COMPLICATED; 5.

296 31 8
                                    

¤Live your life¤

Sjeli smo za šank. Kroz nekih pet minuta čekanja, došla je mlada, zgodna konobarica. Imala je kratku crvenu kosu i smeđe oči. Bila je dosta privlačna. Nezainteresirano nas je pogledala.

"Što ćete popiti?"upitala je.

"Tri teqile, molim."odgovorio je Christian umjesto nas. Uspaničareno sam ga pogledala kada se gospođica Nezainteresirana okrenula.

"Što? Nije valjda da nikada nisi probala teqilu? Ili si mislila piti vodicu ili prirodne sokiće usred noćnog kluba?"

"Hej! Što fali sokićima i vodici?!"slegnuo je ramenima. Vanessa je okolo zvjerinjala i nije obraćala pažnju na nas. Konobarica je donesla teqilu. Svo troje smo veselo nazdravili za život i popili na ex. Imam osjećaj da mi je kroz grlo prošla vatra. A o osjećaju u plućima ne trebam ni pričati. I tako nakon prve čaše slijedila je druga, pa treća, četvrta... i tako za redom. Ja sam mislila da Christian vozi kući i da se ne smije napiti... a, možda i nije pijan, možda na njega teqila drugačije djeluje. Pogledala sam Vanessu. Ona je pijana kao letva.

"Ja idem plesati. Možda nađem kakvog macana."promrmljala je pa otišla na plesni podij. Christian se blago nasmješio. Red prekrasnih bijelih zubi se zasvjetlucao.

"Što?"zbunjeno je pitao okrenuvši se prema meni.

"Ništa. Samo..."odjednom sam se uozbiljila."Imam veliku navalu za povraćanjem. Gdje su im wc-i?"stala sam na pod a sve oko mene se vrtilo. O bože! Daj malo usporite sa tom vrtnjom!

"Nemaju ovdje wc-a. Moraš to vani obaviti. Odvest ću te."primio me za ruku pa izveo van. Hladni, svježi zrak udario mi je ravno u lice. Malo sam se otrijeznila, ali ne dovoljno. Odjednom samo sam se zgrčila i ispovraćala sve što sam imala. Nakon toga, Christian mi je pružio maramicu. Zahvalno sam kimnula glavom i uzela ju. Obrisala sam se.

"O bože... stvarno mi je žao što si ovo morao gledati."

"U redu je Sara. Jesi sada bolje?"

"Da jesam. Samo..."počela sam se smijati kao neki luđak."Christian prestani!"

"Da prestanem sa čim?"zbunjeno je pitao.

"Sa vrtnjom."odmahnuo je glavom. Čekaj, on se ne vrti?

"Ja... mislim da ću se onesvjestiti."

_____________

Jutro. Zrake sunca ulaze kroz moj prozor i dopiru mi sve do očiju. Pre svijetlo je ovdje! Boli me glava! Muka mi je! Ustala sam se i brzo otišla na wc. Srećom imam svoj privatni prostor. Ponovno sam ispovraćala sve što sam imala. Zašto povraćam? Što se sinoć dogodilo? Izašla sam iz wc-a i sjela na krevet. Glavu sam stavila u dlanove. Želim spavati, a ne mogu. Želim se sjetiti što se sinoć dogodilo, a ne mogu! Ponovno sam legla i stavila jastuk preko glave, nadajući se da ću nekako opet zaspati.

2 sata poslije

Probudila sam se, još uvijek sa glavoboljom. Pogledala sam na sat. Deset i trideset ujutro? Tako kasno?! Skočila sam iz kreveta. Ignorirala sam glavobolju. Na brzinu sam se obukla u nekakvu crvenu majcu kratkih rukava i stare izdrapane traperice. Uzela sam mobitel i sišla dolje. Za kuhinjskim stolom su sjedili Mike, Christian, Blanco i Jorge.

"Jutro."glasno su rekli. Svi osim Mike-a. On je u nekom svom svijetu. Plaši me. Kimnula sam glavom u znak pozdrava. Vanessa sigurno još spava. Ulazna vrata su se otvorila i samo par trenutaka nakon u kuhinju je ušla Vanessa, sva sretna i nasmiješena.

"O i Sarica se probudila. Jesi doručkovala?"

"Ne, tek sam se ustala."rekla sam naslonivši se na perilicu suđa.

Dreams really do come trueWhere stories live. Discover now