10

3.1K 158 11
                                    

Cure su odmah otrčale u sobe da se obuku. “ Mislim da vam je to da. “ otrčala sam i ja za njima.

Trebalo mi je skoro deset minuta, ali konačno sam ga našla. Bio je to jednostavni, crni bikini, ali kao da bio rađen samo za mene. Iskopala sam iz ormara neku malo dužu bijelu majicu. Uz to sam još uzela obične bijele starke i bila sam spremna.

Nekim čudom ručnik mi je već bio u torbi. Kada sam sišla vidjela sam da me one već čekaju. Uvijek moram zakasniti barem pet minuta. Mobitel mi je zavibrirao. Poruka od Justina.

Čekamo vas tamo. J.

Malo sam se nasmiješila i zajedno sa curama lagano krenula prema autima.

Nakon par minuta napokon smo stigle. Dečki su nas već čekali pred ulazom. " Stigle su. " povikao je Jaden. Svi su se naglo okrenuli prema nema i postalo mi je malo neugodno zbog tolike pozornosti.

Svi zajedno smo ušli. Kada smo napokon našli dovoljno ležaljki pogledala sam u cure sa malim osmijehom.

Sve smo u isto vrijeme skinule odječu. Pozornost cijele muške populacije na bazenima je trenutno bila na nama. Neke su nas curice poprijeko gledale što mi je pružalo još veće zadovoljstvo.

" To su Angels. " netko je viknuo. Lagano sam došla do Justina. " I što kažeš na moju, to jest našu " pokazala sam na cure " popularnost? " to sam govorila uz neki provokatni smješak.

On me samo primio oko struka i poljubio pred svima. Mogla sam osjetiti najmanje sto šokiranih pogleda na nama. Kada se odmaknuo ljuto sam ga pogledala na što se on nasmijao " Morao sam. " još uvijek nije micao ruke sa mene.

Odjednom sam se našla u hladnoj vodi skupa sa njim. Bijesno sam se okrenula prema onim budala vidjela sam da se Selena i Austin zlobno cere.

" Selena Marie Gomez i Austin Carter Mahone tako ste najebali. " oni su se samo cerili time me još više ljutivši. Zaronila sam i neprimjetno došla do ruba bazena.

Povukla sam Selenu za nogu i kada je krenula padati uhvatila je Austina za ruku i na kraju su oboje završili u vodi.

Sad smo se Justin i ja trgali od smijeha " Ti si stvarno carica. " pogledao je u ono dvoje koje su nas gledali ubojitim pogledom " Osveta je slatka, jer tako djeco? " govorio je sa zlobnim osmijehom.

Ono dvoje su nas počeli prskati i Chris je odjednom povikao " Vodeni rat. " i svi su onda skočili u vodu i doista je počeo rat.

Odjednom sam izgubila tlo pod nogama. Zbunjeno sam pogledala kako si shvatila da sjedim na Justinovim ramenima.

Čvrsto sam se držala za njegova ramena kada sam vidjela zlobni smješak u kutu njegovih usana “ Justin da se nisi u....“ ali bilo je prekasno jer sam se već našla u vodi. Kada sam izronila pogledala sam ubojitim pogledom i svom snagom sam počela špricati.

Osmijeh mi je naglo nestao kada sam vidjela plavu kurvu. Jer mi ona mora baš svkai jebeni dan uništiti?! Pokušavala sam ju ignorirati, ali ona kao da namjerno izaziva vraga, to jest mene.

“ Dobro koji je tvoj jebeni problme? “ glasno sam se zaderala opet pridobivajući punu pozornost svih ljudi ovdje. Ma trenutno mi se živo jebe za njih.

Ona se 'iznenađeno' okrenula prema meni i nekako mi se 'slatko' nasmiješila “ Sierra, nije ti se pametno kačiti sa mnom. Znam istinu, bolnu istinu. “ ma koji kurac?

“ O kakovj ti prokletoj istini govoriš? “ samo mi je poslala zračni poljubac i otišla. O čemu ona dovraga govori?

Pokušavala sam zaboraviti njene riječi, ali mi nije baš išlo. Odjednom se nebo naoblačilo i počela je padati kiša. Sjajno.

Svi smo brzo izašli iz bazena i jurili do auta. Dečki opet idu kod nas, pa koliko su kod nas mogu se i slobodno uselit.

Kada smo ušli samo što me srčani nije udario. Na kauču je sjedila Miranda. Tlak mi je skočio iste sekunde kada sam ju vidjela “ Što ti radiš tu? “

Ona me hladno gledala “ Što vlastitu kćer ne smijem posjetit? “ moram duboko disati kako ju sad nebi počela gušiti. “ A jer sam ti bila kćer kada si me izbacila van, kada mi nisi htjela reći za oca, kada si me toliko puta lagala da bi brojala do sutra?!?! “ bijes je jednostavno prsnuo iz mene.

Ona me šokirano gledala “ Gospođice, gdje su ti nestali maniri? Ja nisam odgojila ovakvu divljakušu. “ rekla je istu rečenicu koju sam imala u snu.

Mislim da mi je vilica lupila o pod. Nije moguće da će se onaj san sad ostvarit. “ Moramo razgovarati. “ ne, nema šanse. Sad ako odem sa njom mogla bi ju ubiti zbog ogrmone količine bijesa u sebi. “ Sve što imaš za reći možeš reći pred njima. “ ona me ozbiljno gledala “ Požalit ćeš “ i onda je otišla. Koji kurac?

“ Što se upravo dogodilo? “ Justin je prvi progovorio. Slegnula sam ramenima bacivši se na kauč. Što sad ona hoće od mene nakon skoro tri godine? “ Sia, jesi tu? “ netko mi je počeo mahati pred očima.

Prostrijalila sam tu osobu pogledom, dok mi se Jade samo nabeljila. Skoro sam opet otplovila u svoj svijet maštarija kada sam namirisala nešto čudno, a i to je preblaga riječ iz kuhinje.

Kada sam ušla vidjela sam da one budale pokušavaju nešto kuhati. Imam neki osjećaj da ovo neće dobro završit.

Justinu je odjednom jaje palo na pod i ja jednostavno nisam mogla izdržati pukla sam se smijati. Oni su me pogledali sa 'uvrijeđenom' facom. “ Trebate pomoć? “ zaigrano sam rekla, a oni su u sekundi kimnuli. “ Sad svi razlaz od kuhinje. Treba mi mjesta i onda gledajte profića na dijelu. “

Oni su se smao nasmijali i pola njih je onda sjelo za onaj kao šank dok se druga polovica smjestila za stol.

Kuhanje je moj tajni hobi. Ja uvijek kuham za nas. Odlučila sam se napraviti lazanje i za desert palačinke.

Dok sam ja to sve pripremala oni su me cijelo vrijeme pratili pogledom. Kuhanje me uvijek nekako opusti.

Ubrzo sam osjetila čvrste ruke oko struka i topli dah na vratu. “ Justin ne smetaj. “ čula sam njegovo smijanje “ Kako si znala da sam ja? “

“ Dušo, parfem te odao. “ lagano mi je spustio usne na vrat i počeo ostavljati male poljubce. Trnci su me odmah prošli. “ Justin, ne mogu sad. “ on se i dalje nije micao.

Kako da ja sad stavim lazanje na pečenje? Duboko sam udahnula i lagano se počela saginjati prema pečnici. Osjetila sam da se njemu disanje automatski ubrzalo.

Opet sam se lagano počela vračati kada se njegov stisak sve više pojačavao “ Nemoj to radit. “ rekao je kroz teški uzdah.

Samo sam ga ignorirala i nastavila sa kuhanjem. On kada je napokn shvatio da mi ničime neće uspjeti privću pozornost je otišao.

(.....)

Napokon sam gotova. “ Dolazite, gotovo je. “ toliko sam se zaderala da se nebi čudila da se susjedi počnu žaliti. Oni su se tu stvorili brzinom svjetlosti.

“ Što si ovaj put napravila? “ već sam vidjela Jade kako trlja ruke. “ Probaj pa otkrij. “ nadam se da će im se svidjeti.

Samo sam trepnula i vidjela da je ostao jedan komad. “ Ovo je tako dobro. “ jedva sam razumjela što je Chris rekao jer je imao puna usta. Malo sam se nacerila na njegove riječi. “ Od sad pa nadalje ti ćeš nam kuhati. “ Jaden se oglasio. Zaigrano sam kimnula.

Čula sam zvono na vratima. Kada sam otvorila gledala sam u visokog muškarca crne kose i kestenjasti očiju. “ Jer Justin tu? “ rekao je dubokim, hrapavim glasom.

“ Oče? “ čula sam Justina.

-------------------------------------------------------------------------------------

Nadam se da vam se nastavak svidio. 

puno hvala onima koju čitaju ovo i ostave komentar i vote. puno mi to znači.

na slici je inače Miranda.

Dark side of loveWhere stories live. Discover now