Bu kitap +18 içerik bulundurur. Rahatsız olan lütfen okumasın 💮
Hadi dürüst olalım. Aramızda hiç çıkar ilişkisi yapmayan var mı? Çıkarcılık bence kötü bir şey değil. Bunu niye kötü bir şey olarak algılıyorlar veya bu kadar şaşırıyorlar anlamıyorum.
Kendini düşünmezsen, kendini sevmezsen yaşayamazsın. Kendi iyiliğin için başkalarını kullanmak gayet normal. Diğerlerini düşünürsem ben nasıl güçlü olurum ki?
''Bir arkadaşımın sevgilisine böbrek gerekiyor.''
İşte bunu beklemiyordum. Baran benden, organ işinden yardım istiyordu. Sırıtarak arkama yaslandım.
''Kaç yaşında?''
''28. Kız bu ameliyatı yasal yollardan yaptığını bilecek.''
Kollarına dizlerine yaslamıştı. Bu kız sadece arkadaşının sevgilisi olamazdı. Eğer öyle olsaydı, bu konuyu bu kadar dikkate almazdı.
''Sana yapıcağım dediğimi hatırlamıyorum.''
''Ne demek bu?''
''Benden yardım bekleme demek.''
''Bu ameliyat onun için çok önemli.''
Kollarımı göğsümün altında bağlayıp bacak bacak üstüne attım. Bakışları sertleşmişti. Kesinlikle bu kadın onun için önemli biriydi.
''Yapmayacağım.''
Ayağa kalkıp hızlı adımlarla yanıma geldi. Bir bacağı bacak aramda, bir elide boğazımı tutuyordu. Sıkıyordu ama nefes alamayacak kadar değil. Bacaklarımı biraz daha araladım.
''Yapacaksın Arzu. Yapman gerekiyor.''
Fısıltılı ama sert bir şekilde söylemişti. Fazla seksi duruyordu. Kafamı geriye doğru yatırırken dudaklarımı biraz araladım. Bakışları dudaklarıma kaydı. Bu kadın onun için önemliydi ama bir şey vardı. Çok fazla önemli olsaydı dikkatsiz olmazdı.
''Canım yapmak istemiyor. Canım seni öpmek istiyor.''
''Canının istemesini sağlamam iki saatimi almaz.''
Boynumu biraz daha sıktı. Nefes alabiliyordum ama zorlaşmıştı. Elim, boynumdaki elinin bileğine gitmişti. Bacak aramdaki dizini, kiloduma biraz sürttü.
Yutkunmaya çalıştım ama zar zor becerebildim. Belim yay gibi gerilmişti. Diğer eli, yüzüme düşen saçları, kulağımın arkasına koydu.
''O kadın senin için değerli olmasaydı boynuma yapışmazdın.''
Gözlerini kısıp, bana baktı. Çok nadiren yaptığım şeyi yaptım. Çenemi sıktım. Bu hareketi her yaptığımda Cesur piçi geliyordu aklıma.
''Demek beni kıskandın, öylemi Tutkum?''
Tutkum... Bana o Tutkum mu demişti? Tutkular vazgeçilmesi zor şeylerdir ama bir gün muhakkak vazgeçilir.
''Merak ettim.''
''Çocukluk arkadaşım.''
Gözlerimi gözlerinden kaçırdım. Boynumu bırakmıştı ama hala aynı şekilde duruyordu.
Bana açıklama yapması hem hoşuma gitti hem de beni sinir etti. Kıskanmıştım ve bunu belli etmiştim.
''Kızın dosyasını sekreterime getir. Bir de bazı testler olması gerekiyor.''
Çenemi tutup ona bakmamı sağladı. Çok garip ama ona trip atmak istiyordum. Ondan ilgi istiyordum. Gözlerimi gözlerinden ayırmıyordum. Diğer eli belimi tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARZUM
RomanceArzu Sarıca yakın bir zamanda dedesi Arda Sarıca'yı kaybetmişti. Acısını pek dışarı yansıtmayan Arzu, her zamanki gibi bu durumu da içine atmıştı. Ve sonra karşısına üniversite zamanında sevdiği adam, Cesur çıktı. Cesur sadece eskiden sevdiği kişi d...