Sierra pov
Zalupila sam onim vratima tako jako da se cijeli zid zatresao. Uggh zašto sam joj jebeno vjerovala?! U silnom bijesu šaka mi je ponovno poletjela prema zidu i vilica mi je skoro tresnula o pod kad sam vidjela rupu u zidu. Koji kurac?!
Uplašeno sam spustila pogled prema ruci za koju sam očekivala da će izgledati kao horor prizor, ali mi je srce skoro stalo kad nisam vidjela ni najmanju kapljicu krvi ili ogrebotinu. Kako je to uopće moguće?
Sjela sam na "krevet" dok sam i dalje zaprepašteno gledala u šaku. Vrata su toliko zaškripala da sam se cijela naježila. U sobu je ušao ni manje ni više nego Ian.
E sad ću jebemu ubiti boga u njemu! U sekundi sam skočila na noge i svom snagom sam nabila šakom po sred lica. Odmah se uhvatio za krvavi i vjerojatno slomljeni nos.
" Koji kurac Sia?! " nije me upravo nazvao nadimkom koji mogu koristiti samo moji prijatelji. " Ne zovi me tako! " proderala sam se. " Jesi ti jebeno normalan? Zašto si me jebeno doveo u sjedište proklete Tame?! Jesi ti svjestan da su tvoji gospodari ili koji su već kurac moji polubrat i polusestra kojima sam tako slijepo vjerovala? "
Samo me mirno gledao dok je i dalje držao ruku na nosu. Malo je premiran, nije valjda smeće jedno?!
" Ti si znao da su to oni, jel tako?! " kimnuo je sa zlobnim smješkom na licu. Sjajno, sad sam ispala još veća glupača.
" Što oni uopće žele od mene da me toliko maltretiraju? " primjetila sam da je progutao knedlu prije nego što se počeo povlačiti prema vratima, e nećeš.
Par puta sam duboku udahnula kako bih se barem malo smirila dignula sam ruku prema njemu i lagano ga kao nevidljim užetom počela privlačiti prema sebi. Prestravljeno me gledao kad sam zaustavila malo ispred sebe.
Stavila sam ruku na njegova prsa i lagano ju spustila preko six pecka sve do ruba hlača. Vidno se ukočio dok mu se disanje samo malo ubrzalo. O pa ja još uvijek utječam na njega, pa ovo će biti zanimljivo.
" Hoćeš mi reći zašto žele baš mene? " ruku sam spustila još malo niže i onda ga snažno ugrabila na što je on zarežao. Spustio je glavu na moje rame tiho stenjajući, još malo i propjevat će kao ptičica. Uhvatio me za kukove i tako me još više privlačieći sebi.
Tek kad mi je ruku zavukao pod majicu u meni se javio onaj alarm koji me upozorvao da bi ovo moglo otići malo predaleko. Idemo opet pokušati.
" Zašto žele baš mene? " tiho sam rekla te mu ostavila lagani poljubac na vrat.
" Ž..žele tvoju m..moć i osvetu. " kakva sad pak osveta? " Ne razumijem. " za moć još razumijem, ali kakva osveta?
" Ona je bijesna na tebe jer misli da si joj preotela Justina. " sad mi je sve jasno, ali ašto mi se tek sad sveti ako je imala toliko prilika? Znači ona stvarno je još jedna ljubomorna kučka.
E sad je vrijeme da ga se rjiešim kako bih u miru mogla smisliti plan. Samo sam ga povukla za ruku i gurnula van zalupivši mu vrata ispred nosa. " Sia daj otvori nisi fer. Ne možeš me ostaviti ovakvog. " morala sam staviti ruku na usta kako nebi čuo moj smijeh.
Pa ako mogu koristiti ovako jednostavne moći onda mogu sve, valjda. Vrijeme je da im pokažem sa kime se kače. Napokon dolazi vrijeme skidanja svih maski.
Justin pov
Prošlo je već tjedan dana, a od Sierre nema ni traga ni glasa. Nisam ju vidio još od onog tuluma, ali nisam htio riskirati. Gwen i ona mala ljubičasta lude, kažu da ništa od svojih stvari nije uzela čak ni mobitel od kojeg se nije odvajala.
Svi sumljalu na otmicu, ali nitko se ne usudi išta spomenuti ravanteljici. Svi koji su znali bar dio njene riječi sumljaju na Iana jer su oboje misteriozno nestali i to istog dana.
Toliko mi fali da je to postalo nepodnošljivo. Prije sam ju barem stalno viđao po hodnicima, ali sada već tjedana nitko ništa ne zna. Ako se uskoro ne riješim proklete Ciare poludit ću. Postala mi je druga sjena, zove me svaki dan jedno pedeset puta. Čak je i Jasonu počela ići na živce jer ne napušta našu sobu.
Ona i njeni sijaju od sreće otkako nema Sierre jer im nitko ne krade želejnu pažnju, dok mi ostali ludimo jer su postali gori nego ikad.
Ležim na krevetu sa slušalicama u ušima kad je netko odjednom banuo u sobu. Svakog sam očekivao, ali ne i nju. " Selena? " slušalice sam stavio pored sebe kad se ona zatrčala prema meni te me čvrsto zagrlila. Ma koji?!
" Selena? " opet sam sve očekivao od nje, ali ne i to da počne jecati. Što se njoj dogodilo? Stavio sam ruke oko njenog struka dok se ona doslovno slamala u mom naručju. " Što je bilo? " odmaknuo sam joj vlažnu kosu sa lica kad me pogledala velikim, smeđim, uplakanim očima.
" Ubili su ga. " šapnula je toliko tiho da nisam bio siguran jer sam ju dobro čuo. " Koga? " trudio sam se da mi glas bude što nježniji kako nebi još više zaplakala. " Z..zayna. " briznula je u plač te sakrila glavu u moj vrat. Molim?
Kako, kada, zašto? Malo sam ju odmaknuo kako bih ju mogao pogledati u oči. " Hoćeš mi ispričati što se dogodilo? " lagano je kimnula brišući vlažne oči.
" Znači kako sam ja sad preuzela vodstvo nad Angelima, a Austin je Zaynu predao vodstvo ne znam zašto imali smo zajedničku misiju. Sve je dobro išlo dok se skladište nije zapalilo. Prekasno smo shvatili da Zayn nije izašao jer je cijelo skladište već sljedeće minute eksplodiralo. "
Vidio sam da se stvarno trudila ponovno ne zaplakati dok se meni cijeli svijet zaustavio. Poginuo je u skladišnjoj eksploziji, ne ovo nije moguće.
" Justin? " čuo sam njen zabrinuti glas, ali se jednostavno nisam mogao pomaknuti ni odazvati. Tek kad sam osjetio njene usne na svojima sam se trznuo iz tog šoka. Vjerojatno bi ovo preraslo u nešto puno, puno više da mi se pred očima nije pojavila Sierra. Tada sam se i sjetio da je Selena kriva za naš prekid.
Odgurnu sam ju od sebe te otrčao iz sobe dok sam slušao njen sve ljući glas. Uh ovo je bilo blizu i preblizu.
Pa nadam se da vam se nastavak svidio. ako nekome nesto nije jasno, a vjerojatno sam vas zbunila sa Justinovim povom neka mi se slobodno javi u box.
volim vas ljudi.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...