5

4.1K 185 10
                                    

Kada sam sišla zatekla sam cure kako opčinjeno bulje u Vampirske dnevnike. “ Ajme, što je Damon zgodan. “ Lexi naravno nije mogla izdržati bez nekog komentara.

Malo sam se nasmiješila i otišla u kuhinju. Odmah sam otišla prema frižideru i zaronila unutra.

Nakon što sam ga skoro do kraja opustošila vratila sam se natrag u boravak baš na scenu kada je Stefen bio bez majice. Mislim da sam prestala disati dok je trajala ta scena.

Ugurala sam se između njih i pokušavala nešto shvatit, ali to je nemoguće kada sam počela gledati sa kraja treće sezone.

Čula sam zvono na vratima i cure su me doslovno ubijela pogledom dok sam išla otvoriti. Policija je stajala pred mojim vratima. “ Gospođice, živi li tu gospodin Justin Bieber? “ rekao je jedan od njih.

Ispustila sam dah koji nisam ni znala da zadržavam. Oni misle da Bieber živi tu? Nabacila sam neki mali smješak: “ Ja njega znam samo iz viđenja i nažalost ne znam gdje živi. “ Oni su me nekako sumljivo pogledali, ali su ipak otišli.

Ne razumijem zašto su mislili da on živi tu. Slegenula sam ramenima i otišla prema svojoj sobi.

Uzela sam svoj Apple laptop i odmah otišla na youtube. Nakon što sam jedno deset minuta razmišljala što da pustim na kraju sam se ipak odlučila za Martin Garrix Animals.

Samo sam se prepustila i dopustila glazbi da me vodi. Baš sam se opustila kada mi je stigla poruka na mobitel.

Otvori prozor, moramo hitno razgovarati.

Pomalo zbunjeno sam otvorila prozor i usput otišla zaustaviti pjesmu. Čula sam da je netko skočio u moju sobu.

Okrenula sam se i vidjela nasmiješenog Biebera: “ O čemu trebamo razgovarati? “ odmah sam prešla na stvar. Dok je on odsutno promatrao moje tijelo došlo mi je da sad skočim na njega i počnem ga gušiti.

Došla sam mu dovoljno blizu da su nam se tijela doticala i pucnula mu prstima pred očima:

“ Bieber, jesi tu? “

Samo je trepnuo i ovaj me put pogledao u oči: “ Čuo sam da me policija tražila ovdje. “ Znači sad će me tu podjebavati što sam mu dupe spasila od zatvora. Spustio je pogled na pod: “ Došao sam ti se zahvaliti što me nisi odala. “

Mislim da mi je vilica lupila o pod. Jer se to meni slavni Justin Bieber zahvalio? Vjerojatno je primjetio da sam šokirana:

“ Nikad se nikome nisam zahvaljivao i samo me ne tjeraj da ponavljam. “

Dok ga tako gledam dobivam sve veću želju da ga poljubim i zagrlim. Čekaj što?! Ruke su mi se same od sebe stvorile oko njegovog vrata. On me prvo čudno pogledao, ali je i on ubrzo svoje stavio nisko na moj struk.

Jer se ja Sierra Gomez upravo grlim sa Justinom Bieberom?! Kako se ovo dovraga dogodilo? Kada me pogledao u oči neki čudan osjećaj mi je prostrujao tijelom.

Pogled mu je šetao mojim licem, ali se najčešće vraćao na usne. Ja više ne mogu izdržati. Stavila sam usne na njegove. On je prvih par sekundi bio skroz zbunjen, ali je ubrzo počeo uzvračati. Jezici su nam počeli već dobro poznatu borbu dok me on lagano gurao prema najbližem zidu.

Naslonio me na zid, ali ja sam mu ubrzo stavila noge oko struka. Što ja ovo radim?! Što mi se događa da skoro imam sex na zidu sa Bieberom?!

Gricnula sam ga za usnu što je njemu izvuklo uzdah, a meni mali smješak. Odmaknuo se samo da uzme zraka, ali mi je onda usne stavio na vrat.

Napravio mi je nekoliko ljubavnih ugriza na što sam se ja doslovno topila. Kako ću ja zažaliti, ali ne mogu protiv hormona ili čega već.

Justin pov

Dark side of loveWhere stories live. Discover now