Ova škola se ne razlikuje puno od bilo koje druge američke škole, osim što ju pohađaju božja djeca koja posjeduje različite čarobne moći. U svakoj školi pa tako i tu imaju one grupice i podjele. Justina i mene popularni pokušavaju uklopiti u svoje društvo, ali ja ne želim zato što sam doživjela neka neugodna iskustva ranije sa sličnima njima, a za Justina ne znam.
Mi se držimo sa blizancima Fenning i još nekima kojima nisam uspjela zapamtiti imena. I mi bismo vjerojaton bili dio mase da nismo posebni po roditeljima.
Prošlo je skoro tjedan dana otkako smo stigli, a još uvijek smo glavna atrakcija. Još kada smo i služebno prohodali prašina se danima nije smirila. Glavna smo tema svih tračeva što mene iskreno užasno živcira. Zašto ljudi moraju gurati nos u tuđe živote?
Imamo još samo jedan sat za danas, a ja jedva čekam da krene. Ne zato što je zadnji nego što je cijeli sat posvećen moćima. Nešto kao samoobrana samo što ne koristimo fizičku silu nego našu osobnu magiju.
Mnogi bi se toga plašili, ali ne i ja. Ja jedva čekam da otkrijem sve svoje moći. Kada sam saznala istinu o MIrandi shvatila sam zašto sam oduvijek bila tako borbena, svadljiva, a i jaka na jeziku. Ove moći i cijeli taj svijet ima i dobre i loše strane.
Justin i ja nemamo mira zbog Miss razmažene i njezine dvorske svite. Za neke ljude riječ Ne očigledno ne postoji. Ja bi najradije sam pobjegla i vratila se starom životu, ali poslije saznanja istine više ništa nebi bilo isto ako bi i uspjela pobjeći.
Ne znam ni sama koliko sam vremena provela tako zamišljena kada me Gwenin glas vratio u stvarnost " Jer se ta baba misli pojavit? Čekamo tu već deset minuta. " iživcitanost, ali i umor su joj se osjećali u glasu.
Na svima se vidio umor i sada nam je bio potreban samo odmor. Nakon još par minuta čekanja na kraju hodnika su se počeli čuti nečiji koraci.
Uskoro se iza ugla pojavio visoki muškarac kovrčave kose i čak sam i sa ove udaljenosti mogla vidjeti da ima smaragdno zelene oči. Iza mene su se već mogli čuti ženski uzdasi, ali u muško negodovanje.
Kako sam ja stajala malo dalje od te gomile lik je morao prvo proći pored mene da bi mogao do vrata. Na jednu malu sekundu pogledi su nam se sreli i ja sam opet prepoznala nešto u njegovim očima kao i kod one crvenokose sa samoobrane. Zašto su mi tako poznate?
Ušli smo u razred i Justin i ja smo već po običaju sjeli u zadnju klupu do prozora. " Ja sam Harry Styles i bit ću vaš novi profesor čarobnih čini. " imao je ugodno duboki glas na što su se kokoši topile.
Zašto mi se sve u vezi njega tako poznato? Čudno je što nam je profesor, zato što lik ne može biti puno stariji od nas. " Danas ćemo raditi jednu malu vježbu što bi svako morao moći napraviti. " dok je to govorio šetao je učionicom do nekog velikog ormara.
O bože, lik ima bolje noge od većine cura ovdje. " Tko želi prvi? " cijelo vrijeme me gledao u oči tako mi stvarajući nervozu.
Pomalo uplašeno sam dignula ruku " Mogu ja? " trudila sam se da mi glas ne zadrhti što sam očito uspjela jer nitko nije pogledao u mene.
On je kimnuo i rukom mi pokazao da mu priđem. Stala sam pored njega i ubrzo me njegov jaki parfem opio. Ne razumijem zašto uvijek padam na muške parfeme? " Sad zamisli osobu koju mrziš toliko jako da bi ju htjela mrtvu. " polako mi je rekao zadatak.
Pa to nije teško. Samo koju da izaberem Arianu ili Mirandu? Lagano sam se opustila i ubrzo čula tiho škripanje vrata ormara. Otvorila sam oči i ispred mene je stajla plava kučka, Ariana. " A zašto si baš nju izabrala? " to me pitanje uhvatilo nespremnu, a pravi je odgovor previše bolan. " Privatni razlog. " kratko i jednostavno.
" Sad zamisli najlakši način na koji bi ju maknula iz svog života. " ovo je još lakše. Jednostavno sam se zamislila sam svojom zlatnom bebicom kako joj pucam u u šuplju glavu. Učionicom se proširio zvuk pucnja na što su svi pomalo poskočili.
" Sierra, možeš sjesti. " nešto se osjećalo u njegovom glasu što nisam uspjela prepoznati. Nisam ni sjela kada sam čula Justivov glas " Domljivo. " njegove tople ruke oko mojeg struka su me povukle njemu u krilo.
Nitko nije obračao previše pažnje na nas jer su svi gledali kako neka mala plavušica priziva iz ormara. Osjetila sam njegove usne na vratu na što su me prošli trnci. " Strpi se još par minuta. " tiho sam mu šapnnula i već sam mogla vidjeti poznati pervezni smješak.
" Mogu ja pokušati? " a daj, ne želim se maknuti iz njegovog zagrljaja. On me podignuo kao da ni kilu nemam i jednostavno me stavio na stolicu. Manekenskim hodom je došao do ormara. Udahnuo je duboko i uskoro se moglo čuti već dobro poznato škripanje.
Osoba iz ormara me nije iznenadila kao sve ostale. Ta osoba je bila njegov otac. Ubrzo je on završio isto kao i Ariana. Kao da ga je to na neki način smirilo. Svi su ga gledali raskolačenih očiju i otvorenih usta.
Pa što onda ako ga mrzi i ja mrzim Mirandu pa tko me pita. " Sat je gotov, ali neka Sierra i Justin ostanu malo. " ma sjajno. Svi su izašli, a on je otišao provjeriti jesu li se vrata dobro zatvorila.
" Htio sam popričati sa vama. "
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...