Bu kitapta +18 içerik bulunur. Rahatsız olan lütfen okumasın 💮
Ayağa kalkıp yavaş adımlarla ona doğru ilerledim. Artık dip dibeydik. Gözlerini gözlerimden asla ayırmıyordu.
''Benden ne istiyorsunuz Kemal Bey?''
''Dediğim gibi, sadece yardım ve bu yardıma ihtiyacınız olduğunu biliyorum Arzu Hanım.''
Kalçasını yasladığı yerden çekti ve ellerini ceplerine koydu. Gözüm cama kayınca Cesur'u gördüm. Bu ya oyundu ya da Cesur beni takip etmişti.
''Bana yardım etmek istiyorsanız sizden bir şey isteyebilir miyim?''
''Tabii, bunun için görüşmek istiyordum zaten sizinle.''
''Cesur'la ortak olduğunuza göre kaldığı evi biliyorsunuz demektir. Salonuna, çalışma odasına ve yatak odasına hem kamera hem de dinleyici yerleştirmenizi istiyorum. Bunu yaparsanız, güvenimi kazanırsınız.''
''Şöyle ki Arzu Hanım zaten yerleştirdim. Görüntüleri ve kayıtları size verebilirim.''
Bunu kesinlikle beklemiyordum. Cesur beni kesinlikle takip etmişti. İyi de nasıl? Takip etse fark ederdik.
''Anlık olarak istiyorum.''
''Nasıl isterseniz. Bakın Arzu Hanım, Cesur size yaptığı şeyi kız kardeşime de yapmıştı. Dilara Osmanoğlu. Cesur ona psikolojik baskı uyguladı. Kardeşim zaten içine kapanık biriydi. Cesur'un ona yaptıklarını bize asla anlatmadı.''
Dilara, Dilara... 8 yıl önce sevgilisi olan kız mı? Buna inanamıyorum. O kız, Kemal'in kardeşimiydi.
''Dilara'ya ne oldu?''
''Cesur onu kendine bağladı. Sonra da terk etti. Dilara iyice içine kapanmıştı. Bir gün eski arkadaşları ile buluşacağını söyledi. Takip ettim. Cesur'un evine gitmişti. İlk başta konuştular sonra Dilara ona sarıldı ve o eve girdi. Üstünden 3 saat geçti, Cesur evden çıktı ve bir arabaya bindi, gitti. Dilara hâla çıkmadı. Eve girdim. Dilara yerde öylece yatıyordu. Kollarında morluklar, iğne izleri ve ufak yanıklar vardı. Kardeşim öldü.''
Seninde sonunun böyle olmasını istiyordu.
Amacı gerçekten bumuydu? Bunları niye yapıyordu?
''Kardeşin ne zaman öldü?''
'' 8 yıl oluyor. Senin de o kadınlardan biri olmanı istiyor.''
''Kadınlar? Dahasımı var?''
''Bunları sana daha detaylıca anlatacağım ama şu an değil.''
Osmanoğlu, içkilerin durduğu yere gidip bardağına kehribar renkli sıvıyı doldurdu.
''Sen niye bir şey yapmadın?''
''O zaman 26 yaşında, normal bir ailenin tek oğluydum. Basit bir araba hırsızıydım. 2 yıl önce buralara geldim. Evet, amcam kudretli biriydi ama beni asla sevmezdi. Çünkü eğer güçlenirsem ne yapacağımı gayet iyi biliyordu. Kısacası Arzu Hanım, sizin bu yola düşmenizi bekledim. Sen duygularını, ben en değerli mi kaybettim.''
''Gitmem gerekiyor. İyi günler Kemal Bey.''
Çantamı ve hırkamı alıp odadan çıktım. Boğazımda, yutkunma mı zorlayan bir yumru vardı. Seviyorum dediğim adam hayatımı afete çevirmişti.
Cesur buradaydı. Ön kapıdan çıkamazdım, arka kapıya ilerleyip binadan çıktım. Cesur, siyah takım elbisesi ile karşımda duruyordu.
Sakın belli etme
''Karşıma çıkmaktan vazgeç Cesur!''
''Videoyu izlemedin değil mi?''
Yanından geçip gitmek için yürüdüğümde kolumu tuttu ve boşluğuma batan ama canımı acıtmayan bir cisim vardı.
''Neni kırma ama Arzum. O videoyu izlemen gerekiyor.''
''O bıçağı çekmezsen sikini keser ve ağzina sokarım.''
''Sakin ol küçük Sarıca.''
Bıçağı yere atıp ayağıyla itti ve telefonunu çıkardı. Burnu yanağıma değdi değecekti. Bu yakınlıktan faydalanıp kafamı tam burnuna geçirdim.
O sedeleyip burnunu tutarken, ben de alnımı tutuyordum. Telefon yere düşmüştü.
''Orospu çoçuğu!''
Bu lafından sonra gerçekten daha fazla dayanamadım ve çantamın zincirini boynuna sarıp dizin arkasında tekme attım.
Bu sayede, dizlerinin üstüne düşmüştü. Zinciri çekmeye çalışıyordu ama başaramıyor du.
''Bir daha desene! Desene lan!''
Garip sesler çıkarıyordu ama anlaşılmıyordu. Eli saçıma ulaştı ve çekince yere düştüm. Çantayı bir yere atıp derin nefes alıp, veriyordu.
Kafam yere sert çarpmıştı. Bu yüzden alnımdan, gözüme doğru kan akmaya başladı. Ben kalkmaya çalışırken, Cesur tam karnıma tekme attı.
''Dedim ki, orospu çocuğu! Sonuçta yalan değil. Annen, Baran'ın amcası Batuhan'la düzüşmedim? Tabii sen nereden bileceksin? Sen bir orospunun çocuğusun.''
Kafamı kaldırıp ona baktım. Karnımı tutarak ayağa kalktım. O iğrenç gülümsemesiyle bana bakıyordu. Yerden telefonu alıp bana uzattı.
''İzle şunu.''
Telefonu alıp videoyu izlemeye başladım. Videoda bir adam vardı ve bu adam babamın ta kendisiydi.''
''Nasılsın kızım? İyisin, iyi olmalısın. Sana ilk òğrettiğim şey neydi?''
Babam daha söylemeden, mırıldandım.
''İhanetin affı olmaz.''
''İhanetin qffı olmaz. Kim olursa olsun. Sana her şeyi anlatacağım. Batuhan izvermez ve ben çocukluk arkadaşıyız. Annenle tanışırken bile yanımda o vardı. Kısacası Can dostumdu. Hilal'e aşığım ve hep öyle olacağım ama annen aşktan çok bana saygı duyuyordu. Çünkü bemden korkardı. Bana hasta diyorlar. Bana hasta diyorlar. Neymiş, psikopati hastasıymışım. Saçmalık! Annen, o doktorun dediklerinden dolayı benimle başbaşa kalmaz oldu. Düzenli olarak aynı saatte, aynı gün Yeliz ile buluşmaya başladı. Takip ettirdim. Annemln bana ihanet etmiş kızım. O şerefsiz herif Batuhan'la beni aldatıyormuş. O adamı öldürdüm. Hilal'in gözleri önünde onu parçalara ayırdım ve konağın bahçesine gömdüm...''
Ayaklarım beni taşımamş ve düşmüştüm. Ellerim, çenem titriyordu. Ben bu hayata kargış olarak geldiğimi şu an anlıyordum.
''Bu şehirden, bu belalardan uzaklaşmak istediğimi ve benimle gelirse bunları unutacağımı söyledim. Yarın bir yolculuğa çıkacağız ve bir kuş olacağız kızım. Seni seviyorum ama anneni bu yolculukta yalnız bırakamam.''
Bu videodan bir gün sonra annem ve babam uçağa binip geri gelememişlerdi. Çünkü uçak nedeni bilinmeyen sebepten patlamıştı.
Bir sonraki bölüm de olucaklar...
''Neden evimde değilim?''
''Şoförünün numarası yoktu, bende bu sayede seninle vakit geçiririm diye düşündüm.''
Artık senli, benli konuşuyorduk demek. Üstümdeki battaniye kaldırınca, kendi kıyafetlerimi görmek beni mutlu etti.
''Üstünü senden izinsiz değiştirecek kadar şerefsiz değilim.''
Bölüm sonu.
🤍❤🤍❤🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARZUM
Lãng mạnArzu Sarıca yakın bir zamanda dedesi Arda Sarıca'yı kaybetmişti. Acısını pek dışarı yansıtmayan Arzu, her zamanki gibi bu durumu da içine atmıştı. Ve sonra karşısına üniversite zamanında sevdiği adam, Cesur çıktı. Cesur sadece eskiden sevdiği kişi d...