Sierra pov
Probudila sam se u svojoj sobi. Kako sam tu završila jer koliko se sjećam bila sam na tulumu? Kad sam probala ustati čvrsti stisak oko struka me vratio. Ne znam kako, ali sam pokraj sebe vidjela Justina. Ma koji?
Protrljala sam umorne oči i kad sam ga opet pogledala vidjela sam da je to samo Ian. Bio je samo u crnim boksericama, fuck. Polako sam dignula plahtu kako bi vidjela da sam gola, fuck!
Polako sam maknula njegovu ruku te se izvukla iz kreveta. Kvragu, ovo se nije trebalo dogodit! Koja sam ja jebena glupača! Došlo mi je da glavom nabijem po zidu, ali sam samo otišla u kupaonu.
Podhitno mi treba hladan tuš. Znam da smo u vezi, ali jebote obećala sam si da neću spavati više nikad sa njime. Kako sam mogla biti tako glupa i još se ničega, ali baš ničega ne sjećati?! Pa kvragu ovo se samo meni može dogodit.
Nakon što sam jedva skinula razmazanu šmniku oprezno sam se vratila u sobu. Samo sam na brzinu nešto obukla i istrčala iz sobe. Tek kad sam stala ispred tih vrata sam shvatila gdje sam.
Zašto sam došla ovdje? Duboko sam udahnula te polako spustila kvaku. Čvrsto sam zatvorila oči te ušla unutra. Tek kad sam osjetila suze na obrazima sam otvorila oči i bacila se na krevet.
Još sam više počela plakati kada sam u plahtama osjetila njegov parfem. Zašto je dovraga ovako teško bez njega? Zašto sam ga morala zavoljeti, zašto? Želim svoj stari život natrag, ne mogu više ovo podnijeti. Zašto me prevario, zašto?
Moram prekinuti sa Ianom prije nego što skroz poludim. Nakon što sam se umila i koliko toliko smirila vratila sam se u sobu gdje je Ian i dalje spavao. Lagano sam ga prodrmala na što je on nezadovoljno nešto promrmljao i okreno se na drugu stranu.
" Ian budi se moramo razgovarati. " ozbiljno sam rekla kad sam čula uzdah sa njegove strane. Okrenuo se prema meni trljajući plave oči. " Šta? " rekao je promuklim glasom. Ajde Sia samo reci to i okreni se, bit ćeš dobro. Možeš ti to.
" Prekidamo. " hladno sam rekla kad su se njemu oči raširile i već sljedeće sekunde je sjedio držeći moje ruke. " Zašto? " tiho je rekao ne skidajući pogled sa moga. On mene pita zašto, pa jer toliko glup?! Nakon svega što mi je napravio on mene pita zašto?
" Ne mogu se više praviti da te volim. " mirno sam rekla te istrgnula ruke iz njegovih. " Ti si se cijelo vrijeme samo pretvarala?! " zaderao se tako jako da sam se malo stresla.
" Naravno da jesam, već si trebao shvatiti da te mrzim iz dna duše. " krenula sam prema ormaru kad me snažna sila pribila na zid.
" Sad ćeš požaliti, kučko. " stavio mi je neku krpu preko usta. " Slatki snovi, anđele. " trudila sam se ne udisati, ali mi se sve više ponestajalo zraka. Tijelo mi je izgubilo snagu i samo sam pala u njegove odvratne ruke.
Ian pov
Ne mogu reći da me njene riječi nisu zabolile, kad vraški jesu. Ali barem mi je olakšala posao i napokon pokazala tko je zapravo. Lagano sam ju nosio školskim hodnicima prema stražnjem izlazu koji vodi u šumu.
Tako je lijepa, a takva je kučka. Oprezno sam hodao skrivenom stazicom koja je vodila do razrušene kolibice koja je čuvala portal koji vodi ravno u Sjedište. Strah me više nego ikad, ali moram ovo napraviti jer ipak želim živjeti.
Kad sam napokon došao do kolibice vidio sam da ispred stoje čuvari, fuck. " Pa jer nam se to Martinez vratio sa odmora? " prostrijelio sam ga pogledom. Oduvijek sam mrzio tu dvojicu.
" Zaveži Nick, a i što je ne vidiš tko je u mojim rukama? " okrenuo je očima te pogled spustio na kučku u mojem naručju.
" Zgodna mala, ali tko je ona? " što je on toliko prokleto glup? " To vam je Sierra Gomez, Athenina kćer, kreteni. " samo su se odmaknuli od vrata gledajući svugdje osim u mene, pametno. Oprezno sam prešao preko kamenog praga ulazeći u malu, prašnjavu kućicu.
Huh, sad put kroz portal koji sam oduvijek mrzio. Kročio sam nogom u prazno i malo je falilo da vrisnem kada sam pod nogama izgubio tlo. Kad sam ponovno otvorio oči već sam bio u tamnim hodnicima Sjedišta. Dok sam pokušavao unormaliti podivljalo srce pogled sam spustio na i dalje uspavanu Sierru. Sa knedlom veličine kamena sam hodao prema Njezinim odajama.
Moram ju predati koliko god ju htio, moram. " Jer Ona ovdje? " jedan od stražara je samo kimnuo i pustio me unutra. Soba je bila podpuno mračna osim malog procjepa između zavjesa koji je puštao malo svijetlosti unutra. Mrzim biti u Sjedištu jer je uvijek takav mrak, a i po noći se čuje jezivo vrištanje i škripanje.
" Gospođice " morao sam se vraški potruditi kako mi glas nebi zadrhtao. Zašto svaki put u njenoj sobi mora biti jebeni mrak?!
" Da? " i previše poznati glas se javio. Pogled mi je odmah poletio u smjeru kreveta. Toplo se nadam da to nije ona jer ću se onda slobodno moći pokopat, ako to ona ne učini prije mene.
" Doveo sam ju. " sljedećih par sekundi je bila tišina, ali sam onda čuo šuškanje plahti i lagane korake. Samo da to nije ona, samo da to nije ona.
" Bravo Martinez. " stala je točno ispred prozora i skoro sam se onesvjestio kad sam joj vidio lice. I kvragu sreća me napustila. " Selena? " šokirano sam ju gledao kad je kimnula sa zlobnim smješkom na usnama.
" Nisi me očekivao? " kružila je oko mene poput predatora. " Hvala ti što si mi doveo veliku seku, jako mi je falila. " rekla je sa najlažnijim osmijehom koji sam ikad vidio. Čekaj, čekaj jer ona to upravo rekla veliku sestru? Koji kurac? Kako njih dvije mogu biti jebene sestre?!
" S...ss....sestre? " jedva sam uspio izreći tu malu jednostavnu riječ od šoka. " Ian puno ti hvala što si nam doveo stariju sestru. " samo što me srčani nije udario kada sam iz najmračnijeg djela sobe čuo dobro poznati muški glas.
" Zayn?! " izašao je iz sjene dok mu je zao osmijeh plesao na licu. " Čekaj, čekaj vi vodite Tamu? " istovremeno su kimnuli dok sam se ja trudio neonesvjestiti. Shit!
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...