık!
Komiser: Bunu harhangi bir komisere abuk sabuk konuşan birisi mi söylüyor.
Can: Hay sikicem şimdi. Ulan napçam ben seni be. Yavşıycak olsam sana mı yavşarım giderim o az önceki Deniz midir nedir ona yavşarım.
Komiser: Bir devlet çalışanına böyle saygısızca konuşmamalısın.
Can: Sende bu yetkini normal bir insan üzerinde kışkırtmaya teşvik edici bir şekilde kullanmamalısın.
"Ne oluyor burada!"
Selim yanlarına yaklaştı.
Selim: Komiser hayırdır niye herkes içeride?
Komiser: Bilmem bunu size sormak lazım. Selim bey.
Selim: Öfff be. Bugünde herkesin beni tanıyacağı tuttu. Onları çıkartmam için ne gerekiyor?
Komiser: Para cezası uygulanır. Ama biraz yüklü bir miktar.
Selim: Tam olarak ne kadar?
Komiser: 50.000
Selim: Sen ne dediğinin farkında mısın? O parayı nereden bulucam ben?
Komiser: Bu akşama kadar öderseniz onları bırakırız. Ama ödemezseniz hapse atacağız.
Selim: Tamam bir müsade edin de onlarla konuşayım.
Komiser: Müsade sizindir Selim bey.Komiser birkaç adım geri çıkarak sandalyeye oturdu.
Komiser: Ben buradayım birşey lazım ederse arkanı dönmen yeterli.
Selim: Komiseri de normal değil ki amına koyim.
Selim Ozanlara yaklaştı.
Selim: Sizi buradan çıkartmam için 50.000 lira para cezası ödemem gerekiyor. Eğer bu akşama kadar ödemezsem hepiniz hapise gideceksiniz.
Miray: Bende mi?
Selim: Evet sende çünkü seni biz içeri soktuk. Şikayetimizi geri almadığımız müddetçe sende hapishaneye gideceksin.
Sıla: Bu yüzden sana saçma bir hareket yapma dedik. Bizi de kendini de yaktın. İstesek seni burdan asla çıkartmayız biliyorsun değil mi?
Miray: Özür dilerim. Bir anlık sinirle yaptım.
Sıla: Bende bir anlık sinirle-
Volkan: Tamam sevgilim sakin ol. Onu da anlamaya çalış.
Miray: Cidden özür dilerim.
Can: Bunu buradan çıkmak için söylediğini biliyoruz.
Miray: Hayır. Bütün içtenliğimle söylüyorum ve ayrıca size yardım etmek istiyorum.
Kerim: Biz hallederiz. Nasıl olsa buradan çıkınca sen de bizde kendi yolumuza bakacağız.
Miray: Ben hertürlü sizi bulurum. Peşinizi bırakmam.
Ozan: Ne istiyorsun!
Miray: Yaptığım hatayı telafi etmek ve size yardım etmek.
Sabri: Barış Komiserim bir adam sizi soruyor.
Komiser: Tamam geliyorum.
Selim duyduğu cümleyle sersemlemişti.
Selim: pardon komiser de senin adın ne?
Komiser: Ne yapacaksın sen de mi beni akşam yemeğine çağıracaksın?
Selim: Soruma cevap alabilir miyim?
Komiser: Barış. Adım bu. Şimdi izninizle.
Komiser oradan uzaklaştı.
Selim: O olabilir mi ya? Yok olamaz? O değildir dimi?
Selim gitmekte olan komisere baktı.Selim: Yoksa.....kimsin sen Barış?!..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATLİAM
Mystery / ThrillerBüyük felaketten önce sessizce içimizde gezinen bombayı arıyordu gözlerim. Patlarsa çoğumuz kül olup gidecekti bu dünyadan. Ailemi korumaya çalışırken sığınağıma kaptırmış gidiyordum kendimi. Ve günün sonunda pimi çeken ben, bombanın ta kedisiydim ş...