Sierra pov
Vozimo se već pola sata, a ja blago rečeno gorim od znatiželje. " Hoćeš mi reći gdje idemo? " slatko se nasmiješim u nadi da će popustiti. " Neću. " a daaj. " Babe, jesi završila sa odmjeravanjem? " i vratila se moja pervezna budala.
" Ne mogu te prestati gledati jer izgledaš vraški sexi u tom odjelu. " čekaj, jer sam ja to upravo rekla na glas?! " Aww moja malena se zacrvenila. " njegove riječi su natjerale moje obraze da se još više zacrvene, kvragu.
" A ti izgledaš poput najlijepšeg anđela. " poljubio me toliko nježno da su leptirići, ne leptirići nego cijeli zoološki podivljali u trbuhu.
Auto se ubrzo zaustavio, ali nisam uspjela ništa vidjeti zbog zatamnjenih prozora.
Vozač nam je otvorio vrata te je Justin prvi izašao. Sa smješkom zbog kojeg su mi koljena zaklecala mi je pružio ruku. " Dođi po nas oko 23. " obratio se vozaču koji je samo kimnuo te ubrzo nestao negdje.
Lagano me poveo u restoran koji se na prvi pogled činio prokleto skup. Kad smo ušli srce mi je skoro stalo. Cijeli je restoran iznajmio samo za nas te je bio uređen slično kao i soba.
Ovo je definitivno nešto najljepše i najromantičnije što sam ikad vidjela. Poveo me do stola te mi izvukao stolicu.
Konobar se od nikud stvorio pred našim stolom. " Dobra večer, što ćete popiti? " imao je pomalo smješan naglasak što mi je izvuklo smješak na lice.
" Butelju najboljeg crnog vina. " konobar je kimnuo te odmaglio negdje. " Jesam ti već rekao kako si prelijepa? " obrazi su mi se momentalo zacrvenili.
Justin pov
Pogled joj je cijelo vrijeme šarao restoranom dok ja nisam mogao skinuti pogled sa nje koliko je prelijepa bila.
Ona je moj mali anđeo, a sada tako i izgleda u toj bijeloj haljini. Konobar se ubrzo vratio sa vinom i jelovnicima. Opet je negdje odmaglio, čudnog li lika.
Otvorio sam jelovnik koji je svom srećom bio na engleskom. Mogao sam osjetiti njen pogled na što su mi leptirići divljali u trbuhu. Da i muškarci mogu osjećati leptiriće koliko god čudno zvučalo.
Naručio sam nam neku ribu pošto ona očito nije imala namjeru uopće otvoriti jelovnik.
" Sia? " tiho sam rekao kako bi joj privukao pažnju. Kad me pogledala tim nježno smeđim očima srce mi je zaigralo. Uhvatio sam ju za ruku preko stola. " Volim te. " veliki osmijeh joj se pojavio na licu što je protreslo cijeli moj svijet.
" I ja tebe. " rekla je istim tonom. Čekaj zašto mi šapćemo ako smo sami?
Krenula je neka lagana romantična glazba. " Jesi za ples? " nasmiješio sam se kako bi prekrio nervozu koja me izjedala.
" Naravno. " još mi se jednom blještavo nasmiješila. Čime sam ja zaslužio ovakvog anđela? Lagano sam ju primio za ruku te poveo malo dalje od stola. Nježno sam ju primio oko struka dok je ona meni stavila ruke oko vrata.
Naslonila je glavu na moje rame dok smo se lagano njihali u ritmu glazbe. Prvi put radim ovako nešto, ali sve za moju princezu.
Malo se odmaknula te me pogledala u oči sa sitnim smješkom u kutu usana. Kad me tako gleda imam osjećaj kao da mi dušu vidi.
Lagano je prislonila usne na moje. Usne su joj imale neodoljiv okus trešnje. Malo sam ju jače primio oko struka tako nam podpuno spajajući tijela.
O ovome sanjam još otkako sam ju vidio u Sjedištu Tame. Ona, ja i lagana glazba.
" Gdje si odlutao? " nježni me glasić vratio u stvarnost. Nasmiješio sam se na njen slatki izraz lica.Vratili smo se za stol kad je konobar opet ušao. " Dobar tek. "
...
Večera je pojedena i sada lagano pijuckamo vino prisjećajući se ludih uspomena iz prošlosti.
Duboko sam udahnuo te zavukao ruku u unutrašnji džep sakoa. Polako sam izvukao crvenu baršunastu kutijicu.
Ok Justin, sad ili nikad.
Sierra pov
Odjednom je kleknuo ispred mene, o bože, o bože. " Sierra Gomez " na otvoreni dlan je stavio malu crvenu baršunastu kutijicu.
Ajme ovo se stvarno događa! " hoćeš li mi učiniti tu čast i postati mojom ženom? " suze su mi se počele skupljati u očima kada je otvorio kutijicu koja je skrivala predivan dijamantni prsten.
" Da, da, tisuću puta da. " čvrsto sam ga zagrlila te nježno poljubila. On se glasno nasmijao te ustao tako i mene dignuvši sa njim.
Stavio je malo rečeno predivan zlatni zlatni prsten u obliku krune na prst te me još jednom snažno poljubio. " Kruna za moju kraljicu. " široko sam se nasmiješila te nam usne spojila u nježan poljubac.
Opet smo zaplesali na laganu glazbu ne skidajući osmijehe sa lica.
Ajme ja sam trudna i zaručena, wow.
ovo je vjerojatno jedan od najkracih nastavaka koje sam ikad objavila, ali kad nisam znala sto da jos stavim.
pisanje ovako necega mi nikad nije islo i nikad nisam nesto posebno voljela romantiku, ali morala sam ovo staviti jer imam plan kojeg se pokusavam drzati.
pa sto mislite?
posvetu je dobila @aki_writer_ jer si me sa svojim komentarima nasmijala do suza.
Bacite pogled na moju novu pricu Dragon Hunter i Love games. Ovu prvu sam objavila prije svega par sati i stvarno bi mi puno znacilo vase misljenje.
Pogledate i novi uvod za DSOL
volim vas ljudi
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...