6

3.7K 176 3
                                    

Sa strane je vidio, ali Selena pleše samo kao ona prva skupina cura. Ova mi je slika jednostavno presavršena i morala sam ju staviti. Nadam se da će vam se nastavak svidjeti.

Kad smo napokon došle doma dočekao nas je prilično čudan prizor. Devilsi su sjedili u našem dnevnom boravaku i nešto se cerekali sa curama. Što oni rade ovdje? Kada me Bieber primjetio poslao mi je jedan blještavi osmijeh od kojeg sam osjetila čudnu toplinu u tijelu.

Lagano je došetao do mene i stavio mi ruku oko struka: “ Čuo sam da tražite nove članove. “ Njegov me parfem doslovno ubija. Ajme kako bi ga sad poljubila. Čekaj, što bi ja?!?! Bože, ja silazim sa pameti.

Zašto se ja ne mogu ili prije ne želim maknuti iz njegovg zagrljaja? Ajme, što mi se događa?! Njegov se osmijeh odjednom proširio do rizične veličine zato što je shvatio da utječe na mene i to jako.

Bolje da se što prije maknem ako ne želim da me cure zezaju do kraja života. “ Sia, kada je moram po tu Selenu sutra? “ Jade se oglasila ne skidajući pogled sa nas. Bože, pomozi mi. Sad sam gotova.

Kada sam bacila zadnji pogled na Justina primjetila sam da je naglo problijedio i da su mu oči raskolačene: “ Selena Gomez? “ kimnula sam i sva boja je izašla iz njegovog lica i pomislila sam da će se sad srušiti.

“ Sierra. “ duboki, muški glas je rekao moje ime. Okrenula sam i vidjela Zayna sa raširenim rukama. “ Zayn. “ čvrsto sam ga zagrlila. Primjetila sam Justinov ljubomorni pogled na nama. Malo sam se nacerila na činjenicu da je Bieber ljubomoran.

“ Imam vam nešto za reći. “ svi su me gledali sa iščekivanjem. Malo sam jače stisnula njegovu ruku: “ Napokon sam našla svog oca i saznala da imam još brata i sestru. Nju će sutra cure upoznati, a brat mi je.... “ namjerno ih držim u neizvjesnosti: “ Zayn. “

Možda mi se samo učinilo, ali mislim da je Bieber ispustio dah. Kada sam pogledala u ostale nisam mogla izdržati pukla sam se smijati skupa sa Zaynom. Trebalo nam je skoro deset minuta da se smirimo.

(.......)

Budi me jebeno sunce. Nakon još deset minuta izležavanja napokon sam se istjerala iz kreveta. Ljeno sam otišla do kupaone i nakon par minuta borbe sam kosom sam ju napokon uspjela raščešljati.

Kada sam se napokon vratila u sobu vidjela sam da je pola dvanaest. Shit, Selena dolazi u podne. Počela sam kao nenormalna trčati po sobi u potrazi za odječom. Baš sam navukla drugu cipelu kada sam čula otvaranje vrata kuće. Stigle su.

Duboko sam udahnula i lagano izašla iz sobe. Selena kada me vidjela odmah mi se zaletjela u zagrljaj. Ona se stvarno voli griliti. “ Kada počinjem i kako izgleda taj test? “ rekla je sa uzbuđenim sjajem u očima.

Lagano sam ju uzela za ruku i počela voditi u podrum. Tamo je kao dvorana gdje uvježbavamo nove. Unutra ima svega, ali ako ne zna plesati nema šanse da upadne.

Sve što radimo ide iza maske plesa. Prvi na redu je bio ples. Kada je završila nisam mogla vjerovati koliko ona zapravo dobro pleše. Kada je vidjela moju facu osmijeh joj se proširio na što sam joj plazila jezik.

Dobro ples zna, sad je na redu pucanje. Kada sam joj pružila jedan pištolj koji obično dajemo početnicama ona me pogledala kao da sam sa Marsa pala: “ Ti znaš da je mene Zayn učio pucati i sve moguće stvari uz vaš sistem rada. “ mislim da mi je vilica lupila o pod.

Na kratko sam ju ostavila dolje da vježba pucanje dok sam ja otišla gore popričati sa curama. Kada sam ušla u boravak cure su me već slijedeće sekunde opkolile:

 “ I kakva je? “ naravno Lexi je prva progovrila. Svaku sam pojedinačno pogledala u oči: “ Savršena je. Zna plesati, pucati, u kratko Zayn ju je sve naučio. “ i njima je vilica također bila do poda. Nakon par minuta smo se složile.

Vratila sam se dolje i vidjela Sel kako razvaljuje box vreču. Wow, ona stvarno sve zna.

 “ Primljena si. “ kada je to čula iste je sekunde bacila rukavice na pod i dotrčala mi u zagrljaj:

“ Hvala ti. “ skoro je vrištala od sreće.

Vratile smo se gore i baš smo počele gledati neki film kada smo čule zvono na vratima: “ Sel, ajde odi otvoriti. “ govorile smo sve u isti glas. Samo nam je plazila jezik i otišla otvorit.

“ Selena? “ čula sam Justinov glas.

“ Justin? “ njezin glas je bio na rubu suza.

Što se događa?

Vidjela sam da je Selena otrčala gore i lupanje vrata. Pomalo ljuto sam otišla u hodnik gdje je Bieber bio naslonjen na zid: “ Što si uradio mojoj sestri? “ kada je čuo te riječi pogled sa poda je u sekundi prikovao na moje oči: “ Kome? “

Okrenula sam očima i došla mu toliko blizu da su nam se tijela doticala: “ Neka samo jednu suzu pusti zbog tebe zažalit ćeš. “ prosiktala sam mu iznad usana.

Udahnula i već slijedeće sekunde požalila što sam to napravila. Njegov me parfem opio. Ajme zašto mora imati tako dobar parfem? Primjetio je da sam se smrznula i okrenuo nas je tako da sam da ja leđima bila na zidu.

Nije skidao pogled sa mojih usana. Kako ga želim poljubiti. Ne Sierra, ne želiš. On je idiot, ženskaroš.

Jebeš unutarnji glas koje je uvijek u pravu, ali ne mogu protiv hormona. Još jednom sam ga pogledala u oči i prislonila usne na njegove. U sebi sam osjećala cijeli vatromet dok su mi ruke refleksno završile oko njegov vrata.

Kako je pogrešno ovo što radim, ali ako je zabranjo još je slađe. Njegove ruke su počele kliziti sve niže i nakraju mi je došao do stražnjice i stisnuo ju na što sam udahnula. On je naravno iskoristio priliku i počeo rat jezicima. Ruke su mi počele mrsiti njegovu kosu dok su njegove usne neumorno radile sad na mojem vratu. “ Nemojte još djecu praviti na tom zidu. “ čula sam da se Jade cereka sa ulaza u hodnik. Kada sam čula te riječi brzo sam ga odgurnula i otrčala u sobu. Što sam ja upravo tamo radila. Pa gdje mi je bila jebena pamet?!

Dark side of loveWhere stories live. Discover now