Sieera pov
Ležala sam na onom 'krevetu' kada kao da je vrijeme stalo na sekundu. Zbunjeno sam ustala i oprezno otvorila vrata. Mrak je kao i inače vladao hodnikom, ali osjetila sam nešto čudno. Polako sam izašla iz sobe rukama stvarajući malu vatrenu kuglicu.
" Selena pa jesi ti totalno poludjela?! " čula sam Zaynov bijesan glas. " Zašto to misliš? " rekla je nekim iritantim tonom. " Pa kog si ga kurca onda dovodila ovdje, pa jer hoćeš se da opet jebeno spoje jer znaš da će onda postati nepovjedivi?! " već sam ga mogla zamisliti kako onako bijesno stišće šake dok ju davi pogledom.
" Pa što sam ga trebala ostaviti tamo pa da sve otkrije i krene u napad na nas?! " uzvratila je još jačim glasom.
" Jesi ti jebeno svjesan da kad Ares i Athena otkriju da su oni kod nas da će nas sve pobiti?! " zaderao se toliko da sam i ja cimnula. Čekaj, čekaj Justin je ovdje?! Shit! Odmah sam otrčala natrag u onu sobicu što sam tiše mogla.
Kvragu, moram ga upozoriti. Sjela sam na pod duboko dišući. Počela sam zamišljati njegove predivne smeđe oči i prezgodno tijelo, moram ga što prije naći. " Justin jer me čuješ? " tiho sam šapnula. Pa valjda me čuje. " Samo sam te htjela upozoriti na Selenu i Zayna i da će sve napraviti samo da nas zadrže razdvojene. "
Odmah sam prekinula vezu, bojeći se ponovno čuti njegov glas. Jako mi fali, ali mi je bitnija njegova sigurnost, a ako to znači da ćemo biti razvodjeni, dobro. Tako ga želim zagrliti, poljubiti, ali ne smijem. Ne mogu mu samo tako riskirati život.
Što da sad radim? A da probam vježbati? Hm, pa da vidim što sve mogu. " Ignis " tiho sam šapnula i soba se odjednom našla u plamenu, wow. " Aeris " vatra se u sekundi našla ugašena velikim naletom vjetra. Hm, pa ovo je zanimljivo. Kako mi je sad drago što me Athena natjerala da naučim tih par jednostavnih latinskih riječi.
Pa ajde da vidimo jer imam kontrolu i nad drugim elementima. " Aqua " iako sam bila u mračnoj zatvorenoj sobi mogla sam čuti i osjetiti more, wow. " Regionem " odjednom sam mogla osjetiti i najdublji sloj zemljine kore sve do samog središta.
Dobro, elemente mogu kontrolirati, pa ajde da isprobam nešto malo teže. Tiho sam šapnula "Invisibilis " spustila sam pogled na mjesto gdje mi je trebala biti ruka, ali nije je bilo. Hm, sad kad već mogu biti nevidljiva, imam ideju.
Prošla sam kroz stari zid i tako sve do sobe gdje sam osjetila Justina. Ovako ga mogu vidjeti, a da i dalje bude siguran barem koliko može u Sjedištu. Polako sam prošla kroz taj zadnji zid držeći dah. Polako sam otvorila oči i već sljedeće sekunde požalila.
On i Selena su ležali goli i zagrljeni, ne mogu vjerovati koja sam opet jebena glupača ispala, uggh. Izletila sam iz sobe paleći svaku stvar koja mi se našla u blizini. Zašto sam se uopće ponadala da je tu zbog mene, glupačo, glupačo.
Bacila sam se na onaj smrdljivi madrac gušeći se u suzama i jecajima. Zagorčat ću im jebene živote. Svatko tko me ikad povrijedio sada će platiti. Moja osveta kreće. Ustala sam trljajući vlažne oči. Sad su ove oči i službeno presušile i služe isključivo za maskaru i tuš.
Više nikad ni zbog koga neću pustiti suzu, nikad više. Pa barem sad znam istinu, a i znam da me Selena mrzi, ali da joj trebam pokorena. Pa to barem nije problem. Slušat ću što god mi kažu i onda kada to najmanje budu očekivali uništit ću ih sve redom.
" Sierra. " hodinkom je odzvonio Zaynov glas. Što on sada hoće? " Šta je? " prostrijelila sam ga pogledom nakon što mi je uletio u sobu. " Samo sam ti došao reći da je večera gotova, što si odmah tako drska? " samo sam okrenula očima te težinu premjestila na desnu nogu.
" Pa jer ideš? " pokazao je rukom prema vratima. Izašli smo iz sobe te krenuli prema nekim stepenicama koje nikad nisam vidjela. " Zayn, jer bi možda mogla dobiti novu sobu? Onaj madarac me ubija. " želim novu sobu, ali ne zbog kreveta.
Treba mi više privatnosti kako bih mogla nastaviti vježbati, a tim hodnikom dnevno prođe previše ljudi. " Naravno. " opa, brzo je pristao. " Hvala. " namjestila sam najbolji lažni osmijeh kada me pogledao.
" Ovo će onda biti tvoja soba. " stao je isred nekih tamnih vrata. U sobi su bili mali stol, krevet i prozor sa rešetkama te neki mali ormar, ajde barem je bolje od one.
Prešli smo još jedne stepenice te se napokon našli u prostranoj blagavaoni. Selena je već sjedila za stol i kad me vidjela zlobno mi se nasmiješila. Došlo mi je da ju raspalim šakom, ali sam samo malo dublje udahnula te ju pogledala sa najslađim i najiritantnijim smješkom koji sam posjedovala.
" Baš sam se pitala hoćeš li nam se pridružiti. " ne razumijem kako sam ju prije mogla voljeti. Pa ona je takva kučka. " Nebi to propustila. " rekla sam nekim sladunjavim glasom na što je ona okrenula očima. Oh pa jer sam to živciram gospođicu?
Umišljeno je zamahula kosom te okrenula očima. Jer to ona ima ljubavni ugriz na vratu?! O pa on zbilja želi da ga mrzim. " Dušo imaš nešto tu " pokazala sam na pregib vrata i ramena. Nevino se nasmiješila te ga prekrila kosom.
Koja je to kurva. Odjednom su se od nikud stvorile tri sluškinje noseći tanjure i čaše. " Dobar tek. " rekla je neka niska plameni crvene kose. Pogledala me sa žaljenjem u očima prije nego što je zatvorila vrata.
Večera se činila preukusna, ali moj je apetit odšetao one sekunde kada sam vidjela kučku. " Ispričajte me. " brzo istrčala sam iz blagavaonice jer da nisam vjerojatno bi ju prebila na mrtvo ime. Kučka me namjerno izaziva.
Uletila sam u sobu te skoro vrisnula kada sam na krevetu vidjela Justina. " Što ti radiš ovdje?! " bijesno sam se zaderala iako mi je srce lupalo sto na sat. Trznuo se te kad me vidio odmah je potrčao i zagrlio me tako snažno da mi je izbio sav zrak iz pluča.
" Kako mi je drago što te vidim. " šapnuo mi je u vrat na što sam se naježila. " Ne diraj me i odgovri na pitanje. " cijelo mi je tijelo žudilo za njegovim dodirom, ali ne mogu samo tako pregaziti ponos.
" Došao sam po tebe ljubavi. " rekao je tako nježno da mi je srce zaigralo i dam se kladiti da sam bila crvena kao rajčica. Pa da ga nisam vidjela sa njom povjerovala bi mu, ali sad jednostavno ne mogu.
evo novog nastavka. nadam se da vam se sviđa.
vote? com?
volim vas ljudi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark side of love
Hayran KurguSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...