Baš kad pomislim da ću se maknuti od proklete Ariane ona dođe u moju novu školu, sjajno. Ušle smo, a Gwen je nervozno počela lomiti prste i šetati po sobi. " Što si mislila pod time da je njeno pravo ime Rea? " nakon tih riejči se još više ushodala po sobi.
" Ona zapravo ima skoro 300 godina, a prije 200 je protjerana iz podzemlja i bila je prisiljena promijeniti ime. " Ovo me šokiralo. Kako ona može imati 300 prokletih godina? Ne mogu vjerovati da je Hadova kćer. " Mole se Sierra Gomez, Gwen Fenning i Ariana Russo da dođu u ravnateljičin ured. " sjajno, prvi dan nastave, a ja sam već završila kod ravnateljice.
Pomalo živčano sam uzadhnula te zajedno sa Gwen krenula.Trebalo nam je skoro deset minuta, ali stigle smo. Kada smo ušle plava kučka je već sjedila na fotelji.
" Prvi je dan, a vi već radite kaos. " i počela je svaki govor kao i svaki ravnatelj kada neki učenik upadne u nevolju i završi kod njih. To sam puno, puno puta prošla u srednjoj tako da sam se jednostavno isključila dok je ona pričala, pričala i pričala. Kada sam pogledala u Gwen vidjela sam da je ona na rubu da skoči na Arianu i počnu ju gušiti.
" NIsmo mi krive, nego plava kuja. " prostrijelila ju pogledom na taj nadimak. " Gospođice Gwen, pripazite na riječnik. " glumila je ljubaznost. Kada je pogled prebacila na Arianu i kada sam čula slijedeće riječi zamalo sam se zagrcnula vlastitom slinom.
" Rea, što ti uopće radiš ovdje? " ona ju je iznenađeno pogledala, ali su se ponos i drskost još osjećali u glasu " Kako mislite što radim ovdje, pa i ja imam božanske krvi i imam svako pravo biti ovdje kao i svi ostali. " na zadnjih par riječi su mogla osjetiti mala doza panike.
" Ne Rea, nemaš. Tebe je otac protjerao iz podzemlja i zabranio ti da se upišeš u ovu školu i uopće komuniciraš da božjom djecom. " glas joj je bio tako hladan i bezosjećajan dok je njoj boja iz lica lagano nestajala.
" Rea, žao mi je, ali ti ne možeš ostati tu. " nakon tih riječi izašla je pognute glave i mislim da sam čula da joj je pobjegao jedan jecaj.
Iskreno malo mi je žao, ali ako ćemo govoriti istinu zaslužila je. " Vas dvije ćete proći uz opomenu, a sad u sobu imate još pola sata do početka nastave. " samo smo kimnule i bez riječi izašle.
Kada smo ušle u sobu na mom krevetu smo zatekle Justina. " Imate lijepu sobu. " kroz smješak je rekao. Gwne je nešto promrmljala što nisam razumjela i čula sam kratko lupanje vrata.
On je otišao do vrata i okrenuo ključ dva puta " Da nam ne smetaju. " nije uspio sakriti pervezni osmijeh, ali možda nije ni pokušao. Došao je do mene i zagrlio me oko struka tako me još više privukavši k sebi. Samo jedan pogled na njegove usne mi oduzima dah.
Dok sam ga tako gledala osjetila sam njegove usne na svojima. Ubrzo su se u igru uključili i jezici. Stavio mi je ruku na stražnjicu i malo ju stisnuo što mi je izvuklo uzdah. Ja sam mu svojim rukama mrsila kosu jer znala koliko voli kada to radim.
Dignuo mi je nogu i time dao znak da mu ih stavim oko struka. Lagano se počeo kretati prema krevetu i ubrzo smo pali na mekani madrac. To jest on je ležao dok sam ja bila na njemu.
Malo se odmaknuo i iznad usana mi prošaptao " Presexy si u toj uniformi. " osjetila sam njegovu ruku opasno visoko na bedru. " Naravno, kada mi suknja jedva dupe prekriva. " pomalo sam se nacerila.
" Nastava počinje za pet minuta. " čuli smo glas preko razglasa. Oboje smo razočarno uzdahnuli i lagano sam se maknula sa njega. Uhvatio me oko struka i tako zagrljeni smo hodali kroz hodnik praćeni iznenađenim i ljubomornim pogledima.
Sad imamo matematiku. Kada smo ušli pogledi se nisu micali sa nas. Cure su me doslovno gušile pogledom dok smo se mi cerili. Ubrzo nakon što smo sjeli ušao je profesor.
Ovo je bilo najdužih 45 minuta u mom životu. Sad je veliki odmor i svi su pobjegli van. Kada smo ušli u kantinu grupe su bile jasno vidljive. " Sierra, Justin dođite sjesti sa nama. " čuli smo da nas Ciara zove. Jedan pogled je bio dovoljan da se razumimo.
Bez riječi smo otišli po hranu i onda sjeli sa Gwen, Jasonom i još nekim njihovim prijateljima. Popularni su nas šokirano gledali u smislu jesu to oni nas upravo odbili?
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...