Part 24
"ဘႀကီးရယ္... ကြၽန္မက..."
"တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ခ်စ္လိုက္ၿပီဆိုတာနဲ႔ ကိုယ့္စိတ္ကို သူမ်ားကို ေပးလိုက္ရတာပဲ၊ ကိုယ့္ေပ်ာ္႐ႊင္မႈကို အျခားသူထံမွာ ရွာေဖြေနရတာ၊ သူ မေပ်ာ္ရင္ ကိုယ္လည္းမေပ်ာ္ေတာ့ဘူး၊ ေအး.... တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့လည္း သူေပ်ာ္ေနရက္နဲ႔ ကိုယ္က မေပ်ာ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ ရခဲလွတဲ့ ဘဝမွာ လြတ္ေျမာက္ေၾကာင္းတရားကို မရွာႏိုင္ပါဘဲနဲ႔ တပါးသူအတြက္ ကိုယ့္စိတ္ကို အဆုံးရႈံးခံရတာ ဘာမ်ားေကာင္းလို႔လဲ"
"သူ႔အလိုလိုျဖစ္ေပၚလာတဲ့ တြယ္တာမႈရဲ႕ ေအာက္မွာ လူသားေတြဟာ က်ရႈံးၾကရတာပါ၊ ကိုယ္တိုင္က ေတာင္းတေနသေ႐ြ႕ နီးနီးေဝးေဝး စိတ္ဒုကၡေတာ့ ရွိၾကတာပါပဲ ၊ ခ်စ္မွ ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ ကြၽန္မ ႏြယ့္ကို အသက္ထက္ပိုခ်စ္ပါ့မယ္"
"မိုက္လိုက္တာ၊ ကေလးမရယ္ ၊ ေလာကႀကီးမွာ အခ်စ္ကို ရွာေတြ႕သြားတဲ့သူေတြဟာ ကံအဆိုးဆုံး လူသားေတြပဲ"
"မွန္ပါတယ္ ဘႀကီး၊ ဒါေပမဲ့ ပုထုဇဥ္လူသားေတြမို႔ သံေယာဇဥ္ဆိုတာ တြယ္မိတာပါပဲ ဘႀကီးရယ္၊ ကိုယ့္ေပ်ာ္႐ႊင္မႈကို ကိုယ္တိုင္မသိလိုက္ဘဲ ေပးအပ္လိုက္မိတာမ်ိဳးေပါ့ ကြၽန္မ စေတးရဲပါတယ္"
"မိသားစုနဲ႔ ယွဥ္ေ႐ြးရတာမ်ိဳး၊ ျမင့္မိုရ္ေတာင္နဲ႔ ယွဥ္ၿပိဳင္ရတာမ်ိဳး... ဒါမ်ိဳးကို ကေလးမ မႀကဳံဖူးေသးလို႔ ဒီလိုေျပာႏိုင္တာထင္တယ္"
ထိုအခါ၌ေတာ့ ယြန္းမွီ ျပန္ေျပာစရာ စကားလုံးရွာမရ။ ေမေမတို႔က ခါးခါးသီးသီး ျငင္းမယ္ဆိုလွ်င္ ဘာမ်ားတတ္ႏိုင္မည္နည္း။ မိမိဟာ ႏြယ့္နဲ႔ မိသားစုကို လက္ညိဳးထိုးၿပီး ေ႐ြးခ်ယ္လိုက္ရန္ လြယ္ကူႏိုင္ပါ့မည္လား။
"မျပတ္သားျခင္းေတြကို အေမြမဆက္ခံပါနဲ႔
ကေလးမ""ရွင္"
"မိႏြယ္မွာ ဘာေတြျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ ဘႀကီးအကုန္သိတယ္၊ ေအး... သိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့ မင္းတို႔ အဘြားႀကီးနဲ႔ေတာ့ မတူဘူးေပါ့၊ ဘႀကီးတို႔က ေသြးသားအရင္းအခ်ာ၊ ရွားရွားပါးပါး အရင္းအခ်ာ"
ဘႀကီး ဘာကို ဆိုလိုခ်င္မွန္း ယြန္းမွီနားမလည္ႏိုင္ေတာ့ၿပီ။ ေခ်ာင္းဆိုးသံ တဟြတ္ဟြတ္ႏွင့္အတူ ဘႀကီးက အဓိပၸါယ္ေဖာ္ရခက္ေသာ စကားတို႔ကိုသာ ဆက္ေျပာ၏။
VOUS LISEZ
သံယောဇဉ် နွယ် [Completed]
Roman d'amour(Unicode+ Zawgyi) အချစ်ဟာ ရုန်းလေး နစ်လေ ဖြစ်တတ်တဲ့ နွံအိုင်ငယ်တစ်ခုဆိုရင် သံယောဇဉ်ဆိုတာဟာ ဖယ်ပစ်လေ နွယ်ရစ်လေ ရှင်းပစ်ရခက်တဲ့ အကိုင်းအခက်တစ်ခုဖြစ်လိမ့်မယ်။