18

1.9K 118 8
                                    

Sierra pov

Napokon je gotov i ovaj dan. Od sutra počinje nastava, ne znam dali da budem sretna ili tužna zbog toga. Gwen kaže da je profesorica povijesti strah i trepet svakog učenika, a ja još imam prvi sat kod nje. Pa jer može dan početi bolje od jutarnjeg deranja?

Dok smo išle prema sobi zaustavio nas je neki muški glas " Gwen. čekaj. " zbunjeno sam se okrenula te vidjela da prema nama trči neki plavušan.

Primjetila sam da je Gwen odmah počela stiskati šake " Što hoćeš, Mike? " iznenadila sam se koliku količinu bijesa mogu imati samo te tri male riječi. Osjetila sam njegov pogled na sebi što me polako počelo živcirati. " Sviđa ti se što vidiš? " sarkazam se jasno osjećao u mojem glasu.Ozbiljno me pogledao u oči " A tko je tebi dozvolio govoriti? " ako nešto mrzim to su arogantni kreteni.

" Pa trebam obaviti jedan telefonski poziv i letiš odavdje. " zloban mi smješak nije silazio sa lica, pogotovo kada sam uočila njegov strah. " Ti si Sierra? " glas mu je pomalo drhtio. Kimnula sam te vidjela Gwen kako se ceri. Ona uživa u ovome. " Približi joj se još samo jednom i gotov si. Jasno? " uplašeno je kimnuo i pobjegao niz hodnik.

" Hvala ti što si me spasila od kretena. " u znak odgovra sam ju zagrlila i nastavile smo hodati do sobe umireći od smijeha.

(....)

Hodnikom je odjenom počeo zvoniti alarm. Znači na ovaj način će nas buditi, super. Jedva sam se uspjela izvuči iz toplog kreveta. Ubit ću kretena koji je izmislio da škola treba počinjati u osam ujutro.

Nakon toplog tuša sam počela ličiti na nešto, ali mi je kosa bila kao da sam ju petardom počešljala. Stavila sam mali sloj šminke te sam kosu jedva nekako raščešljala. Pošto je prvi dan nastave obući ću uniformu, ali ću morati ozbiljno porazgovarati sa ravnateljicom oko toga.

Dok smo išle prema učionici svako malo sam potezala suknju prema dolje zato što je stvarno prekratka. Još u polusnu sam ušla u tu prokletu učionicu. Primjetila sam da svi stoje pred pločom. Slegnula sam ramenima te se naslonila na zid čekajući profesoricu.

Ubrzo je u razred ušla žena srednjih godina i vatreno crvene kose vezane u strogu punđu. " Dobro jutro razrede. " njen kreštavi glas me u sekundi razbudio.

Znači na njenom satu ništa od spavanja. Počela je prozivati neka prezimena, ali nisam obrčala previše pažnje sve dok nije rekla " Gomez i BIeber, zadnja klupa do prozora. "

Nas dvoje smo se pogledali te sa pomalo zločestim osmjesima otišli u našu klupu. " Bit će ovo zanimljiva godina. " čula sam njegov glas.

Dosadniji sat u životu nisam slušala. Još me glava počela boljeti od njenog kreštavog deranja, sjajno. Slijedeće po raspoderu imam samoobranu. Mislim da bi mi to mogao postati najdraži sat. Dok je trajala povijest, Justin mi je rekao da smo zajedno na svim satovima, to me u neku ruku veseli, ali u drugu baš i ne.

Jedva sam uspjela naći garderobe i kada sam ušla unutra osjetila sam barem 20 ženskih pogleda na sebi. Sjajno još smo dobili opremu. Uska bijela majica i jako, kratke crne hlačice. Koji je vrag toj ravnateljici da nas oblači kao kurve?

Primjetila sam da cure sijaju od sreće kada smo ušle u dvoranu. Pa nije ni čudno kada su svi pogledi na nama. Ubrzo je do nas došao Justin. " Ti ako ćeš se ovako oblačiti, ovo će biti i više nego zanimljiva godina. " malo sam se nacerila i odmaknula od njega.

On se brzo vratio među dečke dok ga ove kokoši nisu primjetile. Ubrzo je u dovranu ušla predivna crvenokosa cura smaragdno zelenih očiju. " Dobar dan, razrede. Ja sam Valeria i bit ću vaša profesorica ovu godinu zato što gospodin Green ima nekih privatnih problema. "

Primjetila sam da dečki nisu skidali pogled sa nje, ali što se drugo očekuje od napaljenih budala? " Podjelit ćete se u parove,ali u paru ne mogu btii dvije cure, ni dva dečka. Odmah sam osjetila Justinov pogled na sebi što je i profesorica primjetila " Sierra, ti ćeš biti sa Jasonom, a ti Justin sa Gwen. " gotovo istovremeno smo okrenuli očima dok su se Fennnig blizanci cerili.

Pomalo nevoljko sam stala pored Jason. " Dečki napadnite ih, a vi cure se branite. " na te riječi smo svi raskolačili oči. Nema šanse. " Tko ne želi kaznu neka bolje počne raditi. "

Dvoranom je počelo odzvanjati mumljanje i uzdisanje " Krenite. " glasno se zaderala na što smo svi poskočili. Srećom sam intezivno trenirala prije. Na vrijeme sam primjetila Jasonovu šaku i spretno ju blokirala. Još me par puta pokušao napasti na što bi ga svaki put blokirala.

" Sad zamjena. Cure napadnite, a vi dečki se branite. " prvih par udaraca mi je uspio blokirati, ali sam ga onda oborila nogom u koljeno i šakom u trbuh. On se naglo svino uz bolan uzdah.

" Kako je moguće da je cura ovako jaka? " promrmljao je. Čučnula sam do njega " Moguće je ako cura već 5 godina intezivno trenira box i redovno ide na borbe. " sad me već iznenađeno gledao.

" Ženske borbe se ne mogu mjeriti sa muškima " napuhanost se osjećala u njegovom glasu.

" Tko je rekao da sudjelujem u ženskim borbama? " pobjednonosni osmijeh mi se pojavio na licu kada sam vidjela da me šokirano gleda.

" Sierra, čestitam. " čuo se profesoričin glas. " Možete na presvlačenje. " rekla je pet minuta prije zvona. Cure su odmah uspaničeno otrčale u gardorobu dok  sam ja išla polako.

Baš sam navukla suknju kada su dečki naglo otvorili vrata. Cure su odmah počele vrištati i sakrivati se dok smo Gwen i ja zajedno sa dečkima umirale od smijeha.

Navukla sam bijele starke i zajedno smo izašle van. Baš sam krenula skrenuti kada me netko pribio na zid. Otvorila sam oči i gledala sam u nasmiješenog Justina.

" Nisi ga baš morala pretući. " njegov topli dah mi se rasipao po licu što je slalo trnce duž mog tijela. Ubrzo sam osjetila njegove usne na svojima. Hodnikom su počeli odzvanjati koraci te sam ga brzo odgurnula i spojila se sa onim napudranim kokošima.

Sad imamo slobodan sat i dok smo išli prema sobama vidjela sam curu koju blago rečeno mrzim. " Ariana što ti dovraga radiš tu? " moj glas je odzvonio hodnikom na što se ona uplašeno okrenula. Kada me vidjela zlobno se nacerila " Draga nisi ti jedina koja ima božanske krvi. " došlo mi je da skočim na nju u zabijem joj tu glavu u zid pokraj.

" O čemu ti pričaš? " ona me podgrubljivo gledala. " Niste ti i Justin jedini koji imaju božansku krv. Dušo upravo gledaš u Hadovu kćer. " sad mi je jasno zašto izgleda kao da sunce u životu nije vidjela.

" Jer to mala Gwen Fenning? " podgrubljivo je rekla. Kako ona zna njeno ime? " Kako znaš njeno ime? " nota zabrinutosti se mogla čuti u mom glasu. " Kako neću znati njeno ime kada su ona i njena obitelj krivi što sam ja protjerana iz podzemlja. " vilica mi je lupila o pod i šokirano sam pogledala u Gwen koja je kipjela od bijesa.

Odjednom je hodnikom počeo puhati ledeni vjetar. Imam osjećaj kao da sam usred tornada. Što se dovraga događa?

" Njeno ime nije Ariana, nego Rea koja je samo htjela tatinu pažnju. Mala Rea je imala savršeno djetinjstvo i onda kada je ušla u pubertet zaželila se tatine pažnje pa je napravila neka sranja zbog kojih smo ja i moja obitelj ispaštali. Srećom se na vrijeme saznala istina i mala gospođica je protjerana iz podzemlja. " glas joj je bio hladniji od leda i oštriji od bilo kojeg mača. 

" Dame smirite strasti. " čula smo ravnateljičin glas i oluja je gotovo iste sekunde nestala. Mi smo bijesne otišle u svoje sobe. Jedino što se čulo od nas je bio trasak vrata.

Dark side of loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang