I....poljubio me!Stavila sam svoje ruke oko njegovog vrata a on me privukao još više sebi.Dečko se stvarno dobro ljubi.
Naravno da se dobro ljubi kada je on Neymar Jr. javio mi se glasić u glavi.Na to sam se samo slatko nasmijala.
Neymar je malo zastao pa me pogledao u oči.
"Što je smiješno ljepotice?"upitao me.
"Ništa.....samo...."znam da sam se zacrvenila u obrazima.Ma koliko god lijepa ova situacija bila,toliko je i pomalo neugodna,
"Hah,u redu je malena.Nego...vidimo se sutra?"
Malena?Stvarno...zašto moraš davati tako slatke i lijepe nadimke?!vikala sam u sebi.
"Da,naravno...pa...da...vidimo se.Laku noć."poljubila sam ga,ali ovaj put u obraz.Ne sigurno sam mu mahnula pa ušla u hotel i krenula prema svojoj sobi.
______________
Drhtavim koracima sam ušla u sobu gdje me dočekala Filipa sa tisuću pitanja.
"Znam sve Sara!Sve sam vidjela!I kakav je?!"počela je vikati i skakati po sobi.
"Dobar je....valjda..."
"Valjda?Sara pa to je Neymar Jr!Kako može valjda biti dobar,ha?!"
Usudim se reći da se Fi veseli više tom poljupcu od mene.
"Filipa...meni je ovo nešto sumnjivo."rekla sam joj.
"Sumnjivo?Sara što sada trabunjaš?"
"Pa bojim se da me Neymar ne pokušava zamijeniti sa onom njegovom bivšom Brunom.
Mislim kad malo bolje razmisliš...Neymar i ja se poznajemo tek par dana...a on me već poljubio.Nije li to malo pre brzo?"
Filipa mi je prišla te stavila svoj dlan na moje čelo.Zabrinuto me pogledala pa rekla:
"O moj bože Sara!Pa ti goriš,To objašnjava tvoje silno trabunjanje gluposti."noge mi je stavila na krevet,izula tenisice...pritom komentirala kako mi noge smrde što je bila laž,pa me pokrila dekicom.
"Ajde Sara...treba ti sna.Sutra ćeš ga već moliti da te zaprosi."rekla je Fi dragajući me po kosi.
"Filipa...ti si majke mi moje,luda."rekla sam,okrenula se na drugu stranu pa zaspala,
________
Šećem se predivnim puteljkom.Neymara držim za jednu ruku a buket ruža koji mi je poklonio u drugoj ruci.
"Ney,ovo je sve predivno,ali kuda mi to točno idemo?"upitala sam ga.
"Vidjet ćeš ljubavi.Samo ti mogu reći da ćeš se lijepo zabaviti danas."namignuo mi je.
Uskoro smo stigli do predivnog potočića kraj kojeg je bila dekica sa hranom.Nebo je bilo prekrasne plave boje,sunce je grijalo cijelu tu šumicu a pjev ptičica je ugodno odjekivao cijelom šumicom.Sve je bilo prekrasno.
"Izvolite sjesti madame."rekao je Neymar koji se cijeli dan ponašao kao neki kavalir.
Sjela sam na dekicu a on do mene.Otvorio je jednu kutiju u kojoj je bila....torta?
"Torta Neymar?Stvarno?"pitala sam kroz smijeh.
Zbunjeno je klimnuo glavom,uzeo dva plastična tanjura,dvije plastične vilice pa narezao svakom komadić torte.
Priznajem da je torta bila fina,osvježavajuća.Bila je od jagoda i malina,moja najdraža.
"Pa....nisam niti mislila da neki nogometaš može biti tako romantičan."rekla sam na što se on nasmijao.
"Haha,pa ne znaš ti što-šta o meni.Nego...Sara htio bih te nešto pitati..."ne sigurno je započeo,a ja sam samo klimnula glavom u znak da nastavi."Pa...hoćeš li se udati za mene?"pitao je vadeći kutijicu sa prstenom.
_________
"Hoću Neymar."
Odjednom...slika je počela blijediti a ja sam se probudila u hotelskoj sobi ispod deke u svom toplom krevetu.
"Sara jesi dobro?"pitala je Fi koja je nešto tipkala na mobitelu.
"Gdje je šumica,piknik?Gdje je Neymar i zaručnički prsten?"razočarano sam pitala.
"Just a dream draga moja..."rekla je kroz smijeh Filipa.
Tužno sam ustala pa otišla u wc koji se nalazio u mojoj sobi.Pogledala sam se u ogledalo i...vidjela sam mladu,ne uredne kose 15-godišnjakinju koja misli da se Neymar u nju zaljubio...a zapravo...i nije.I ne može se.I da se zaljubi...što mu to vrijedi kada sam ja maloljetna djevojka...zbog mene bi mogao završiti u zatvoru,zbog mene ga mogu prozvati pedofilom...što ne bi bilo poželjno jer bi mu to moglo uništiti karijeru.
________
"Filipa!Sara!Imate posjet!"zaderala se razrednica,a malo zatim u sobu su ušli Marc Bartra i Neymar Jr.
Kada sam pogledala u Neymara,zaboljelo me kada sam vidjela koliki osmjeh ima na licu.Tako mi je krivo što ne mogu biti bezbrižna pa kao slučajno završiti u vezi sa njim.Krivo mi je što me uvijek brine što će drugi reći...kako će me prosuditi.
"Hej."rekao je Neymar sjedajući do mene,
"Hej...gdje su ono dvoje?"
"Pa izašli su..."rekao je i jednom rukom me zagrlio što me natjeralo da se ustanem i okrenem mu leđa.
"Sara jesi dobro?"zabrinutost se mogla čuti u njegovom glasu.
Još uvijek stajajući njemu okrenutim leđima...uvlačeći suze natrag u oči i ne dozvoljavajući im da uopće krenu,rekla sam:
"Neymar odlazi..."
Nastala je tišina koje ću se sjećati zauvijek.Da mi je netko uopće i pričao kako ću odbiti svog idola,nasmijala bi mu se u facu i rekla: samo sanjaj.
Ali...ovo nije san,ovo je stvarnost.Tjeram ga od sebe iako ga volim...
___
Razočarani Neymar,sav zbunjen i tužan napušta hotel.Ne shvaća zašto ga je Sara odbila,kada ga je sinoć tako slatko ljubila.Nije mu jasno zašto se Sara tako ponaša...
Kada se osoba koju volimo najviše na svijetu počne tako ponašati...hladno,okrutno...kao da joj nije stalo do nas,zapitamo se u čemu smo pogriješili?Da li je uopće greška u nama?Da li smo ih previše pritiskali i obasipali našom ljubavlju da smo im više dojadili?
Mnogo pitanja vrte se mislima,pa tako i Neymarovim.Iako je on zgodan muškarac,nogometaš...iako može imati koju god želi,Neymarovo srce pati za 15-godišnjom djevojkom koja ima osmijeh koji podiže brodove s dna mora ponovno na površinu.
Neymarovo srce pati za djevojkom koja je zrelija od nekih drugih osoba koje imaju oko dvadesetak godina.Stoga..možemo izvući zaključak.A to je da godine nisu bitne.
Možeš imati 5 godina i znati sve,biti.mudar i dovoljno pametan da znaš kako nije lijep osjećaj kada nekome slomiš srce,a možeš imati i 25 biti glup i slamati sve redom...
______
Evo ga :) kad te inspiracija lupi pišeš 100 na sat i gotov si za 30 minuta.
Nadam se da vam se svidjelo.Morala sam posvađati Saru i Neymara...to je bilo jače od mene :D ali sresti će se oni opet.
Ovako odlučila sam da ću svaki dan napisati jednu priču,znači danas sam tu,sutra ću onu drugu Past will...iako ako stignem,tko zna,možda dobijete i danas popodne nastavak Past will...tako da bi sutra opet išla ova.
Uglavnom...uživajte :**