30

1.3K 103 13
                                    

Loš me predosjećaj nije napuštao otkako se dogodilo ono sa Justinom. Sve me više obuzimao osjećaj da nas netko stalno promatra. Ovaj naš odmor se počeo pretvarati u jezivi horor film.

Mislim da sam jedne noći čak vidjela nečije plave oči kako me promatraju dok sam ležala u krevetu. Vidjela sam ih samo sekundu, ali bi se mogla zakleti da su mi bile vraški poznate.

Ne razumijem zašto mi se čini da znam te ledeno plave oči, ali opet nije moguće da je to on ili možda je. Mislim ima dobar motiv za osvetu, ali opet. Toplo se nadam da to nije stvarno on jer onda stvarno više neću oklijavati da mu dam metak u to bezosjećajno srce.

Ovaj predivan otok je postao jebeni zatvor gdje nas nadgledaju. Jebote, moram što prije otkriti te špijune dok još nisam poludjela. Najviše me iritira kad usred noći čujem neki ženski smijeh ili škripanje, ali nikako ne mogu dokučiti odakle to dolazi.

Ovaj strah me sve više prži i sve se više bližim onoj granici očaja da pitam Athenu za pomoć, ali to ću ostaviti kao zadnju opciju, kad ostanem bez ikakve prilike za bijeg.

Evo već dva sata se prevrćem po krevetu. San mi nikako ne dolazi, a u glavi mi vlada ona smrtonosna oluja. Došlo mi je da počnem vrištati od frustracije. Zašto mi dovraga misli toliko luduju?

Justinu nisam ništa spominjala, ali mislim da ću morati ako se ovo ne smiri. Tiho sam se iskrala iz sobe te otišla u kuhinju. Nakon par minuta kopanja po ormarima napokon sam našla svog najboljeg prijatelja - Jack Danielsa.

Usput sam pokupila i kutiju Marlbora te se bacila na kauč. Nakon skoro pola boce i cijele kutije cigareta više baš nisam bila u stanju razlikovati stvarnost od iluzije.

" Sierrra. " jer me stvarno neko zove ili samo umišljam? Kad sam osjetila jake ruke oko struka okrenula sam se i misleći da je to Justin svom snagom sam prislonila usne na njegove.

Ruke su mi završile oko njegovog vrata dok su njegove išle prema mom dupetu. Glasno sam zastenjala kad su u igru ušli i jezici. Pali smo dolje ne prekidajući poljubac sve dok nisam čula taj glas.

" Znao sam da me još uvijek želiš malena. " opijenost, strast i sve je nestalo dok se na tom mjestu pojavio smrtonosni gorući bijes.

" Ian pizda ti materina što više hoćeš od mene?! " trenutno me nije briga što se derem na sav glas. Dok se on cerio želja za ubijanjem mi je sve više rasla. " Ajme vatrena si,a to je bio samo jedan poljubac. " napaljeno me odmjeravo kako bi končno shvatila da nosim samo dugačku majicu bez rukava.

Ma sjajno, polugola sam pred bivšim sa kojim sam se divlje ljubila. Koji mi je kurac došao?!

" Čekaj, ti cijelo vrijeme radiš za Tamu? " samo je kimnuo dok se u meni nešto sve više lomilo. Ne mogu vjerovati kojeg sam ja lažljivog kretena voljela.

" Pa što ti više hoćeš od mene? Uzeo si mi nevinost, slomio i uništio srce, pretvorio me u kuju najgore i najopasnije vrste pa što više jebeno hoćeš? " doza povrijeđenosti se jasno mogla čuti.

Pa nisam ja od kamena, imam i ja osjećaje. Nešto kao da mu je prošlo očima kad je čuo te riječi, ali to nešto je nestalo istom brzinom kojom se i pojavilo.

" Čak ću ti dopustiti da sama izabereš " zlobno se cerio dok su mi se niz kralježnicu spustili ledeni trnci. " Možeš dobrovoljno poći sa mnon ili će tvoj dragi platiti životom. " ne, ne, ne. Ne može me odvojiti od njega, jer ja jednostvno ne mogu živjeti bez njega.

" Jesi ti ikad osjetio ljubav? " glas mi je bio miran, ali sam točno znala u kojem će se smjeru nastaviti ovaj razgovor.

" Ljubav je iluzija za slabiće. " točno sam znala da će to reći. " Dragi, ako i pođem sa tobom jebeno ću ti zagorčati život. Postat ću najgora kučka koju si ikad vidio ako ću ga tako zaštiti jer ga volim. On je moj život, a i nije ni čudno što nikad nisi osjetio nešto tako lijepo kao ljubav jer ipak smeće nema osjećaja, a ti si Ian upravo to. "

Naglo me pribio uz zid dok mu je bijes gorio u očima. " Što je pičkice istina boli? " cinično sam se nasmijala dok je on sve više bijesnio.

Dečko, kako ne shvaćaš da sam ja još uvijek puno jača? " Pa ako te on toliko voli zašto onda ne silazi dolje? " a ne, neće me uspijati smesti, ali me zato žensko hihotanje totalno izbacilo iz takta.

Brzo sam potrčala gore dok su mi suze maglile vid. Banula sam u sobu i iste sekunde požalila. Ne ne, nije mi to upravo napravio.

Justin pov

Sia je još od onog napada čudna i čini se jako nervozna. Uopće ne spava, jede samo kad zna da ju gledam. Pa što se događa sa njom?

Iz ormarića sam izvukao vrečicu gdje čuvam sve cigarete, travu i alkohol. Smotao sam si jedan joint dok sam usput otvarao balkonska vrata.

" Neke navike nikad ne umiru jer tako Justin? " kad sam čuo taj glas skoro sam se zagrcnuo vlastitom slinom. Samo da to nije ona, samo da to nije ona.

Polako sam se okrenuo i pogled mi je pao na predivnu brinetu koja je prije bila cijeli moj svijet. Čekaj, što ona uopće radi ovdje? Gledala me sa osmijehom zbog kojeg sam prije gubio glavu, ali ne više. Lagano mi se počela približavati dok sam ja sve više bježao.

" Što je Jussty, bojiš me se? " taj nadimak je pokrenuo cijelu lavinu sjećanja. Kvragu, baš kad pomislim da sam je se riješio ona se vrati i to lijepša nego ikada.

Kad sam koljenima udario o rub kreveta, shvatio sam da sam u zamci i velikim problemima ako Sia sad upadne u sobu. Dok nisam obraćao pozornost ona me gurnula na krevet i već slijedeće mi sekunde sjela na noge kako nebi mogao pobjeći.

Kvragu, ovo nikako nije dobro. Izgledam kao da se spremam na sex sa bivšom dok mi je cura negdje u kući.

Ovo zvuči kao vrlo loš scenarij neke španjolske sapunice. Misli su mi se skroz razbježale kad sam osjetio njene usne na svom vratu. Kvragu, još uvijek se svega sjeća. Ruke su joj kliznule pod moju majicu dok se moja kontrola sve više ljuljala.

Ne osuđujte, jer upravo ležim ispod polugole cure koja mi je svijet značila i koja je apsolutno predivna. Sve sam teže kontrolirao, ali sam si cijelo vrijeme u glavi ponavljao Misli na Siu, nju voliš i želiš, a ne ovu kučku koja te uništila.

Nakon što sam to ponovio još par puta stavio sam joj ruke na struk sa namjerom da ju maknem kad sam čuo otvaranje vrata. Ubrzo sam mogao vidjeti poznate uplakane smeđe oči kako me razočarno gledaju.

" Mrzim te smeće jedno. " zalupila je vratima tako jako da su se zatresla cijela balkonska vrata. Dovraga što sam napravio?!

Ustao sam dok se ona zlobno cerila " Ostavila te je tvoja velika ljubav? " namjerno me izazivala. Nikad nisam udario žensko, ali ću ju spremiti u grob ne začepi li.

" Jussty pođi sa mnom. " mazno je rekla dok me grabežljivo promatrala.

" Jebeno si mi uništila život. Selena odjebi od mene jer jedino što trenutno prema tebi osjećam je neopisiva mržnja i bijes. " izletio sam iz sobe vrlo svjestan toga da je Sia još davno pobjegla. Jebemu.

Prva stvar koja mi je pala pod ruku ubrzo se sudarila sa zidom dok sam se gotovo tresao od bijesa.

Pripovjedač pov

Dok je Justin bijesnio našoj princezi srce po drugi put raspalo. Neutješno je plakala dok se skrivala u šumi lijepog otoka koji joj je samo nevolje donio.

Dok su se njih dvoje jedva zadržavali od podpubog rasada Ian i Selena su slavili jer su ih končno uspijeli razdvojiti.

Uspijeli su ih razdvojiti, ali nikad neće moći ubiti onu njihovu ljubav. Oni su sada jako povrijeđeni, pogotvo ona, ali se i dalje ludo vole.

Ian i Selena misle da ako su ih emocijonalno uništili da će oni bez pogovora poći sa njima i da će slušati sve što im kažu, ali kako su se samo prevarili.

Hello ljudi. Sad me bas zanima tko je mislio da ce Selena biti zenski agent. Nazalost su morali prekinuti nakratko jer su agenti uspijeli da se zamrze, ali sto vi mislite jer moguce ubiti onu pravu, ludu ljubav. nadam se da vam se nastavak svidio.

vote? com?

volim vas ljudi

Dark side of loveWhere stories live. Discover now