42

1K 88 9
                                    

Sierra pov

Njemu treba naša pomoć oko Seleninog ubojstva, pa jer on jebeno normalan?! " A zašto misliš da bi ti pomogli? " hvala Justin.

" Zato što vas lako mogu opet razdvojiti isto kako sam vas spojio. " pa neće valjda ići tako nisko?

" Zbilja si kreten. " rekla sam stežući plahtu preko grudi. " To je jedina opcija za koju sam znao da ćete pristati, žao mi je. " ma naravano da je.

" A kako si ti to planirao napraviti jer koliko me pamćenje služi ona je jača od tebe. " stisnuo je vilicu streljajući me pogledom, a moram ga malo živcirati.

" Pa tu nastupate vi, zapravo ti Sierra imaš veliku ulogu u ovome. " nikako mi se ne sviđa smjer ove rečenice.

" Jesi ti normalan, pa nema šanse. " Justin je zaštitnički ovio ruke oko mojeg struka.

" A kako bi ti to izvao pametnice? " pa ako želi živjeti neka ga bolje prestane podbadati.

" Pa ne znam, ali ne moraš nju stavljati na prvu vojnu crtu. " okrenula sam očima zbog njegove pretjerane zabrinutosti.

" A kako misliš da ja to izvedem? " stisak oko mojeg struka se pojačao i ubrzo sam osjetila njegov topli dah na uhu.

" Nemoj baby, tek sam te dobio natrag. " malo je falilo da popustim, ali ne mogu.

" Juss to je jedini način da je se riješimo i da konačno možemo biti sretni zajedno i bez straha od nje. "

Znala sam da će svake sekunde popustiti jer zna da sam upravu.

" Dobro, ali onda i ja idem s tobom. " ostavila sam mu jedan poljubac na obrazu " Nisam ni planirala raditi sama. "

Malo se nasmiješio te ponovno okrenuo prema Zaynu koji nas je gledao sa nekim iritantnim smješkom. " Dakle, što moramo napraviti? "

" Pošto znamo da tebe Sia mrzi, a da je na njega slaba mislim da vam je očito što trebate napraviti. " rekao je i onom duh tonu.

Justin i ja smo se zbunjeno pogledali i u isto vrijeme odmahnuli glavama.

" Pa i ne baš. " možda sam i imala neku ideju, ali to je malo ipak prejednostavno.

" Čak ni ne trebate raditi ništa posebno. Samo se ispred nje trebate ponašati kao pravi, mali zaljubljeni par, a kako je ona inače jako ljubomorna neće joj trebati puno da pukne. " ili ipak možda je tako jednostvno.

" Jesi siguran da će to upaliti? " skeptično sam ga pogledala. " Sto posto. " mora negdje biti neka caka.

" Čekaj, čekaj, a kakve ti korsiti imaš od njene smrti? " jer se on to zacrvenio?

" Pa imam svoje motive. " rekao je dok mu je sitan smješak igrao na usnama. " Neka cura je, jel tako? " pomalo sramežljivo je kimnuo gledajući prema podu.

" I opet će mi trebati tvoja pomoć. " zbilja? Što on ništa ne zna napraviti sam?!

" A jel ju ja znam? " kimnuo je i dalje gledajući svugdje osim u mene. " Tko je jadna nesretnica?  " pomalo zlobno sam se nasmiješila.

" Reći ću vam ako obećate da se nećete smijati. " sama ova rečenica mi je mamila smješak na lice, ali sam se trudila ostati ozbiljna.

" Lorry. " šapnuo je toliko tiho da nisam bila sigurna da je išta rekao.

" Tko? " zbunjeno sam ga pogledala kada mi je on poslao ubojiti pogled.

" Sviđa mi se Lorry, ok? " neću se smijati, neću se smijati.

" Moja Lorry? Ona sa ljubičastom kosom? " kimnuo je dok su mu se obrazi žarili, aww.

" Čekaj, kako ju opće znaš? " sumljivo sam ga gledala. " Znam ju već godinama, ali nisam vidio stvarno puno vremena. " molim?!

" Znači da znaš istinu o njoj? " oprezno sam rekla. Polako je kimnuo glavom, wow.

" I ne smeta ti? " pogledao me dok su mu se oči sjajile, pa on se zbilja zaljubio u nju. " Nimalo. " aww.

" Onda možeš računati na moju pomoć, ali pazi ako ju povrijediš slomit ću ti svaku kost u tijelu. " Justin se puknuo smijati na što sam ga prostrijelila pogledom.

Odmah se uzobiljio ili barem pokušao. " A sad bježi. " Justin se oglasio dok mu je vragolasti osmijeh krasio usne. Hm, pa ovo bi moglo biti zanimljivo.

Vrata se nisu ni zatvorila do kraja kada se on našao na meni. " Napokon je izašao. " promrmljao mi je iznad usana.

" Stvarno mu želiš pomoći? " lagano me ljubio po obrazima i vratu. " P..pa valjda. " tiho sam zastenjala kada je našao onu točku.

" Pa iskreno jedva čekam vidjeti njenu facu kada te poljubim. " ruke su mu u trenutku moje nepažnje maknule plahtu sa mojih grudi.

Snažno mi je počeo mijesti grudi što je iz mene izvlačilo tiho stenjanje i uzdahe. Uzeo mi je jednu bradavicu u usta na što sam se kroz izvila.

Upetljala sam prste u njegovu meku smeđu kosu te ga nježno povukla k sebi spajajući nam usne u jedan divlji poljubac.

Ajme, koliko mi je samo falio. Ovo će nam vjerojatno biti jedan od najtežih zadataka koje smo ikad dobili, ali uspjet ćemo. Moramo jer o tome ovisi naša sreća, a i sami životi.

pa evo jos jednog malo kraceg nastavka. koliko bi vi zeljeli da ova prica ima poglavlja jer se ja sama ne mogu odluciti.

bacite pogled na moju novu pricu Love games i ostavite par rijeci samo da znam jer vam se sviđa ili ne.

volim vas ljudi

Dark side of loveWhere stories live. Discover now