19. dio

307 43 8
                                    

Ležim u krevetu i razmišljam o tome gdje sam pogriješila u svom životu. Kada pogledam u svoju prošlost, ugledam mladu, sretnu, nasmiješenu djevojčicu. Vidim djevojčicu koja nikada nije čula ni vidjela t od tuge. I onda, pogledam se u ogledalo i vidim... uplakanu djevojku od sedamnaest godina. Vidim djevojku koja si malo po malo uništava život. Zbog koga? Zbog nekog muškarca kojeg nisam dostojna? Uništavam život zbog... Neymara? Da, upravo tako. Uništavam život zbog njega. Zbog čovjeka koji... je sve što želim, no opet, on je iznad dosega mojih želja. On je nešto što ne bih smjela željeti. On je... kao zabranjeno voće za mene.

Pip-pip-pip

Budilica zvoni. Iz ležećeg sam se premjestila u sjedeći položaj, pa pogledom prešla po zamraćenoj sobi. U jednom krevetu spava Filipa koja... hrče.. a na kauču spava Rosmari, koja isto hrče. Zapravo, to zvuči kao da vozi traktor.

Roletne su spuštene, a na hodniku đačkog doma ne čuju se nikakvi glasovi. Da budem iskrena, čudilo bi me da se čuju, ipak je tek šest sati ujutro. Jedino se ja moram buditi tako rano. Ustala sam iz kreveta, protegnula se pa otišla u kupaonu. Umila sam se. Pogled mi je stao na ogromno ogledalo. Stvarno ne izgledam nimalo lijepo. Podočnjaci i raskuštrana kosa. Hm, izgledam kao Einstajn.
Izašla sam iz kupaone i odlučila izaći van na zrak. Uzela sam slušalice za mobitel, mobitel i šiltericu. Obula sam nike tenisice pa istrčala van. Izašla sam iz đačkog doma i otišla trčati.

(...)

"Pa dobro gdje si ti?!"izderala se Filipa.

"Hej Fi, smiri malo. Samo sam išla trčati."

"Trčati? U šest ujutro ti ideš trčati?!"

"A tko je rekao da sam normalna?"htjela je nešto reći, ali zvuk mog mobitela nas je prekinuo u razgovoru.

'Molim?'

'....'

______

E sad sam ga zasrala do kraja. Po mom mišljenju, nastavak je ispao glup, ali bože moj, ne može sve biti super. Razlog zašto sam izbacila nastavak je taj što vam nisam duže vrijeme ništa napisala. A razlog zašto sam obrisala ostale priče je taj što se želim koncentrirati na ovu. No, imat ću na umu priče sa Marcelom i Jamesom, bez brige :). Nadam se da ste uživali.

Dreams really do come trueWhere stories live. Discover now