35

1.1K 100 14
                                    

Justin pov

Prošlo je već dva tjedna otkako moja malena nije više moja. Neopisivo mi fali, ali ako je ona mene zaboravila moram i ja nju.


Onaj dan kad sam ju vidio kako se nasmiješeno drže za ruke mi se svijet srušio.

Njih dvoje su ponovno zajedno iako je govorila kako ga mrzi. Ne mogu vjerovati da sam se stvarno počeo družiti sa Ciaraom i njenima.


Ponovno se vraća onaj stari ja. Ponovno sam počeo spavati sa kurvama, piti čak sam i pomislio da opet počnem uzimati travu.


Njen me osmijeh svaki dan sve više ubija, razara me činjenica da ja više nisam razlog takvog osmijeha.


" Justin opet si odlutao. " udarac i rame me vratio u stvarnost. " Što hoćeš? " ljuto sam rekao dok je ona samo okrenula očima.


" Do kada ti planiraš patiti za njom, pa očigledno je da te je preboljela. " njene hladne riječi su me još više deprmirale, ali ne smijem joj dopustiti da to misli.


" Sad ćeš vidjeti da više ne patim za njom. " uhvatio sam ju za struk te naglo povukao k sebi grubo nam spajajući usne.


Sierra pov


Ian i ja smo zajedno već dva tjedna koje ni sama ne znam kako sam preživjela. Justin mi fali više nego ikada, ali ga vidim u zagrljaju sa Ciarom poželim vrištati.

Njih su dvoje navodno zajedno što me blago rečeno živcira jer ga ona nigdje ne pušta samog.


Ako misli da joj ga želim preoteti neka se opusti jer ga više ne želim ni pogledati. Znam da je sve ovo čista laž, ali sam samo ovako uspjela svaki dan ne misliti na njega.


Ian se prema ponaša se kao da sam od stakla što me već žesće počelo živcirati. Prenježan je kao da se namjero tako ponaša samo da pokaže kako je on savršeni dečko.


Svaki lik koji me pogleda ili pozdravi njemu je pretnja, pa dečko smiri hormone.

Ian je zadnjih par dana blago rečeno čudan. Ponaša se kao da ga netko želi ubiti.


Znam da nešto smišlja, ali iskreno zabole me. " Sia ideš sa nama? " nježan ženski glas me probudio iz misli.


" Gdje? " samo je okrenula očima prije nego što me pogledala " Jer si ti mene uopće slušala? " hladno sam odmahnula glavom.


" Hoćeš ići sa nama na tulum? " kakav sad pak tulum? " Tko ga radi? " nervozno se nasmiješila te počela lomiti prste " Lorry reci. "


Polako me pogledala u oči kao da se boji " Justin i Jason. " nevino se nasmiješila dok sam se ja trudila ne početi derati.


" Nema šanse. " hladno sam rekla dok sam ležala na krevetu. " Daj Sia svi idu. " molećivo me pogledala.


" Ne, nema šanse. A ti bi stvarno išla na tulum koji radi tvoj bivši? " mislila sam da ću ju time uvjeriti, ali postigla sam upravo suprotni učinak. " Bi ako ide cijela škola, daj Sia pliz. " doslovno je sklopila ruke dok me gledala velikim tamnim očima.

Dark side of loveWhere stories live. Discover now