Prije nego sto krenete sa citanjem da vam jos jednom kazem:sa ovom pricom nastavljam dalje...tj.necu prepisivati od prvog dijela vec cu nastaviti od 7. dijela.Ako ju tek pocinjete citati odite na moj prijasnji profil @Sara1D6996 pa tamo imate od pocetka.Ja na zalost ne mogu na taj profil.Mislim da je to to...inace hvala vam sto ste citali pricu,nadam se da cete nastaviti sa citanjem :) lijepi pozdravi od mene :*
uzivajte u citanju ;DU nevjerici sam blejila u Neymara.U to savrseno stvorenje sa super cvrstom guzom...zna li on da me ubija svojim izgledom?
"Uhm....b-bok...N-Neymar..."promucala sam i zacrvenjela se kao paprika.
"Znaci,ti si Sara?Ljepsa si nego na slikama."nasmjeseno je rekao.
Filipa je stajala kraj mene i...bila je isto kao i ja,tj.u nevjerici.Oduvijek je pricala kako ona voli Neymara(iako je on moj) ali sada...sada je sva izvan sebe.Kao i ja.
"Da...ja sam Sara...a ti...daj se okreni"rekla sam u jednom trenutku.
Okrenuo se i ja naravno...pogledala sam mu u guzu (ovo zvuci malo retardirano ali ok) i iskreno...ima cvrscu guzu uzivo nego na TV-u.
"A ti imas cvrscu guzu uzivo nego na televizoru."rekla sam a on se nasmijao.Ima prekrasan osmjeh!!
"Hahah...u redu mala.Nego,vidim da si ovdje sa skolom."
"Da jesam."pokusala sam mu sto mirnije odgovoriti.
Samo se smiri...samo se smiri...on je najobicniji covjek... smirivala sam se.
"Onda,imas moj broj pa kada budes bila u hotelu nazovi me."rekao je uz ogroman smjesak."Vidimo se poslije princessa"namignuo mi je te otisao.
Decki su poceli pljeskati,ne znam zbog cega.A cure...vjerojatno su pucale od ljubomore.
"Sara tek dosla a vec je pocela zavadjati nogometase."rekao je Jakov.
Nisam ga dozivljavala.Ja sam jos uvijek u trenutku kada mi Neymar namiguje,smjesi se a zatim,na moju ogromnu zalost,odlazi.Eh,da,nista ne traje zauvijek.
Dok sam ja tako jos bila ocarana Neymarom...prolazili smo kraj mnogih kulturnih bastina...vodic nam je objasnjavao sto je sto ali problem je sto ga ja nisam slusala.Ja sam negdje sa Neymarom u gradu na kavi ili soku.
*U hotelu*
Filipa i ja dijelimo sobu.Naravno,ona i ja sve dijelimo.Sjela sam na krevet koji je kraj prozora dok Fi ima krevet koji je do zida.Kada smo se raspakirale i svu odjecu stavile u ogromne ormare legle smo svaka na svoj krevet gledajuci prema stropu.
"FI,da li da ga nazovem ili ne?"
"Pa ako ti je rekao da ga nazoves...nazovi ga.Sto cekas?!"
"Hjooj,ne znam...sto ako se ne javi?"
"Pokusaj...nemoj misliti jer misliti je drek znati."
I tako...prepirale smo se oko toga pola sata,i na kraju sam ja popustila...nazvala ga i....dobila leptire u zeludcu.
'Molim?'
'uhm...to je Neymar Jr?'
'Da je'
'u redu...Sara je...ona Sara iz Hrvatske.'
'O bok princessa.Ides van sa mnom?'
'pa...moze...kada?'
'moze sada?'
'moze.Ali dodji u hotel Internacional po mene.'
'u redu. Vidimo se amor mio'
'Vidimo. Tchau'
Uh...amor mio?
Nisam primjetila...ali imala sam onaj glup zaljubljen smjesak.
"Netko se zaljubio...netko se zaljubio..."zezala je Fi.
"Nisam se ja zaljubila!Samo sto mi nije dobro kada ga vidim."
Rekla sam,obukla koznu jaknu pa sisla u glavnu dvoranu.Tamo gdje se.nalazi recepcija i te stvari.Mogla sam ga vidjeti kako stoji tamo nasred hola.U lezernim crnim trapkama i nekakvoj crnoj koznoj jakni.Sa onom prekrasnom zalizanom kosom i police naocalama.Mm jednostavno pre savrsen!!!
"Sara...princessa tu si."veselo je rekao.Ima predivan osmjeh.
"Hej Ney.Brzo si dosao."
"Za tebe cu biti brzi od munje ako treba."nasmjeseno je rekao.
Primio me za ruku pa smo krenuli van.Ima tako toplu ruku...i mekanu..a tek parfem kakav ima...
"Izvolite madame"kavalirski mi je otvorio vrata auta.Nasmjeseno sam usla.On je zatvorio vrata te preletio na svoju stranu.Kada je usao u auto upalio ga je te smo krenuli.
"I kuda idemo?"
"Idemo kod mene Sarita"
"Sarita?"
"Aha...to je tvoj spanjolski nadimak."namignuo mi je.
Nakon voznje koja je trajala par minuta,stigli smo u njegovo ogromno dvoriste.Njegov pas,Poker,veselo je skakutao oko nas.Bas je sladak.Usli smo u njegovu ogromnu kucu.Neki fin miris sirio se kucom.
"Uh,to sigurno Marcela opet nesto kuha."promrmljao je
"Opet?"zacudjeno sam pitala
"Da,Marcela uvijek nesto kuha."
usli smo u kuhinju i vidjeli Marcelu kako pece palacinke.Pozdravili smo ju pa sjeli za stol.
"Ja sam Marcela."nasmijeseno je rekla.
"Sara.Drago mi je."odvratila sam osmjehom.
"Ti si Neymarova cura?"
"Neee...on i ja smo samo prijatelji."
"Da,jako bliski prijatelji"nasmjeseno je rekao.
"Hmmm...u redu...izvolite palacinke za vas dvoje.A ja idem cistiti."sumnjicavo je rekla pa otisla.
Izmedju mene i Neymara je nastala neugodna tisina.Iskreno,ne znam kuda gledati...u zid?Sat?Palacinke ili u Neymara?Nikada nisam pomisljala da bi mi moglo biti tako neugodno...
"Ummmm...da...pa...palacinku?"
"Um,pa moze.Ali samo jednu."izustila sam.
Nekako sam uzela marmeladu i zlicicu pa namazala na palacinku.Ovo je stvarno cudno...jako cudno i neugodno.
Trrrr
Zazvonio mi je mobitel te sam se javila.
'Halo?'
'Sara dolazi!Razrednica je bijesna!!'cula sam uspanicenu Fi.
Oh shit!Razrednici se nisam javila...
'U redu.Fi.Dolazim za minutu.'odgovorila sam te prekinula.
"Uhm,mozes me odvesti natrag u hotel?"klimnuo je glavom pa smo otisli u auto.
Na putu do hotela je vladala tisina.Neugodna tisina..kada smo napokon stigli,pozdravili smo se pa sam ja izasla i zaputila se prema hotelu.
"DOBRO GDJE SI TI SARA?!NA STO SI MISLILA KADA SI OTISLA A DA SE NISI JAVILA???"izderala se razrednica
Evo...kao da slusam svoju staru kada se dere.
"Bila sam kod Neymara...nije mi nista.Ziva sam i zdrava."mirno sam odgovorila.
"KAKVO JE TO PONASANJE?!I KOD NEYMARA?KOJI JE TAJ?STO BI BILO DA JE PEDOFIL?KOLIKO ON UOPCE IMA GODINA?I ONO NAJVAZNIJE...JESI LI TI SVJESNA DA SAM JA ODGOVORNA ZA TEBE?"
I da naravno....misli samo na svoje dupe.Jos mi je nesto pricala,no nisam ju slusala.Nakon pola sata te 'bukvice' otisla sam u svoju sobu...obukla se u pidzamu,legla u krevet i u roku 5 minuta sam zaspala.
____________