COMPLICATED; 17.

257 29 18
                                    

Znate li da još sutra dobivate nastavak ove priče i onda je stvarno kraj? :D nadam se da ste uživali u ovoj cijeloj priči kao i ja. Sretno sa čitanjem.♥♡

Filipa's p.o.v

Šetamo Barcelonom. Ah, koliko već dugo nisam bila ovdje? Ajme meni, sve se promjenilo. Ili ja nisam bila u ovom dijelu... lako moguće.

"Filipa, vidi... Neymar!"povikala je Rosmari. Okrenula sam glavu i ugledala visokog, tamnoputog i zgodnog Brazilca. Povukla sam ju za ruku.

"Neymar!"dotrčala sam do njega a Rosmari... ona je bila sva zadihana i skoro se srušila na pod.

"A ti si?"

"Filipa. Sarina Filipa."

"Od koje Sare?"upitao je a ja sam blenula u njega.

"Ti to mene zajebavaš?! Sara Šimić. Djevojka koja te voli i koja je ostavila sve u Hrvatskoj kako bi ti došla."

"Ta ista djevojka je mene ostavila, tako da ju ne spominji!"viknuo je.

"Ostavila? Zašto bi te ostavila? Bože, pa ona tebe voli!"

"Nisam više ni u što siguran. Samo znam da me ostavila k'o zadnjeg govnara."rekao je. Rosmari i ja smo se uplašeno pogledale. Nije ga ostavila, Sara je... oteta!

Uzela sam mobitel i utipkala Sarin broj. Zvoni... zvoni... zvoni...

'Molim?'čuo se dubok muški glas.

'Mario... to si ti?'

'Da, ja sam. Tko me treba?'

Nisam ništa rekla. Samo sam prekinula. Još će saznat da idemo spasiti Saru. Uz pomoć policije. Vidjela sam da Neymar prevrće ključeve automobila po prstima. Treba nam auto!

"Neymar, vozi nas u policiju."

"Zašto?"

"Vidjet ćeš. Samo idemo!"povikala sam. Kimnuo je glavom i poveo nas prema svom autu. Auto mu je bio parkiran na ogromnom parkiralištu. Vjerujem da nitko nije prijavio Sarin nestanak. E pa ja ću.

Sjeli smo u auto. Rosmari je bila iza. Neymar za volanom a ja na suvozačkom sjedalu. Nervozna sam. Nestrpljiva. Jedva čekam da vidim Saru. Dugo se nismo vidjele i nedostaje mi. U autu vlada neugodna tišina. Neymar stvarno misli da ga je Sara prevarila?

"Nije te prevarila."rekla sam prekidajući tišinu. Kreten se sarkastično nasmijao.

"Jok, moja baba me prevarila."Rosmari ga je iznenada opalila po glavi.

"Moja Sara nije takva! Uostalom ne budi bezobrazan! Ona tebe voli iako ne kužim što ona vidi u tebi."derala se a Neymar je pognuo glavu. Stao je na semaforu jer je bilo crveno. U pozadini su lagano pjevušili Nicky Jam i Enrique Iglesias. Pjevali su pjesmu Perdon. Da li španjolci slušaju išta drugo osim španjolaca?

"Možeš li ubrzat?"nervozno sam ga pitala.

"Zašto? Gdje gori?"

"Neymar... Sara je... oteta."

Sara's p.o.v

Ležim u onoj jezivoj sobici na krevetu. Kad bi barem mogla pobjeći. Kad bi barem mogla se nekako iskrast i nestati. Želim Neymaru, želim da je opet sve po starom. Zašto mi se život odjednom pretvorio u pakao? Nikada nisam bila zla osoba niti sam ikome ikada poželjela zlo.

Odozdola se odjednom čula buka, a zatim pucnjevi iz pištolja. Koji k... se događa? Uplašeno sam skočila sa kreveta kad su se vrata otvorila. Bio je to Mike. Pomno sam ga promotrila. Imao je crnu duksu i bijelu majcu ispod toga. Donji dio Nike trenirke i nekakve tenisice. Usnica mu je bila krvava, kao i nos. A i prsti su mu bili krvavi.

Dreams really do come trueWhere stories live. Discover now