57

961 75 2
                                    

Justin pov

" Budi se, ajde buđenje. " nisam davao nikakav znak života samo da se još više ukvukao pod plahte.

" Justiiiiiiin! " i dalje mi je skakala po krevetu. " A daaaaj Juss, imam pregled za pola sata i želim da ideš sa mnom. "

U sekundi sam se našao u sjedećem položaju lagano trljajući pospane oči. Skoro ništa nisam spavao od onih budala.

" Dobro, dobro. " promrmljao sam te se odteturao do kupaonice. Ajme što mi se spava.

Samo sam oprao zube i par se puta umio hladnom vodom da se razbudim. Par puta sam prstima prošao kroz kosu kako bi ju barem malo sredio.

Kad sam opet ušao u sobu vidio sam Siu kako se lijepo razvukla preko cijelog kreveta.

Sitan mi je smješak pobjegao na lice dok sam otvarao vrata velikog ormara. Samo sam izvukao neku crnu trenirku i crnu majicu bez rukava. Još samo zlatne supre i spreman sam.

Polako sam joj prišao te ju nježno poljubio. " Volim te. " šapnuo sam na što se ona nasmiješila. " I ja tebe. " još me jednom poljubila na blic te me odgurnula.

" Ajde idemo. " uhvatila me za ruku te povukla prema vratima. Ne pamtim kad sam ju vidio ovaku sretnu i uzbuđenu.

Uskočili smo u njen Audi R8 jer je već bio ispred kuće. Ona je bila toliko uzbuđena da me meni rekla da vozim što mi inače nikad ne dopušta. Nikome ne dopušta da vozi njenu bebicu, tako mi svaki put odgovori kad ju to pitam.

Prizor nje kako jedva uspjeva mirno sjediti je bio urnebesan. Cijelo se vrijeme široko smiješila dok joj je pogled bio prikovan za prozor.

Ubrzo smo stigli ispred bolnice te je ona doslovno potrčala prema ulazu. Nasmijao sam se te potrčao za njom.

" Da, imam zakazano u dva. " već se raspravljala sa mladom medicinskom sestrom koja je sjedila sa druge strane pulta.

" Doktorica će vas primiti kroz par min. " kratko je rekla te nastavila tipkati po mobitelu.

Sia me uhvatila za ruku te doslovno odvukla do čekaonice. Sjeo sam na jednu od onih neudobnih plavih stolica te nju povukao k sebi u krilo.

" Smiri se. " promrljao sam te joj nježno poljubio vrat. Sva se uzvrpoljila i svako malo je gledala prema vratima.

" Baby, bolje prestani mješat kukovima ako ne želiš da te upravo tu pojebem. " zarežao sam joj na uho te se ona iste sekunde smirila.

Ubrzo su se vrata otvorila te je u nas sad gledala zgodna cura magično plavih očiju i ljubičaste? kose. wow.

" Bieber? " Sia je odmah skočila na noge gledajući su sa blještavim smješkom.

Ušli smo u ordinaciju te sam zatvorio vrata. " Ako bi mogli govoriti na engleskom kako bi vas i on razumio. " samo je kimnula te rukom pokazala na neku stolicu.

" Ako bi mogla dići majicu. " Sia je legla na tu stolicu ili što već te digla majicu do grudi.

Ženska joj je stavila neku kremu na trbuh na što se Sia nasmijala " Hladna je. " došao sam bliže te ju primio za ruku.

Nekim čudnim aparatom joj je počela prelaziti preko trbuha dok se na ekranu mogla vidjeti slika.

" Ovo čudno " zbunjeno je gledala ekran te pogled prebacila na nju " koliko si dugo trudna? " Sia mi je malo jače stisnula ruku na što sam ju zabrinuto pogledao.

" Oko 2 mjeseca. " tiho je rekla pogleda prikovanog za ekran. " Što je tu čudno? " napokon sam i ja progovorio.

" Inače je fetus dosta manji. " progutao sam knedlu jer sam dobro znao što to znači.

Fuck, nismo trebali ići kod doktora za smrtnike. Ženska je protresla glavom te Sii dala papirnati ubrus da si obriše onu kremu.

" Hoćete sliku? " sjela je na stol nekako sumljivo nas gledajući. " Hoćemo, a jel nam možete reći spol? " rekao sam dok je Sia namještala majicu.

" Dečkić je. " pružila mi je sliku, ali dok sam ju uzimao prsti su nam se slučajno dotaknuli. Neki čudan osjećaj mi je prošao tijelom. Iste me sekunde pogledala u oči blago rastvorenih usana. Znači i ona je to osjetila.

" Čija si kćer? " prestravljeno me gledala ne trepćući. " K..k..kako znaš? " drhtavo je rekla.

" Hej, nas se ne moraš bojati. Mi ti nećemo ništa. " Sia je nježno rekla te stala pored mene.

" Vi prvi. " i odjednom je strah nestao dok nas je gledala sa podignutom lijevom obrvom.

" Ja sam Athenina, a on je Aresov. " Sia je rekla je ne skidajući pogled sa nje.

" Ja sam Artemidina. "

" Umm, sorry zbog pitanja, ali moram znati. Zašto živiš među smrtnicima, a ne među svojima? " nešto je bljesnulo u njenim plavim očima kad je spustila pogled na nokte.

" Oprosti, ali ne mogu ti reći to. " promrmljala je i dalje gledajući nokte. Nešto joj se dogodilo, nešto gadno.

" Gle nas se stvarno ne trebaš bojati, slobodno reci. " Sia ju je uhvatila za ruku kad ju je ona prestravljeno pogledala.

" Ne bojim se vas, nego Njega. Ubit će me ako nekome kažem. " suze su se počele nakupljati u njenim plavim očima.

Sia ju je nježno zagrlila dok joj je ona jecala na ramenu. " Shh, smiri se. " polako joj je prolazila rukom kroz dugu kosu.

" Nazovi na ovaj broj ako ikad zatrebaš bilo kakvu pomoć ili savjet. Slobodno nazovi u bilo koje doba dana ili noći. " Sia je uzela neki mali papirić sa stola te vjerojatno napisala svoj broj.

" E da, ja sam Sierra, a ovo je Justin. " pokazala je na mene. " Drago mi je, ja sam Mia. " sitno se nasmiješila.

" Pa mi moramo sad ići, ali nas uvijek možeš nazvati bez ustručavanja. " još su se jednom zagrlile.

Vrata ordinacije su se zatvorila te se Sia odmah okrenula prema meni. " Meni je ovo malo sumljivo, što ti misliš? "

" Pa malo je sumljivo, ali možda cura zbilja govori istinu. " uhvatio sam ju oko struka isto tako i ona mene.

" A i znam savršeni način na koji možemo saznati govori li zbilja istinu ili ne. " rekla je lukavo se smješeći. Ovo ne miriši na dobro.

" Jednostavno ću pitati mamu. " ovo nikako nije dobro.

Dark side of loveWhere stories live. Discover now