Justin pov
Nakon što me Selena ostavila u nekoj sobi i otišla dalje legao sam na krevet. Više mi je dosta te lažljive kuje, ali moram glumiti ako želim vidjeti Siu. Ajme kako mi fali onaj njen osmijeh, usne, već počinjem ludjeti koliko sam ju poželio.
Zašto se baš nama uvijek događaju sva sranja? Zašto jednostavno ne možemo biti normalan sretni par? Trznuo sam se kad je odjednom netko uletio u sobu. " Što ti radiš ovdje?! " srce mi je stalo kad sam čuo njen glas. Jel moguće da je ona stvarno ovdje?
Brzo sam skočio na noge te otrčao do nje. Čvrsto sam ju zagrlio ne želeći ju više nikad pustiti. Ajme ne mogu vjerovati da je stvarno tu. " Kako mi je drago što te vidim. " šapnuo sam joj u vrat na što se ona naježila.
" Ne diraj me i odgovori na pitanje! " bijesno je viknula. Zašto se sad ljuti? Mislio sam da će biti sretna kada me vidi.
Zašto imam osjećaj da sam ponovno napravio neko sranje?
" Došao sam po tebe, ljubavi. " spustila je pogled dok su joj se obrazi rumenili, moja malena. " Ne seri! " odjednom je bijesno viknula. Što joj je? " Ne laži da si došao po mene kad nisi. Prestani me lagati barem jednom, bar jednom budi iskren mislim da sam toliko zaslužila. " rekla je dok su joj se oči punile suzama.
" Malena došao sam po tebe jer si mi nenormalno falila, ne mogu više bez tebe. Volim te baby. " tiho sam rekao gledajući ju u prelijepe smeđe oči. " Kad bih ti barem mogla povjerovati, ali Justin vidjela sam vas. " o čemu ona priča?
Očito je primjetila moj zbunjeni pogled kad je nastavila " Jebeno sam vas vidjela gole i zagrljene u krevetu, a tako sam bila sretna kada sam čula da si tu. Opet sam ispala lakovjerna glupača, ali ta je Sierra sada mrtva. " svaka njena riječi mi je probadala srce poput bodeža.
Selena jebem ti sve uvijek sve zajebeš! " Malena to nije istina, duboko u srcu znaš da nije. " primio sam ju za ruku dok me ona ubijala pogledom. " Ne laži! Ipak je ona i prvi razlog našeg prekida. Justin pa po drugi jebeni put sam vas uhvatila u krevetu! "
Počela se povlačiti prema vratima dok me i dalje bijesno gledala. Ne mogu ju opet pustiti da mi pobjegne.
Sierra pov
Zidovi su mi sve više pucali kada je opet krenuo prema meni. Ubrzo sam na leđima osjetila hladnu površinu vrata, kvragu. Stao je ispred mene te stavio ruke sa obje strane moje glave. Srce mi je kucalo sto na sat dok me tako gledao. Neću popustiti, ne smijem.
" Malena oprosti zbog ovog. " ništa mi nije bilo jasno dok nisam osjetila njegove usne na svojima. Ljubio me tako nježno, kao da se bojao da će me slomiti. Ruke mi je stavio oko struka tako nam spajajući tijela.
Sva moja samokontrola je otišla kao vjetrom nošena kada sam osjetila njegov jezik na donjoj usnici. Čvrsto sam ga uhvatila oko vrata gladno mu uzvračajući svaki poljubac. Odmaknuo se tek toliko da me može pogledati u oči.
" Skači. " rekao je hrapavim glasom. Odmah sam ga poslušala te mu omotala noge oko struka dok me on primio za dupe. Ajme koliko mi je falilo ovo. Znam da ću požaliti, ali ne mogu se zaustaviti, previše mi je falio.
Kroz par minuta sva je naša odječa nestala " Jesi sigurna? " tiho je rekao dok me ljubio po vratu. Što misli da ga mogu odbiti dok me ovako ljubi i drži? " Nikad nisam bila sigurnija. " malo sam se nasmiješila kada me pogledao tim predivnim smeđim okicama.
(...)
Kako je predivan osjećaj ponovno se probuditi u njegovim rukama. Glavu sam naslonila na njegova prsa te počela pratiti linije tetovaže križa. Već znam da onaj trenutak kada se probudi da će se početi događati neka sranja jer ipak smo to mi.
" Mmm kad bih se barem svako jutro ovako budio. " iz misli me trgnuo njegov sexy hrapavi glas.
" Jutro. " šapnula sam te ga nježno poljubila. " Koliko sam samo čekao ovaj trenutak. " stavio mi je ruke oko struka te me povukao na sebe " Nije ti sinoć bilo dosta? " rekla sam sa zaigranim osmijehom.
" Hej, bio sam bez tebe više od dva mjeseca, falila si mi. " naglo nas je okrenuo vragolasto me gledajući. " Oh znaš da je Selena ubila Ciaru? " raširila sam oči pomalo u šoku " Ajde barem jedna pametna od nje. " pukli smo se smijati toliko da su mi suze navrle na oči.
" Ti si svjestan da ćemo morati glumiti ispred njih? " šaptala sam dok sam ga lagano ljubila po prsima. " Aham. " promrmljao je iako se dam kladiti da ni ne zna što sam upravo rekla. Naglo sam ga uhvatila na što je on odmah otvorio oči tiho stenjajući.
" Brže. " prostenjao mi je u vrat. Malo sam ubrzala ritam i ubrzo mi je ruku oblilo njegovo sjeme. Ups, jesam zaboravila spomenuti da smo još uvijek goli kao od majke rođeni?
" Pa sad kad imam tvoju pažnju moramo smisliti neki plan jer oni ne smiju saznati da smo opet zajedno. " neka sam prokleta što sam ju sve oprostila, ali ne mogu više bez njega. Čekaj, čekaj tu je nešto čudno.
" Što ti nije čudno što smo se mi tako slučajno našli u istoj sobi? " zbunjeno sam ga pogledala. " Ne znam, ali znam da me Selena uvela u ovu sobu i rekla da je moja. "
" I meni je to Zayn rekao. " ovo je tako zbunjujuće. Što oni dovraga smjeraju? Kucanje na vratima mi je ubrzalo ritam srca " Znam da ste unutra tako da bolje otvorite. " Zaynov glas se čuo sa druge strane. Ma koji se kurac događa?!
Brzo sam nas prekrila bijelom plahtom te viknula " Uđi. " Justin me zbunjeno pogledao, ali sam ga ignorirala. Ubrzo je u sobu ušao Zayn kao i inače obučen sav u crno. " Pa vi zbilja ne gubite vrijeme. " rekao je sa vragolastim osmijehom. Ma koji?
" Što hoćeš od nas? " Justin je ljuto rekao na što je nešto prošlo Zaynovim očima. " Tako se dočekuje najbolji prijatelj, ha Justin? " on je samo okrenuo očima " prestao si mi biti najbolji prijatelj onog trenutka kada sam saznao istinu. " bol se jasno osjetila u njegovim riječima.
" Žao mi je zbog toga, ali se ništa od toga nebi dogodilo da ju nisi ostavio. " ok, tek mi sad ništa nije jasno. " Ne moram se ja tebi ništa pravdat. " odmah se počeo braniti. Uggh što se događa?!!
" Ja nikad nisam htio biti dio ovoga, ona me natjerala. Samo sam vas došao upozoriti na Selenu jer je ona ovdje glavna, a i treba mi vaša pomoć jer je ona totalno poludjela. " ok, šta?!
" Trebam vašu pomoć oko njenog ubojstva jer ju ništa osim smrti neke zaustaviti. "
Bum! dva nastavka u jednom danu, nadam se da ste sretni. pa tu se saznaje barem maeni dio velike, sokante istine o Seleni i Zaynu . ovako da sad nesto pojasnim.
ona i justin su prije bili zajedno, ali ju je on ostavio jer je postala jako posesivna, a i on je vec tada bacio oko na Siu. nakon toga Sel je totalno poludjela i zaklela se na osvetu. tako je i postala glavna u Tami, ali ispod svega toga ona je samo povrijeđena i jako ljubomorna jer je Jus uvijek birao Siu, a ne nju.
pa ako vam jos nesto nije jasno, slobodno mi se javiti u box.
za sve Larry shippere moja frendica je nedavno pocela pisati jednu pricu o njima. objavila je tek jedan nastavak, ali je ideja super i originalna.
bacite pogled na The power of art, imate na mojem profilu.
volim vas ljudi
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...