8. dio

500 39 6
                                    

"Sara budi se!"skočila je Fi na mene.

"Fi...što se događa?Gdje gori?"pospano sam pitala trljajući rukama oči.

"Nigdje ne gori...ali Neymar se svađa sa raskom!"

Brzo sam se digla pa pojurila van na hodnik.Na sreću pa se nisam sinoć skidala.

Sletjela sam se niz stepenice i našla se u glavnom hodniku gdje sam vidjela kako se Neymar i raska prepiru.

"....koliko ti je uopće godina?"ljuto ga je pitala.

"23"

"23 godine i onda se motaš oko jedne nevine 15-godišnjakinje?"povisila je ton.

"Razrednice...ima li ovdje kakvih problema?"pitala sam ju stajući iza nje.

Okrenula se pa rekla:

"Naravno da ima Sara...zašto se družis sa ljudima koje ne poznaš?"

"To se Vas ne tiče.Uostalom,odkud Vi znate da li ga ja poznam ili ne poznam?"

Nešto je bijesno promrmljala pa otišla.Očigledno je sva izbezumljena.

"Hej,oprosti na ovome.Stvar je u tome da se previše brine..."

"Da,shvaćam.Ipak je ona razrednica i mora se brinuti za vas."nasmiješeno je odgovorio.

"Da...da...ali ona se brine za svoje dupe,a ne za nas."ljuto sam odgovorila na što se on glasno nasmijao.

"Haha,u redu.Došao sam te pitati bi li mogla sa mnom danas van?"

"Pa...može,što da ne?Samo...imamo nekakav kao izlet po Barceloni i to..."razočarano sam rekla sjetivši se današnjeg plana školskog plana.

"Pa,mogu vas ja provesti Barcelonom,i usput vam pokažem Camp Nou."

"Stvarno bi to napravio?"veselo sam upitala.

"Naravno.Samo moram posuditi onaj autobus u kojem se mi nogometaši vozimo i to je to,vozim vas i pokazujem vam Barcelonu."

Radosno sam skočila.i zagrlila ga.Uzvratio mi je zagrljaj.

"Znači...dogovoreno?"upitala sam ga,

"Da,samo u koliko sati?Ja od 9:00 pa do 13:00 imam trening."

"Može onda 14:00 ili 14:30?"

"14:30...savršeno.Vidimo se onda u 14:30 !"mahnuo mi je pa izašao iz hotela.

Neymar's p.o.v

Veselo sam izašao iz hotela.Stvar između mene i Sare se sve više zahuktava.Osjećam da me voli...ali ne kao nogometaša već kao muškarca.Dovraga...zar 15-godišnjakinje mogu tako jako voljeti?Ovo ispada da sam pedofil...

Sjeo sam u auto,izvezao se sa parkirališta pa krenuo do Camp Nou-a.

***

Stao sam na semaforu jer se upalilo crveno svijetlo.Dobro...tek je pola 9 pa ne kasnim,ne toliko.

23 su ti godine a ti se motaš oko 15-godišnjakinje? Kao da sam mogao čuti taj odvratan,kreštavi glas u glavi.Zar se sve mora vrtiti oko godina?Zašto me jednostavno ne pusti na miru.

Pa što ako ja imam 23 a ona 15...ljubav je ljubav.Ono što ja osjećam kada pogledam Saru...to je nešto neopisivo dobro.Dobijem leptiriće i odmah se osjećam bolje.Ona ima najljepši osmjeh...kunem se da nikada nisam vidio ništa ljepše od nje kad se smije.

_____________

"Ooo,a evo i našeg Romea!"viknuli su dečki kada sam ušao u svlačionu.Svi su već bili spremni i obučeni za trening.

Dreams really do come trueWhere stories live. Discover now