"Hej,jesi dobro?"čula sam neki duboki muški glas iza sebe.Okrenula sam se i ugledala visokog dečka,kratke crne kose.Dečko je...pa zgodan je.
Imam osjećaj da su mi obrazi počeli gorjeti jer sam se strašno zacrvenjela od srama.To se samo meni može dogoditi...
"Ja?Da,ja sam savršeno dobro...zašto?"
"Pa,ne znam...pitam samo.Nego jesi vidjela možda da li je na onoj klupi iza tebe ostao Iphone 5?"upitao me.
"Nisam vidjela.Zapravo uopće nisam išla do te klupe.Ali mogu pogledati."rekla sam pa krenula prem toj klupi koja je bila par metara udaljena od mene.Čula sam kako je netko potrčao,i za par sekundi taj dečko je lagano hodao uz mene.
Kada smo došli do te klupe,uzela sam Iphone te mu ga dala.
"Evo,izvoli."
"Hvala"nasmiješeno je rekao.
"Nema na čemu..."rekla sam pa ga zaobišla i krenula prema van.
"Čekaj!"povikao je pa dotrčao do mene.Zastala sam i pogledala ga."Za koga si navijala?"
"Pa...u normalnim okolnostima,navijala bih za Barcelonu,no ovaj put sam bila neutralna."odgovorila sam.
"Zašto?"
"Zato što mi se Barcelona zgadila zbog jednog lika..."tužno sam odgovorila.
"Neymar,jel' tako?"zabrinuto me pitao.Zašto se on brine za mene?
"Gle,ne bih sada o tome razgovarala,uostalom...ni ne poznajem te,tako da..."
"Oh,oprosti,stvarno sam nepristojan.Zovem se James Rodriguez,a ti si?"
"Ja sam Sara."rekla sam te napravila kiseli smješak.
Neymar's p.o.v
Pobijedili smo Real i sada svi u svlačioni slave.Svi osim mene.
"Neymar dođi.Idemo u klub"dozvao me Dani.
"Neka hvala,ja ću biti kod kuće."rekao sam te izašao iz svlačione pa krenuo prema svome autu.Slučajno sam pogledao u stranu i vidio sam...Saru i Jamesa kako se smiju i razgovaraju.
"A znači tako...sa mnom nećeš a sa njim hoćeš..."ljuto sam promrmljao.No,kada sam vidio taj pre lijepi osmijeh na njenom licu,ona sva ljutnja...kao da je nestala.Zar se više ne mogu ni ljutiti na nju?Joj,Sara,što mi to radiš?!
Ušao sam u auto i zalupio vratima pa se što sam brže mogao,odvezao kući.Sve što sada želim je topli tuš i krevet.Ne želim više ni o čemu misliti,samo želim zaboraviti sve.Želim zaboraviti onaj prokleti dan kada sam počeo pratiti Saru na društvenim mrežama,želim zaboraviti dan kad smo se počeli dopisivati.Sve što je vezano za nju,ja zaboravaljam!Započinjem novu stranicu u svom životu,bez Sare u njemu.Ionako,Sara je tek jedna najobičnija 15-godišnja djevojka koja ne zna ništa o ljubavi.Ne zna kako je to biti povrijeđen i ne zna kako je to kada noćima plačeš a da to nitko ne zna.Ona ne zna ništa o ljubavi i definitivno...ona nije za mene.
___________
Neyamr je ljut,bijesan...povrijeđen.Definitivno ima razloga za ljutnjom.Sara ga je odbila,a sada se šeta sa Jamesom i smije se sa njim.Možemo reći da je Neymar spreman i život dati za nju,a ona?Ona ga želi zaboraviti...izbrisati iz pamćenja.Ne želi imati išta sa Neymarom,a jasno mi je i zašto.Zbog svih onih silnih tračeva koji lagano uništavaju Neymarovu karijeru.Ako se ovako nastave širiti tračevi,Neymar neće više imati budućnost.A sve je počelo sa Bruninom izjavom.Nije li to bolno kad osoba koja ti znači sve,više nije u tvom životu?Kada pokušavaš zaboraviti nekoga,ali taj netko ne želi izaći iz tvojih misli....
Ljubav je komplicirana stvar,no opet i lijepa.Nema ljepšeg osjećaja od osjećaja zaljubljenosti i onih lepitirića u trbuhu.Stvarno,ljubav zna biti lijepa,no opet...ta ista lijepa ljubav može uništiti čovjeka.Zapravo,nije ljubav ta koja nas uništava,već ona osoba koju volimo svim svojim srcem.Mislimo da ju poznamo,a zapravo se ispostavi da ju nikada i nismo poznavali,odnosno da smo ju poznavali,ali površinski.
Sara's p.o.v
"Hahaha,James stvarno si smiješan."
"Oh,pa hvala...ja se tu trudim tebe oraspoložit a ti meni tako."
'Ljuto' je rekao,stvarno je smiješan.
"Da,u redu.Nego,hvala što si me dopratio do hotela,i usput nasmijao."rekla sam mu.
"Ma ništa za to.Bila mi je čast."namignuo mi je pa me poljubio u obraz."Vidimo se jednom..."
Klimnula sam glavom pa ušla u hotel.Odmah sam otišla do svoje sobe.Otvorila sam vrata,a Filipa me odmah napala,
"Dobro.jesi ti normalna?!Družiš se sa igračima Reala!"
"Da,i?"hladno sam rekla.
"Pa oni su nam neprijatelji.Uostalom...što si radila sa Jamesom vani?Zašto te je poljubio?"
"Fi nije ništa...."nisam ni stigla dovršiti rečenicu,u sobu je upala raska i naravno,naredila nam da se spremimo jer sutra se vraćamo kući.
Klimnule smo glavom pa se krenule spremat.Kada smo se napokon spremile,bacile smo se na krevet i odmah zaspale.
__________
Znam da je malo kraće i malo glupo ali jbg... nadam se da ste uživali :)
Hvala što čitate :*