10. dio

457 40 14
                                    

Sara's p.o.v

Nije mu trebalo dugo da ode.A ne znam niti zašto sam mislila da će se probati izboriti za nas?Zašto sam mislila da mu je stalo do mene i da me stvarno voli?Onaj poljubac od sinoć....njemu nije značio ništa?Zašto ga je onda i započinjao?

Znala sam da bi mu bila samo jedna u nizu...baš kao što je i Bruna bila.Mislim ipak je on Neymar Jr...dečko koji može imati koju poželi...on je kralj nogometa.Njemu nitko nije ravan niti nema boljeg od njega.

Ma zapravo..on je samo umišljeni lik.Usto je muška kurva,ili kako god da se to već kaže.
Bijesno sam sjela na krevet pa uzela mobitel i obrisala njegov broj.A ja,ja ću svoj broj promijeniti čim se vratimo u Hrvatsku.

"Možeš ti to Sara...izdržati ćeš još dva dana u šugavoj Barceloni."rekla sam samoj sebi.

Da mi je itko išao govoriti da ću ja,vjerni Barcelonin navijač za grad Barcelonu reći da je šugava...nasmijala bi mu se u lice.

Uzela sam novčanik,mobitel spremila u džep pa izašla van.Sišla sam dolje u glavni hodnik te tamo zatekla razrednicu i...Neymara?Da stvar bude bolja....ljubili su se?!Fuj!Odvratno!Gade mi se oboje!Pa mislim...moja razrednica ima 45 godina i ide se ljubiti sa dečkom od 23?!Usto razrednica ima muža i kćer u Hrvatskoj.

"Khm khm"nakašljala sam se.Neymar se u nevjerici odmakao od nje i uplašeno me pogledao.

"S-sara nije onako kako ti se čini."promucao je a ova se samo nasmijala.

A jok,nisi ju žvalio već škakljao... pomislila sam prijekorno ga promotrivši od glave do pete.

"Neymar,nećemo ju lagati..."rekla je razrednica.

"Da,da...kakogod.Ja sam vam.samo došla javiti da se idem šetati."kimnula je glavom,a ja sam se okrenula i otišla.Naravno,Neymar je išao za mnom i pratio me kao izgubljeni đukac nekog čovjeka.

___________

Kako sam ja išla iz trgovine u trgovinu,tako je on išao za mnom.Čitava 2 sata.Moram priznati da me ovo pomalo i zabavlja.Ali i dosađuje.

Naglo sam se zaustavila pa okrenula prema njemu.

"Hoćeš li više prestati?!"

"Prestati sa čim?"zbunjeno je pitao.

"Pa pratiš me cijelo vrijeme Neymar!To postaje jezivo."

"Oh..oprosti.Samo,znaš,roditelji su mi rekli da ne odustajem od svojih snova."nevino je rekao.

"Dobro,ali kakve veze snovi imaju sa mnom?"

"Pa sasvim slučajno,ti si moj san Sara.Još od on..."prekinula sam ga svojim smijehom.Stvarno lik ima dobar smisao za humor.

"Hahaahah...a sada dečko,okreni se i kreni negdje drugdje."naglo sam se uozbiljila,okrenula pa opet krenula prema hotelu.

Na sreću pa me nije pratio...ali,na moju ogromnu žalost radio je nešto drugo što me natjeralo da se okrenem,vratim se i opalim mu šamarčinu toliko jaku da se neće više nikada usuditi to napraviti...niti će mi više ikada prići.

"Auč!Čemu to?!"začuđeno je pitao.

"Joj a micica,kao da ne znaš..

Gle,ja možda jesam mlada,možda još ne znam što je prava ljubav jer ipak sam samo 15-godišnjakinja,ali mene nitko neće sramotiti niti će se itko poigravati sa mojim srcem i osjećajima!Bolje me ne izazivaj više da ti ne bi pretvorila tvoj lijepi život u pravu noćnu moru!"

"U redu...gle Sara...stvarno mi je žao,ali nisam htio poljubiti tvoju razrednicu,okej?"

Odkad smo sad na ovoj temi?!I iako se ne želim ovog prisjećati...prihvatiti ću razgovor o ovoj užasnoj,odvratnoj temi.

"Gle Neymar,ja stvarno ne razumijem zašto misliš da je sve ovo zbog onog odvratnog poljupca,jer vjeruj mi,nije!Baš me briga s kim se ljubiš.Jer tvoj ljubavni život definitivno nije moja stvar.

A i uostalom nije kao da smo bili u vezi ili nešto tako..."

"Nismo?"razočarano pita.

"Pa naravno da nismo.Ono jučer je bio mali,nevini poljubac..."

"Mali i nevin?Ja se ne bi baš složio sa tim..."nasmijano govori.

"Okej,da,nije bio ni mali ni nevin..ali mi nismo jedno za drugo.Kao prvo,ja imam 15 godina a ti 23.. kada bi ljudi saznali,prozvali bi te pedofilom.A kao drugo,ti i ja smo dva različita svijeta.Tako da..."počela sam se lagano odmicati od njega."žao mi je Neymar."napokon sam rekla,okrenula se pa otišla nazad u hotel.

Naravno,Filipe još nema...sigurno je negdje sa Bartrom.

_______________

Nalazim se u glavnom hodniku hotela.18:00 je i svi iz mog razreda nestrpljivo čekaju neke novosti koje će nam razrednica priopćiti.

Nakon nekog vremena je došla i razrednica.Stala je na onaj pult pošto je dosta niska pa rekla.

"......"

______________

Hehe tu ću vas ostaviti da malo mozgate što je rekla ;)

Nadam se da vam se svidjelo i stvarno mi je žao što nisam jučer postavila :/ i hvala vam na vašem razumijevanju <3 najbolji ste :**

Vi uživajte a ja idem kod gospodina doktora da mi da antibiotike hehe

Lysm<3333333

Dreams really do come trueWhere stories live. Discover now