"Dakle razrede...okupila sam vas tu da vam kažem jednu važnu vijest..."i bla bla bla...baš me i ne zanima,ali,zato me zanima gdje je Filipa nestala.
Osvrnula sam se oko sebe,no nje nigdje.Ugh!Kada ju čovjek treba,nje nigdje nema!!!
"Sutra idemo na utakmicu Fc Barcelone."sledila sam se.Na utakmicu Barcelone?!Koji je njoj?!Jednom poljubila Neymara i odmah postala nogometni tip?!
Sara,ti voliš Barcelonu.Daj se malo raduj, javila mi se ona savjest.Moj najveći neprijatelj.Sjećam se da sam zbog nje morala ići psihijatru.Nimalo dobar doživljaj.
Dečki su bili veseli i sretni,a cure su opet nešto negodovale.Sve osim mene...ja sam bila neutralna,niti sam se veselila niti sam negodovala zbog toga.
"A smijem znati protiv koga igra?"upitao je neki dečko.
"Protiv Real Madrida."kratko je odgovorila."Ajmo!Svi u svoje sobe."
Svi smo otišli u svoje sobe.Samo,ja kada sam ušla,odmah sam i izašla jer:
"Ups,ispričavam se..."pokrila sam rukama oči i izašla van.Ne mogu vjerovati.
Likuši je 15 godina..a ona se ide sa Bartrom.
"A tu si cijelo vrijeme..."promrmljala sam na glas ne znajući da je razrednica iza mene.
"Oprosti,s kim ti pričaš?"naglo sam se okrenula i susrela sa razrednicom,Bože...kako me žena uplaši...
"Ha?Ja?Ma sama sa sobom,znate...moj ritual."
"Ritual?"
"Da da...to...ma to vam je mene strah mraka,pa ja popričam malo sa sobom da me više nije strah..."
Laž za laž...
"Strah te je?A malena pa mogla si mi reći...ajde da te uspavam."nasmijano je rekla pa krenula prema vratima.
O-o...ovo nije dobro.
"Ne!"viknula sam i skočila pred vrata da ih ne može otvoriti.
"N-n-ne smijete unutra."
"Zlato,zašto?"zbunjeno je pitala,
"Zašto?Pa...pa...pa zato što"
Ajde Sara,smisli nešto pametno!
"Zato što je moje donje rublje po svuda!I ne želim da to gledate."
Začuđeno i zbunjeno me promatrala a meni je srce sve brže i brže kucalo.Što ako ipak krene i zatekne Filipu i Bartru u ne zgodnom položaju?Što onda?
No...onda je,kao šlag na tortu,iz sobe izašao Marc Bartra.Eheheh,super...ma pre dobro!Sada će Sara nastradati!
Kimnuo je glavom,tako pozdravivši razrednicu a zatim je otišao.Ova baba me pogledala,nešto ne razumljivo rekla,pa otišla prema svojoj sobi.
Laknulo mi je.Pao kamen sa srca.Ušla sam u sobu i ne pozdravivši Filipu,legla sam u krevet njoj okrenuta leđima.
"Sara"dozvala me,
"Spavam Filipa."
"Kako onda pričaš sa mnom?"
"Ne pričam.To ti se samo čini."promrmljala sam,zatvorila oči i zaspala.
________________
"Dižite se!Dižite se!Ajmo,novi dan znači nove avanture i...UTAKMICA BARCELONE PROTIV REAL MADRIDA!"na ovaj zadnji dio razrednica je viknula.Ajme,tako je uzbuđena i sretna.Samo...stvarno odkad ona prati nogomet?!
I da,ne bi ja ništa rekla da mi nije oduzela moju toplu dekicu.
"Koji vam je danas?!Pustite me da spavam!"izderala sam se.