Procitajte ono na kraju :)
" Mama, mama, dođi. " malena djevojčica je trčala hodnicima velike kuće držeći za ruku malog dječaka magično plavih očiju i plave kosice.
" Mama, gdje si? " još jednom je viknula.
" Tu sam Roa. " konačno je začula mamin glas iz radne sobe. " Jesi sigurna da se neće ljutiti? " pitao ju je prestrašeni dječak jer je dobro znao tko su Sierra i Justin Bieber. Majka mu je neprestano pričala o njima pa nije ni čudno da ih se boji.
" Roa mene je strah, ne mogu ja to. " blijedo je šapnuo. " Smiri se Lu, neće ti biti ništa. " lagano ga je zagrlila u pokušaju da ga barem malo smiri.
" Ali Roa, tvoji mama i tata ne vole moju mamu. " još uvijek se pokušavao izvući.
" Aurora uđi, čujem te pred vratima. Ajde dušo nemam puno vremena. " malena djevojčica naglo otvori vrata maminog ureda povukavši Lua za sobom.
" Mama jer može Lu ostati ovdje da se igramo? Molim te mamice. " zatreptala je velikim kestenjasto smeđim očima koje je pokupila od Justina.
" Kako se zoveš dušo? " oblila ga je nova doza straha jer sad kad čuje njegovo ime će se sigurno naljutiti.
" Lucas Russo. " jedva nekako je uspio šapnuti. " Oprosti, možeš li ponoviti nisam te dobro čula? " Sia ga je pomalo blijedo gledala jer je savršeno dobro čula to prezime, ali samo se nadala da je to čista slučajnost.
" Lucas Russo. " rekao je malo glasnije.
" Roa srećo, gdje si ga upoznala? " blijedo je pogledala svoju smeđooku ljepoticu.
" U vrtiću. U istoj smo grupi. " nasmijala se. " Jer tvoja mama Rea? " u sebi se molila da nije, samo da nije ona. " Da. " šapnuo je te spustio plavi pogled jer su mu suze počele puniti oči od straha.
Najviše od svega se bojao još jednog udarca ili povišenog tona, ali dobio je upravo suprotno.
Sia kad je vidjela da jedna mala kristalna suza curi niz njegov obraz brzo je ustala te čučnula ispred njih.
" Hej, ne moraš se bojati, neću ti ništa. " rekla je to je više mogla nježnijim glasom.
Sad se Sia već ozbiljno počela pitati što je to Rea izmišljala o njima i kako se odnosi prema vlastitom sinu.
" Hej, hej neću ti ništa. " pogledao ju je plavim očima koje su se caklile od suza. Nježno ga je zagrlila jer ako nešto nikad nije mogla podnijeti to su bile dječje suze.
" Gdje je moj sin?! Lucas dolazi ovamo gdje god se skrivaš derište jedno! " kad je čula taj glas mrak joj je pao na oči. Odmah ga je pustila jer joj stvarno nije trebalo još više problema sa njom.
" Tu sam mama. " rekao je drhtavim glasićem. Ušla je u ured poput bijesnog, plavog tornada. " Sierra. " pogledala ju je sa mržnjom u očima. " Rea. " rekla je bez ijedne emocije u glasu.
" Lucas koliko sam ti puta rekla da se ne približavaš njima? Koliko Lucas i ti me i dalje jebeno ne slušaš?! " vrištala je dok se Lucas počeo tresti od straha od straha od još jednog udarca.
Plave su mu oči skoro pa pocrnile koliko se bojao, bojao vlastite majke koliko god to suludo zvučalo.
" Prestani se derati na njega! Što ti je jadno dijete skrivilo? " opet glas bez emocija što je zapravo najviše živciralo Reu jer dok se ona pušila od bijesa, Sierra je bila podpuno mirna.
Lucas i Aurora su se sakrili iza Sie prestrašeno gledajući bijesnu Reu. " Ti ćeš mi govoriti kako da se ponašam prema vlasitiom sinu?! Odjebi Sierra! " i to je bila kap koja je prelila čašu.
" Van! Marš van iz moje kuće! " malo je povisila ton, ali je opet pazila kako još više nebi uplašila djecu.
Krenula je zgrabiti Lucasovu ruku, ali se onda on podpuno sakrio iza Siinih nogu.
" Van! Ostavi ga i gubi se više iz moje kuće! " zamahnula je rukom te magijom stvorila toliko jaki vjetar da je Reu izgurao iz ureda, pa onda i iz kuće zalupivši joj vrata pred nosom.
" Sierra ovo nije gotovo! Vidjet ćeš ti tko je Rea Russo! " zaderala se toliko da ju je cijelo susjedstvo moglo čuti.
" Hvala. " šapnuo je to joj zagrlio nogu.
" Hoćeš ostati ovdje pa da te ujutro odvedem mami? " odmah je kimnuo jer je dobro znao da ako sada dođe doma da će pobrati one poštene batine.
Mala Roa je veselo zapljeskala rukama jer će napokon imati nekog sa kime može gledati Yugi oh. Imala je ona starijeg brata, ali on sa njom nikad nije htio gledati crtiće.
Možda je malo čudno da djevojčica voli muške crtiće, ali ona nikad nije voljela barbike i lutke iako se voljela tako oblačiti.
" Rea budite u tvojoj sobi. Tata je u kuhinji, a ja moram po Tobya u malu školu. " Samo je kimnula te opet uhvatila Lucasa za ruku.
" E da Roa, Nora dolazi kasnije. " veliki se osmijeh pojavio na njenom licu. Njih dvije su se toliko vole da je to za nevjerovat.
Mali Toby je krenuo u prvi razred, Nora već ide u četvrti razred dok će mala Aurora puniti pet godina za dva tjedna.
Nora iako je starija od Roe šest godina svejedno ju obožava i voli kao sestru koju nikad nije imala.
Justin i Sierra su pokrenuli vlastitu tvrtku, zapravo to je više kao osiguranje za sve ljude koji imaju imalo božanske krvi, ali su i preuzeli upravu nad školom.
Sjećate se te škole koja im je donjela toliko problema i nevolja? Pa sada je Tama podpuno istrebljena, ali zapamtite da zlo nikada ne umire.
The end
Ajme ne mogu vjerovati da sam dosla do kraja. kako ce mi samo faliti ova prica, ali morala sam stati jer da sam nastavila nebi se znala zaustaviti.
pa kako vam se svidjela cijela prica, imate li mozda neki najdrazi dio? kako mi je sada cudno reci da sam zavrsila Dark side of love.
toliko sam emocija izmjenjala dok sam pisala ovu pricu i toliko sam zavoljela Jierru da je to za nevjerovat.
Ako netko ima neku drugu ideju za shipp name neka mi napise u komentar. Bilo bi mi stvarno jako drago kad bi ostavili misljenje o cijeloj prici.
a sad bi bilo vrijeme da stanem sa pricom.
volim vas ljudi
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...