Sierra pov
Karte za bus do Rovinja su kupljene još jučer tako da je taj problem riješen. Krenuli smo oko pet popodne, i onda smo svi zbog vremenske promjene opet zaspali čim smo se smijestili u bus.
...
" Sia ako se ove sekunde ne probudiš najebat ćeš. " samo sam nešto nerazumljivo promrmljala te se još više spustila u sjedalo.
" Juss daj mi tu bočicu. " naglo sam otvorila oči kada sam na licu osjetila hladnu tekućinu.
" Jade! " zaderala sam se trljajući oči. Hvala bogu što sam jutros bila preljenja za šminkanje jer bi sada ličila na klauna.
" Jebote diži se više, stigli smo još prije deset minuta. " Jade je vrisnula na krajnjim granicama strpljenja.
Okrenula sam očima te napokon ustala. Pospano sam se oteturala do izlaza dok su njih troje umirali od smijeha. Ostali nas već čekaju vani. Da nisam toliko umorna najebali bi.
" Juss daj me nosi. " rekla sam jako djetinjastim tonom što je njih još više nasmijalo.
Ubrzo sam se našla u njegovim čvrstim rukama dok sam mu nastavila drijemati na ramenu.
" Babygirl nemoj sada spavati netko nam treba pokazati put do kuće. " prošaputa mi je pored uha.
" Dobro, dobro. Spusti me onda. " promrmljala sam jedva čujno jer mi je glava trenutno pulsirala kao bubanj.
Pozvali smo pet taksija kako bi svi stali i kada sam vozaču dala adresu lagano sam počela masirati polsirajuće slijepoočnice.
Nikad se neću naviknuti na ovu promjenu vremena koliko god često dolazila ovdje.
Auto se ubrzo zaustavio te smo svi izašli dok su dečki iz gepeka vadili kofere.
" Ovo je tvoja kuća? " svi su zapanjeno gledali u veliku kamenu vilu dok se Jade zadovoljno cerila.
Kad sam ušla unutra zapuhao me onaj poznati miris lavande koji toliko obožavam. Udahnula sam punim plućima sa zadovoljnim smješkom na usnama.
" Lina! " zaderala sam se dok sam prolazila kroz savršeno pospremljeni dnevni boravak.
Ubrzo je iz kuhinje izašla dugokosa crnkinja sa krokodilskim smješkom na licu.
" Sia! " veselo je viknula te potrčala prema meni. Nježno me zagrlila dok je meni u nosnice ušao njen dobro poznati cvijetni parfem.
" Sa svima ćeš morati pričati na engleskom osim sa mnom i Jade samo da znaš. " nikad joj nisam rekla da znam za Jadena i nju. Čekat ću sve dok mi sama ne prizna.
" Jade znaš, a ovu su Justin i Austin. " tek kad sam vidjela smješak na njenom licu sam shvatila koliko su njihova imena zapravo slična.
" onda su ovo Lola, Ivy, Kim, Bella, Anna, Nicki. " kako sam govorila imena tako sam pokazivala na svaku od cura.
" Onda su ovo Chris, Ryan, Nick, Tyler, Lucas i Jaden. " oči su joj se zaiskrile kad joj se Jaden nasmiješio, ali su ipak odlučili glumiti.
" Pa drago mi je što sam konačno upoznala legendarnog Justina. " crvenilo mi je odmah jurnulo u obrze dok se on zadovoljno nacerio.
" Čak si i zgodniji nego kako je pričala. " molim te začepi više dok nisam skroz izgorjela.
" Lina. " prijeteće sam zarežala što je njih nasmijalo gotovo do suza. Okrenula sam očima te krenula prema svojoj sobi u potkrovlju.
Obožavam tu sobu zbog prozora na stropu pa onda cijelu noć mogu gledati zvijezde ili pak izaći na krov.
" Sia? " Jussov glas je odzvanjao hodnikom dok je zavirivao u svaku sobu. Namjerno se nisam javljala jer me baš zanima koliko će mu trebati da me nađe.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...