XIX / +18

2.2K 89 7
                                    

Uprzedzam, że pierwsza połowa jest dla starszych czytelników. Opis wspólnej nocy Hermiony i Snape'a. Pogrubiona część oznacza dosadny opis i lepiej ominąć, jeśli ktoś chce tego uniknąć.
.
.
.
.
.

Hermiona posłusznie leżała w łóżku i próbowała czytać książkę. Targały nią sprzeczne emocję, strach ale i podekscytowanie, znów czuła ten ucisk w podbrzuszu na myśl o dotyku jej męża. Kiedy Severus wszedł do środka odłożyła ją zaznaczając czytaną stronę. Mimo, że była to ich trzecia wspólną noc w dalszym ciągu czuła lekkie skrępowanie nagością. Mężczyzna zaczął się rozbierać i dziewczyna odwróciła wzrok.

– Patrz na mnie. – Mruknął beznamiętnie odpinając guziki.

Brązowooka wykonała polecenie, ale gdy zaczął ściągać spodnie znów spojrzała w bok.

– Patrz na mnie. – Ponowił spokojnie.

Pani Snape spojrzała niepewnie i kiedy czarnowłosy zrzucił ostatni element garderoby zarumieniła się. Była skrępowana tym widokiem. Sędzia położył się obok i odkrył kobietę. Położył dłoń na jej brzuchu i zaczął kreślić delikatne koła.

– Skup się na przyjemnych odczuciach, nie na tym, co może lub nie może się wydarzyć. – Czarnowłosy pochylił się i pocałował brzuch żony. Kobieta spięła się, ale on nie przerywał. – Rozluźnij się, boli cię to lub jest nieprzyjemne? – Pytał między pocałunkami i przesuwał się wyżej.

– N-nie, jest miło. – Dziewczyna nieśmiało odpowiedziała i zaczęła się rozluźniać, ponownie chciała się spiąć, kiedy zaczął całować jej piersi, ale posłuchała rady i zaczęła skupiać się na przyjemnych odczuciach. Czuła ciepłe i przyjemne mrowienie w miejscach, które całował.

Przesunął się z pocałunkami na szyję młodej dziewczyny, a ona zaczynała czuć napięcie które nie było spowodowane strachem. Kiedy musnął jej usta swoimi niepewnie oddała pocałunek by po chwili przerodził się w namiętny pełen pasji.

Gdy trwali w tym uniesieniu Hrabia zsunął rękę na wewnętrzną stronę uda kobiety i zaczął je gładzić przesuwając się coraz wyżej. Hermiona zaczynała czuć dziwny coraz mocniejszy uścisk w podbrzuszu, nie rozumiała tego ale nie chciała żeby przerywał. Kiedy dotknął dłonią tam gdzie zmierzał spięła się na ułamek sekundy by się po chwili rozluźnić, była zaskoczona ale czuła ogromna przyjemność kiedy jej tam dotykał. Czarnowłosy przesunął się nad dziewczynę i rozsunął jej nogi tak że znajdował się między nimi. Nie przerywając pocałunku zanurzył w niej palec. Kiedy to zrobił brązowowłosa poczuła ulgę i przyjemność jakiej nigdy dotąd nie czuła. Zaczął poruszać ręką w górę i dół, a z jej ust raz po raz wydobywały się ciche jęki których nie mogła opanować. Kiedy przestał czuła lekkie rozczarowanie i niedosyt.

– Chcesz, żebym kontynuował? – Mruknął zachrypniętym głosem, w jej oczach widział żądze. Sam wiedział, że teraz już się nie wycofa.

– Tak, proszę nie przestawaj. – Wychrypiała zawstydzona.

Uśmiechnął się kącikiem ust i pocałował ją z większym żarem przysuwając się. Kobieta poczuła coś twardego i gorącego. Jeździł chwile w górę i dół i w końcu zanurzył się w niej. Poczuła silny ból, zamknęła mocno oczy, a ręce zacisnęła w pieści. Pisnęła cicho boleśnie. Mężczyzna odczekał chwilę i powolutku zaczął się ruszać, a dłonią masował jej kobiecość. Kiedy ból zaczął mijać zaczynała odczuwać tą przyjemność która z chwili na chwilę stawała się coraz mocniejsza. Z jej ust zaczęły wydobywać się ciche jęki, próbowała je powstrzymać ale nie mogła tego zrobić. Mężczyzna poruszał się coraz szybciej, a ona czuła coraz mocniejsze napięcie i rozkosz. Krzyknęła głośno kiedy fala gorąca i spełnienia rozlała się po jej ciele. Świat jej zawirował i nie wiedziała co się z nią stało. Hrabia jeszcze parę razy poruszył się szybko by po chwili opaść na żonę z warknięciem. Podniósł się po chwili i położył obok. Otarł spocone czoło.

Bo tak należy... HGxSSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz