Bude me nježni poljubci svuda po vratu i licu. Ovo je tako dobro da ne želim da ikad stane. " Ajde malena znam da si budna. " jutarnjim mi je glasom govorio uz samu kožu vrata.
" Još samo pet minuta. " okrenula sam se na drugu stranu pokušavajući ponovno zaspati, ali me u tome spriječio Justinov uzdah.
" Što je sad? " ujutro sam uvijek nervozna, definitvno nisam jutarnji tip. " Ako ne želiš da te jebem u dupe bolje se odmakni. " nema boljeg načina da se počne dan.
Sitni mi se sješak pojavio na licu te sam se namjerno protrljala uz njega dok mi je stenjao pored glave. Polako sam se okrenula prema njemu.
" Namjerno to radiš. " nježno sam ga poljubila. " A što to ja namjerno radim? " šapnula sam mu iznad usana.
" To. " zaklopio je oči kada sam legla preko njega. " Ako ovako nastaviš... " ostatak rečenice se izgubio u uzdahu kad sam ga obuhvatila rukom.
" Što ćemo danas raditi? " dok je on jedva disao ja sam se lagano smješkala. " Gladna sam. " samo da ustala te krenula prema vratima kada me nagli trzaj naglo vratio na krevet.
" Nećeš me opet ostaviti takvog. " čvrsto me držao za ruku. " Ali ja sam gladna. " počela sam se ponašati kao malo dijete, čak sam i lupila nogom o pod.
" A ja sam napaljen. " uzvratio je istom mjerom. " Pa imaš ruke. " u trenutku njegove nepažnje sam se istrgnula te potrčala prema kupaonici.
Vruće mi je, treba mi hladan tuš ili još bolje kupka. Kadu sam ostavila da se napuni te istrsla veću količinu kupke sa mirisom kokosa.
Samo sam svukla gačice te legla u hladnu vodu. Koža mi se u početku naježila, ali sam se ubrzo naviknula. Naslonila sam glavu na rub kade te zatvorila oči.
" Nisam znao da je ovo kuhinja. " Justinov me glas trgnuo iz misli i dah mi je stao kada je ušao unutra kao od majke rođen.
" Mogu ti se pridružit? " odmahnula sam glavom te ustala iz hladne vode. Pustila sam vodu iz kade te prešla u tuš kabinu kako bi oprala svu ovu pjenu.
" Sad možeš. " sa cerekom je ušao te me odmah gurnuo na hladne pločice. " Ti me baš voliš ostavljati napaljenog? " samo sam kimnula jer sam obožavala te trenutke kada sam imala punu moć nad njime.
Naglo me uhvatio za kukve te su mi noge refleksno završile oko njega. Namjerno me izazivao, želi mi se osvetiti, ali dušo to ne ide tako.
Zagrlila sam ga oko vrata te mu počela ostavljati male poljubce svuda po licu kao i on meni jutros. Čvrsto mi je stisnuo dupe što mi je izvuklo izdah sa usana.
" Želiš jednu igru? " odmah me pogledao u oči sa sitnim smješkom. " Kakvu igru? " još uvijek me držao za stražnjicu što mi je jako odvlačilo pažnju.
" Hm, cijeli dan ćemo provesti međusobno se izazivajući, što kažeš? " iskreno, zanimalo me kakva mu je kontrola.
" Što ja dobijem time? " ponovno imam ideju zbog koje će odmah pristati " Onda sutra možeš raditi sa mnom što god poželiš. " Prije polaska sam spremila neke stvari koje bi mi sad mogle biti od koristi.
" Dobro, a što ti time dobiješ? " kao iz topa sam ispalila " Masažu cijelog tijela. " veliki se osmijeh pojavio na tom preljepom licu.
" Dogovoreno. Huh, samo da znaš što ću ti sve raditi. " nekako zamišljeno je gledao pored moje glave. " Ti si svjestan da nema onda sexa do kraja dana? " kimnuo je, ali kao da uopće nije čuo riječi.
" Neka igre počnu. " sa velikim cerekom je izašao iz tuš kabine. Pa ovo će biti zanimljiv dan.
Na brzinu sam navukla samo neku njegovu majicu te se spustila u kuhinju. Postojili bolji doručak od voćne salate, pa naravno da ne barem po mojem mišljenju.
Upalila sam radio te u ritmu glazbe počela rezati voće. Ubrzo je počela jedna od mojih najdražih pjesama, Limbo. Uskoro sam počela pjevati i skakati po kuhinji sve dok nisam čula muški smijeh.
" A mene nebi zvala na zabavu? " rekao je lažno tužnim glasom. " A sad sam gotova. " uzela sam onu zdjelu te produžila do boravka ni ne pogledavši ga.
" Jesam ti već rekao da izgledaš jebeno sexy u mojoj majici? " samo sam se nasmijala " Ajmo gledati Teda. " gleda mi se neki film, a tog sam se prvog sjetila.
Bacio se pored mene sa velikim osmijehom " Ja imam bolju ideju. " upitno sam ga pogledala sa dignutom desnom obrvom.
" Dođi ovdje. " povukao me sebi u krilo. Stavio mi je ruke oko struka te 'neprimjetno' počeo podizati moju majicu.
" Ako si htio da se skinem samo si mi trebao reći. " prevukla sam majicu preko glave ne mogavši se prekinuti nekako zločesto ceriti.
" Ozbiljno što ćemo sad raditi umirem od dosade. " već dva sata samo sjedimo na kauču i buljimo u TV.
Sve me više počeo obuzimati osjećaj da nas netko promatra. Bilo je neobično mračno jer je tek pet popdne.
Nervozno sam se promeškoljila u mjestu. Vani je odjednom počeo puhati snažan vjetar. " Juss? " tiho sam rekla jer me sve više bio strah.
Odjedenom je nestalo struje na što mi je pobjegao uplašeni vrisak. " Justin? " šapnula sam jer nisam imala hrabrosti govoriti glasnije. On još uvijek nije odgovarao i mene je panika sve više počela hvatati. Što ako je i Tama na ovom otoku?
" Justin?! " sad sam zvučala već očajno. Nešto veliko je lupilo o prozor na što sam prestravljeno vrisnula. Ajme, što se događ?!
" Justin pička ti materina dolazi ovamo. " moj snažan glas je odzvonio kućom, ali njega još uvijek nema. Ok, sad sam već bijesna.
Naglo sam otvorila balkonska vrata i ljutito odmarširala na plažu. Sjela sam na meki pijesak dok sam gledala tamno plavo uzburkano more.
Neki neodređeni zvuk mi je privukao pažnju te sam se polako okrenula. Oči su mi se raširile kad sam na pijesku vidjela krvavog i pretučenog Justina.
Brzo sam ustala te otrčala do njega. Imao jedva otvorene oči, ali kad me vidio u njima sam mogla vidjeti olakšanje.
Bez riječi sam ga uzela pod ruku te nježno podignula sa poda. Stenjao je od bola svakim korakom do kuće.
Polako sam ga spustila sam kauč te brzo otrčala do kupaonice po prvu pomoć. Jednakom brzinom sam se spustila dolje.
Gotovo je bez svijesti ležao na tom kauču. Lagano sam mu počela čistiti rane dok su se njemu oči sve više zatvarale.
Ne, ne smije zaspati. " Justin što se dogodilo? " napokon sam našla dovoljno hraborsti da mu postavim to jednostavno pitanje.
" Tama je ovdje. " nakon te male rečenice cijeli se moj svijet zaustavio. Ajme nije moguće! Prestravljeno sam pogledala prema velikim staklenim vratima.
Naš odmor iz snova se lagano sve više pretvara u najgoru noćnu moru.
Hm, sto kazete? nemam sto reci osim vote? com?
volim vas ljudi
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...