44

1K 87 8
                                    

Sierra pov

Malo sam jače stisnula njegove ruke kada sam čula Athenin glas " Što se događa? " udah, izdah. Udah, izdah, mogu ja to. " Treba nam vaša pomoć oko Seleninog ubojastva. " sve sam rekla u jednom dahu zatvorenih očiju.

" Čekaj, što ti Selena nije polusestra? " na te mi se riječi srce stisnulo. " Da je, ali je u isto vrijeme i šefica Tame. " šok u njenim očima kad sam ju pogledala je bio skoro opipljiv. " Stani malo " ovaj se put javio Ares. 

" Gdje se mi tu oklapamo i jesi ti sigurna? " gledao me na onaj način na koji se gleda nestašno dijete. Mrzim kad me tako gledaju. " Što misliš da sam toliko glupa?! " prosiktala sam streljajući ga pogledom. 

Sad mi je jasno zašto se Athena i on ne slažu, lik je stvarno nepodnošljiv. " Ne obraćaj mi se tim tonom gospođice. " strogo je rekao na što sam samo okrenula očima " A ti se okani moje kćeri! " mama mu je odmah uzvratila. Pa daj!

" Dosta svađe! Pa hoćete li nam pomoći ili ne? " Justinov snažan glas je zaorio prostorijom. Njih dvoje su se još jednom prostreljili pogledima te onda napokon pogledali nas " Naravno. " rekli su u isti glas.

" Gdje ste vi uopće sada? " mama je zbunjeno rekla. Huh, sad će biti zanimljivo vidjeti njihovu reakciju. " U Sjedištu Tame i na neki način nas je Selena zatočila ovdje. " tiho sam promrmljala potajno se nadajući da me nisu razumjeli. 

" MOLIM?! " zaderali su se toliko da je dio žbuke pao sa zida. " Dolazimo odmah. " nisam se uspjela ni snaći i bila sam u čvrstom maminom zagrljau.

" Jesi dobro? " promrmljala mi je u kosu dok me i dalje čvrsto grlila. 

" Naravno da jesam, ne može meni nitko i ništa sve dok je on sa mnom. " nekako sam ni sama ne znam kako uspjela uhvatiti Justinovu ruku. " O pa vi ste ponovno zajedno? " odmaknula se zbunjeno nas gledajući.

" Dap. " rekao je je sa velikim smješkom te povukao u svoj zagrljaj. Malo nasmijala sam se na njihove zbunjene poglede. " Pa koji je plan onda? " Ares je rekao i dalje me nekako čudno gledajući. Protresla sam glavom kako bi otjerala nepotrebne misli te viknula " Uđi Zayn! "

Vrata su malo zaškripala te je u sobu ušao crnokosi dečko tamnih očiju. Kad nas je vidio primjetno se ukočio uplašeno me gledajući u oči " Zvala si? " glas mu je jedva primjetno zadrhtao.

" Pa koji je plan onda? " prvo me zbunjeno pogledao, ali kada je shvatio samo je kimnuo glavom te zatvorio vrata.  

" Pa za početak, vi se morate negdje sakriti jer Selena ni pod koju cijenu ne smije znati da ste ovdje " strogo je gledao Aresa i Athenu. Oni su na njegove riječi samo kimnuli glavama.

" Na vama je dvoma je zapravo najviše posla " sad je pogledao prema Justinu i meni. Pa naravno da je nama dao najviše posla.

" Za početak morate ispred nje biti ekstra zaljubljeni par. Morate ju što prije to bolje dovesti do te točke kada će biti slijepa od bijesa. Poznavajući nju neće joj trebati dugo da pukne pa budite oprezni. "

" Dobro, znači mi samo trebamo biti super slatki ispred nje, ali što onda? " nije mi baš jasno u kojem smjeru ovo ide.

" Tada na scenu stupam ja kao zabrinuti brat i vodim ju u sobu da razgovaramo ali prije nego što mi dođemo morat ćete začarati sobu tako da ne može izaći, a to sam mislio da napravite vi " oprezno je pogledao prema Atheni i Aresu.

" Nema problema. " ona mu se sitno nasmiješila. " ali morate biti jako oprezni i temeljiti jer ona može osjetiti i najmanju količinu magije. " vidjela sam da je Ares okrenuo očima, pa sada barem znam od koga je Justin to pokupio.

" Tko želi tu čast da ju ubije? " rekao je gledajući me ravno u oči. Znao je da ja to želim.

" Mogu ja? " svi su me iznenađeno pogledali osim Zayna. " I mislio sam da ćeš ti željeti. " široko mi se nasmiješio.

Samo sam mu plazila jezik na što se on onako glasno, iskreno nasmijao. Imam ga takvu želju sad zagrliti.

I ubrzo su se moje ruke našle oko njegovog vrata " Hvala ti na svemu što činiš za nas. " osjetila sam njegov osmijeh na vratu prije nego što me čvrsto zagrlio oko struka.

" Sve za moju sestricu. " te su me riječi skroz raznježile. On je tako dobar za razliku od nje.

" Dobro Gomez puštaj mi curu. " iako su riječi možda zvučale prijeteće on ih je izgovorio jedva zadržavajući osmijeh. " Šuti Bieberu. " odvratio je zaigranim tonom. Tako mi je drago što su se tenzije između njih smirile. Obojiaca mi previše znače da bi ih gledala kako se svađaju.

" Idemo mi, dušo znaš kako nas uvijek možeš pozvati ako ti išta zatreba. " mama mi se nasmiješila te su ubrzo Ares i ona nestali. Mrak mi je pao na oči kada sam vidjela samodopadne osmijehe na njihovim licima. " Ajde, ajde. " okrenula sam očima.

Oni su se samo pogledali te se zlobno nasmiješili " Rekli smo ti! " zaderali su se u isti glas cijepajući se od smijeha. 

Samo sam im plazila jezik te sjela na krevet. " Meni je dosadno. " promrmljala sam vtreći pramen tamne kose oko prsta. " Pa ja znam kako ti više neće biti dosadno. " Justin mi se pervezno nasmiješio.

" Pa idem ja. Bok ljudi. " Zayn je u sekundi izletio iz sobe. " Namjerno si to napravila. " počeo mi se približavati. " Tako nekako. " grickala sam donju usnu kako bih spriječila veliki osmijeh da mi se pojavi na licu.

" Znači da bi radila ono što i ja. " nadvio se nad mene ne skidajući mi pogled sa očiju. " Možda. " tiho sam šapnula te se podigla na laktove kako bi ga mogla poljubiti. On me u sekundi uhatio oko struka, ali sam prekasno shvatila da je on mislio na podpuno drugu stvar.

Zlobno mi se nasmiješio te me krenuo škakljati. A ne, mrzim škakljanje. Uvijala sam se ispod njega jedva dišući od smijanja. Stao je samo na sekundu " Da si si samo vidjela izraz lica kada sam te krenuo škakljati. " umirao je od smijeha.

U sekundi sam nas okrenula tako da sam mu sad sjedila na trbuhu. Smijeh je u sekundi nestao i zamijenila ga je požuda. Sad ćemo vidjeti kako se njemu sviđa škakljanje. 

hello, pa evo još jednog nastavka. Kako vam se cini? bilo bi mi jako drago kada bi ostavili onu malu zvijezdicu i par riječi. samo da znate odlucila sam opet stavljati posevete.

ovu posvetu je dobila marina8521 jer je jedina komentirala zadnji nastavak.

volim vas ljudi.

Dark side of loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang