Pripovjedač pov
“ Uspjeli smo ih naći, ali bit će malo veći problem približit im se. “ pogledala je pogledom toliko hladnim da ga je osjetio do kostiju. “ Zašto misliš da će biti problem doći do njih? “ glas joj je bio okrutan, ali opet ženstven.
“ Zašto što si Stylesovi uz njih neprestano. “ tiho je opsovala sebi u bradu svjesna toga koliki su oni zapravo problem. “ Pa da ste ih ubili na vrijeme nebi bili problem. “ agent se ukočio od očite prijetnje. “ Ali tu misiju nisam ja vodio. “ tiho je rekao gledajući prema podu.
“ Da se nisi usudio pravdati se. Ti si sudjelovao i kao svaki sudionik svi ste imali isti zadatak – ubiti proklete Stylesove. “ njezin bijesni glas odzvonio je velikom prstorijom dok se prestrašeni agent molio brzoj smrti, jer je opće poznato da ona uživa u sporoj i bolnoj smrti.
“ Ti dobro znaš da On neće biti sretan kada sazna da su oni još živi i da štite osobe koje On toliko želi. “ uvijek je spominjala Njega, ali nitko od agenata i sluga zapravo nije znao tko je On. Svi su znali da je on strah i trepet svakog člana organizacije i ništa više.
“ Jedan od agenta ih je uspio vidjeti iz bliza. Ne znam kako, ali uspio se uvući u gimnastičku dvoranu i tamo ih malo podbadati. Sierra je bila prestravljenja dok je Justin ostao mrtav hladan, a kad su izašli van ona je zamalo doživjela živčani slom kada je vidjela mali poklon tog agenta. “ imao je toliku želju vidjeti njenu reakciju, ali jednom je rekla tko ju pogleda bez dopuštenja da će umrijeti, što je bila dovoljna prijetanja da nitko ne poželi pogledati njenu ledenu ljepotu.
“ Morate prestati to raditi ako nas ne želite razotkriti. Možda jesu glupi, ali ne baš toliko. “ poslušno je kimnuo jer ništa drugo nije ni mogao učiniti. “ Sad si slobodan. “ napokon je mogao odahnuti.
Sierra pov
Ostala sam sama u sobi. Sad me strah više nego ikad. Sve što želim je svoj stari život natrag. Ovo je previše pritiska za mene, ne mogu.
Vrata su tiho zaškripala na što sam zamalo vrisnula, ali kada sam vidjela da je to Justin skoro sam se rasplakala. “ Mene je strah kao nikad u životu. “ tiho sam priznala na što me on čvrsto zagrlio. “ Sve dok smo zajedno nitko nam ništa ne može. “ tiho mi je šapnuo što me malo umirlio.
“ Tako mi fali stari život, cure, dečki. Svi. “ nježno me pogledao u oči “ I ja želim stari život natrag, ali sad pripadamo ovdje i jedno drugome. Moramo biti čvrsti jer je ovo samo početak. Malena tek smo dva tjedna ovdje. “ spustio mi je jedan mali poljubac na usne.
“ Ja ipak mislim da mi trenutno imam većih problema osim Tame. “ malo sam se nasmijašila jer sam dobro znala na što cilja. “ Moramo pod hitno smisliti način kako da pobjegnemo Miss razmaženoj i dvorskoj sviti.“ Sad nisam mogla više izdržati i pukla sam se smijati. “ Mislim da bi joj bolji nadimak bio Miss Puder od Glupozemlje. “ samo me pogledao i veliki se osmijeh proširio njegovim licem.
“ Jesi znao da je Arianino pravo ime Rea i da je ona zapravo Hadova kćer? “ osmijeh mu je ubrzo nestao sa lica “ Kako znaš? “ sumljivo me gledao “ Možda smo imale manji okršaj u hodniku pa smo završile kod ravnateljice. Tada sam saznala da ona zapravo ima 300 godina, a i da joj je zabranjen pristup svim božjim potomcima i ovoj školi zato jer je protjerana iz podzemlja. “ vilica mu je lupila o pod.
“ To si sve danas saznala? “ samo sa kimnula jer mi se stvarno nije dalo opet govoriti o toj kuji. “ A i Ian je cijelo vrijeme znao istinu, ali me zavlačio kako bi se približio ženi koja sebe naziva mojom majkom. “ osjetila sam neko čudno olakšanje sad kad sam napokon nekome rekla ono što me muči još od onog susreta u pizzeriji.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...