58

870 81 3
                                    

Sierra pov

Odmah sam otrčala u sobu kako bi mogla pozvati mamu. Stala sam pred ogledalo te tri puta zazvala njeno ime.

" Hej. " mahnula sam kad se u ogledalu pojavio odraz tamnokose žene.

" Dušo, jer se nešto dogodilo? " zabrinuto me gledala. Pa vrijeme je da sazna.

" Zapravo i je, trudna sam i zaručena. " rekla sam uz veliki osmijeh. " Što si?! " proderala se gledajući me raširenih očiju.

" Čestitam dušo, ali kako? " šok se jasno vidio u njenim očima. " ali me nisi zvala zbog toga, jel tako? " kimnula sam.

" Ummm, koliko Artemida ima kćeri? " brzo sam rekla pomalo se bojeći njene reakcije.

" Zašto te to zanima? " sumljivo je rekla. Fuck, što da sad kažem?

" Pa možda sam danas upoznala jednu od njenih kćeri. " još sam brže promrljala.

" Molim?! Sve njene kćeri su mrtve, to nije moguće. " šta?!

" Pa sam ja danas upoznala curu koja kaže da je njena kćer. Zove se Mia. "

" Mia?! Ne to nije moguće, ona je mrtva već stoljećima. " u šoku je rekla. Koja je sad prokleta istina?!

" Mia je bila njena najstarija kćer i poginula je u zadnjem velikom sukobu sa Tamom. " ok, šta dovraga?!

" Amm, mama ja moram ići. Javim ti se još kasnije. " brzo sam prekinula vezu te potrčala prema vratima.

Kako Mia može biti mrtva već stoljećima ako sam danas pričala sa njom?!

Moram ju naći, odmah. Kao strijela sam proletjela kroz kuću te uskočila u auto. Mora mi hitni objasniti neke stvari.

Ne pamtim kad sam zadnji put ovako brzo vozila. U roku pet minuta sam opet bila ispred bolnice.

" Doktorica Mia? " pitala sam onu istu pomalo glupu plavušu. " Otišla je prije deset minuta. " kratko me pogledala te vratila pogled na mobitel. Imam takvu želju joj sad odvaliti jednu dobru šamarčinu jer bi ovo moglo biti pitanje života i smrti.

" Dečko je došao po nju. " neki nevjerojatno loš osjećaj mi je prošao tijelom. Samo da to nije on.

" Kako lik izgleda? " okrenula je pretjerano našminkanim zelenim očima.

" Zašto te to zanima? " drsko je rekla. Sad mi je dosta!

Skočila sam preko pulta te ju uhvatila za majicu. " Gle mala ovo je pitanje života i smrti, a ja sam sad jako tanka na živcima tako da me bolje ne izazivaj. " prosiktala sam kroz zube. Ona će se meni bahatiti, derište jedno neodgojeno.

" Ajde odjebi kujo i daj me pusti više na miru. " naglo me odgurnula bijesno me gledajući.

Ona stvarno iskušava zadnje granice mog strpljenja. Iz torbe sam izvadila pištolj bez kojeg ne izlazim iz kuće te ga prislonila na njen trbuh.

Prestravljeno me pogledala dok sam ja sve više kipjela. " Ponovit ću ovo još samo jednom, kako lik izgleda?! "

Sva se ukočila od straha te me gledala velikim zelenim očima bez treptanja.

" Visoki i mišičav lik smeđe kose i plavih očiju. Mislim da se zove Ian. " fuck, fuck, fuck ovo nikako nije dobro!

" Nikad nisam bila ovdje! Jasno?! " prestravljeno je kimnula. Zaobišla sam pult te potrčala prema izlazu.

Što taj kreten nikada jebeno ne odustaje?!

Mobitel mi je odjednom zazvonio. Brzo sam ga iskopala iz torbe te se javila. Nisam ni stigla ništa reći kad me prekinuo plačljivi ženski glas " Sierra, tako mi je žao. " odmah sam prepoznala Mijin glas.

" Što je bilo? " čulo se šuškanje sa druge strane i ubrzo hladni muški meni vrlo poznati glas " Black Avania, za pola sata. Ako ne dođeš tvoja draga prijateljica neće doživjeti svitanje. " baš sam krenula nešto reći kad sam čula samo ono bip, bip.

Fuck, fuck! Sad ću ga stvarno ubiti smeće jedno pokvareno. Svom snagom sam stala na gas te nestala sa bolničkog parkirališta. Dobro je da sam prije išla na one utrke pa se jako dobro nosim sa brzinom u gužvom. Vozači su mi psovali po spisku, ali nije me briga.

Konačno sam stigla. Jedini auto koji sam vidjela je bio neki bijeli Audi koji je bio parkiran ispred stare garaže. " Nee, pusti me! " ženski plačljivi glas se čuo iz garaže. Zgrabila sam pištolj iz torbe te istrčala iz auta.

Uletila sam unutra i skoro povratila od prizora koji me dočekao. Mia je gola bila zavezana za krevet dok je ono smeće stajalo ispred nje držeći lance?! Jebote on je stvarno poremećen.

" Martinez miči se dva metra od cure inače pucam! " zaderala sam se dok sam mu već nišala glavu.

" Još se jedna kuja pridružila našoj predstavi. " kako me upravo nazvao?! Okrenuo se prema meni sa bolesnim osmijehom.

" Sierra, dušo, kako mi je drago što te ponovno vidim. " krenuo je prema meni te sam sad ciljala točku između njegovih očiju.

" Još jedan korak i pucam! " on se samo nasmijao te stao metar od mene.

" Čestitam na zarukama i trudnoći. " molim?! Kako on to zna?!

Krenuo me uhvatiti oko struka kada sam pucala. Pucanj je popratio Miin prestravljeni vrisak.

Njegovo mrtvo tijelo je palo na pod te sam odmah potrčala do onog kreveta. Svugdje po podu je bila razbacana njena odječa te sam ju odmah skupila.

Odvezivala sam joj ruke dok me ona gledala uplakanim plavim očima.

" Hvala. " jedva čujno je šapnula. Pružila sam joj odječu i dok se ona oblačila ja sam stvorila portal za nigdje.

To je inače zamka, nešto kao crna rupa bez dna. Odvukla sam njegov leš do portala te ga gurnula unutra.

Sad je kao da Ian Martinez nikad nije ni postojao. Kad sam se okrenula prema njoj vidjela sam da zamišljeno gleda u pod.

" Jesi dobro? " lagano sam joj prišla te joj stavila ruku na rame. Odjednom me povukla u zagrljaj te mi počela jecati na ramenu.

" Napokon je mrtav. Mrzim ga. Uništio mi je cijeli život. " mrmljala mi je u kosu. " Umm, kako si ti uopće završila kod njega? " malo se odmaknula te me pogledala u oči.

" Reći ću ti ako obećaš da me nećeš sažaljevati. " odmah sam kimnula glavom jer sam dobro znala kako je odvratan osjećaj kada te netko sažaljeva.

" Znam da si čula istinu o meni i to stvarno je bilo tako osim što me tada Tama otela i lažirala mi smrt. Stoljećima su me tamo mučili. I odjednom sad prije par mjeseci je sve prestalo i Ian me poveo sa sobom. Tko god je ubio onu kučku koja je sve to vodila bit ću mu zahvalna do groba. I sad kad je Ian mrtav napokon sam slobodna. "

Wow, sad mi je tako drago što sam ja imala tu čast ubiti Selenu.

" Hoćeš se vratiti majci? " oprezno sam rekla jer nisam znala kako će reagirati.

" Ja bi, ali ona već stoljećima misli da sam mrtva. " rekla je tako tužnim glasom da mi je srce prepuklo.

" I zato ću zauvijek biti zahvalna Atheni i Sierri što su mi te vratile. " iza nas sam čula nepoznati ženski glas.

" Mama? " Mia je polako ustala trljajući svoje plave uplakane oči. Žena je samo raširila ruke te joj se ona zatrčala u zagrljaj.

" Dobro smo to obavile jer tako? " Athena se stvorila pored mene te zagrlila oko struka.

" Napokon su dobile sretan kraj nakon toliko vremena. " tiho smo izašle kako im nebi smetale.

" Jedva čekam malu bebicu. " stavila mi je ruku na trbuh dok se široko smješila.

" Moj mali dečkić. " stavila sam ruku na njenu.

" Moram natrag dok nisu pozvali policiju. Javim ti kad je svadba. " još sam ju jednom zagrlila te ušla u auto.

Ubrzo sam bila ispred kuće. Huh, idemo.

" Pa gdje si ti dosad? " bijesni Justin me dočekao odmah na ulazu.



Dark side of loveWhere stories live. Discover now