Sierra pov
Justin nam je iznajmio sobu u jednom od najbolji bečkih hotela te mi zabranio da izlazim dok on ode kupiti test.
Već pola sata nervozno hodam po sobi. Pokušala sam gledati TV, ali ništa nisam razumjela tako da sam ga ugasila.
Idiot me zaključao u sobu. Blesavo sam se nasmiješila na sjećanje što se tiče zaključavanja u hotelske sobe.
Koliko se stvari promijenilo u samo par mjeseci. Od najgorih neprijatelja postali smo prijatelji. I onda samo par tjedana kasnije i ljubavnici.
Kad sam napokon čula obrtanje ključa u bravi srce mi je skočilo u grlo. Justin je ušao u sobu sa par različith vrečica.
Nešto jako fino je mirisalo na što se moj nezadovoljni trbuh javio. " Usput sam nam donio i večeru. " veliku bijelu vrečicu je stavio na stol, a meni bacio malu iz ljekarne.
" Poslije večere. " ostavila sam vrečicu na krevetu te otišla oprat ruke. Sline su mi skoro potkle kada sam vidjela lazanje. Ajme koliko ih nisam jela.
" Jer dobro? " jedva je zadržavao smijeh dok sam ja jela kao pomahnitala. " Ovo je preedobro. " promrmljala sam između zalogaja. Ali još uvijek nisu bolje od mojih, jer kad ih ja napravim svi prste poližu.
Pitam se kako će reagirati na iznenađenje koje mu spremam. " Evo me za par minuta. " otrčala sam do kreveta pokupila vrečicu te nastavila prema kupaonici.
...
Skoro sam počela grickati nokte od nervoze što inače nikad, ali baš nikad ne radim.
Kada sam vidjela da test pokazuje mali plusić isto kao i preostala tri koja su bila u vrečici dah mi je zastao.
Ja sam stvarno trudna, stvarno nosim jedan, mali nevini život u sebi. Ja u ulozi mame, pa to će biti zanimljivo.
Nisam ni otvorila vrata do kraja kada sam čula Justinov glas " I? " krenuo je prema meni.
" Trudna sam. " rekla sam sa velikim smješkom na licu. " Ajme. " potrčao je prema meni te me zagrlio iz sve snage.
Počeo nas je okretati po sobi što je iz mene izvuklo glasan smijeh. " Bit ćemo najbolji roditelji ikad. " rekao je te me nježno poljubio.
Odjednom se našao na koljenima ispred mene na što sam ga zbunjeno pogledala.
" Jedva čekam da prođe ovih devet mjeseci pa da te svemu učim malena. " nježno je rekao te je ostavio mali poljubac na mom trbuhu.
Skoro sam zaplakala koliko je to bilo slatko, koliko je on bio neodoljivo sladak.
" Kako znaš da će biti curica? " ležimo na krevetu iako sam ja više na njemu dok me on nježno mazi po trbuhu.
" Jednostavno znam. " rekao je te poljubio na tjeme. " Čekaj, ti znaš pričati hrvatski jer tako? " kimnula sam glavom i dalje na njegovim prsima.
Justin pov
" Ajde reci nešto na hrvatskom. " zanima me kako zvuči taj jezik.
(logicno je da oni govore engleski, pa one rijeci koje su kose su na hrvatskom)
" Volim te, baby. " ajme kako čudno zvuči. Čudno, ali opet nekako lijepo. " Što to znači? "
Osjetio sam da se nasmiješila što je momentalno izvuklo osmijeh i na moje lice.
" Volim te, baby. " iako sam te riječi čuo već stotine puta to još uvijek ne spriječava moje srce da zaigra.
" Volim i ja tebe najvišem na cijelom svijetu. " malo se pridigla te me nježno, ali opet strastveno poljubila.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...