62

894 79 3
                                    

7 mjeseci kasnije

Sierra pov

Budi me nevjerojatna bol i trbuhu. Ajme, ovo toliko boli da jedva dišem. Lagano sam spustila ruku pod plahtu i između nogu osjetila vodu, shit!

" Juss budi se, puknuo mi je vodenjak. " protresla sam ga na što je on samo nešto promrmljao te se okrenuo na drugu stranu.

Bol me toliko jako presjekla da mi je bolni krik pobjegao sa usana. " Juss? " prodrmala sam ga jedva dišući, ali kreten još uvijek nije davao nikakav znak života.

" Juss, pička ti materina budi se! " zavrištala sam iz sveg glasa. " Umm? " promrmljao je još uvijek polu spavajući.

" A u pičku materinu budi se više jebeni vodenjak mi je puknuo! " i odjedom je kao opečen iskočio iz kreveta.

" Ajme što me prije nisi probudila? " uspaničeno je trčao po sobi usput se oblačeći dok sam ja samo okrenula očima.

Jedva sam nekako uspjela nauvući neku Justinovu majicu i tajice. " Požuri. " jedva sam protisnula kroz zube od boli.

Nježno me uzeo u naručje i brzo potrčao iz sobe. " Teleportiraj nas ne znam koliko ću još izdržati. " samo je kimnuo glavom. Huh, mrzim jebeno teleportiranje.

Kad sam otvorila oči već smo bili ispred bolnice. Čudno, nisam ništa osjetila. Juss je utrčao unutra te se odmah zaderao " Ona rađa, hitno! "

Justin pov

Ne pamtim kad me zadnji put bio ovako strah, ali da sam u isto vrijeme i uzbuđen. Brzo sam izvadio mobitel iz džepa te Jade poslao poruku.

Ona rađa dođite što prije možete.

Sjeo sam na jednu od onih neudobnih plavih stolica i bio sam toliko nervozan da sam nokte skoro počeo gristi.

Ajme, nadam se da će porod dobro proći. Mora dobro proći jer su njih dvoje moj život, da njih nema nebi bilo ni mene.

Ubrzo su hodnikom počeli odzvanjati koraci i sa pola hodnika sam mogao čuti Norin glasić koji cijelo vrijeme ispituje mamu što je bilo.

" Koliko su već unutra? " uspuhana Jade se srušila na stolicu pored mene. " Sad su ušli. " jeza me prošla kad se iz sale čuo njen vrisak.

" Justin, jesi dobro, malo si blijed? " Jade mi je stavila ruku na rame.

" Dobro sam. " šapnuo sam jedva čujno. Svaki njen vrisak u meni izazove nove trnce i hladnoću.

" Mama tko to stalno vrišti? " Nora ju je pitala svako malo držeći ručice preko ušiju.

" Nemoj se brinuti malena, hoćeš kakao ili nešto? " Jade ju je pitala iako je i sama bila blijeda kao krpa. " Hoću. " rekla je veselim glasićem.

" Juss, hoćeš ti nešto? " samo sam odmahnuo glavom jer nisam imao snage za ništa drugo. Jade je primila Noru te su otišle iz hodnik.

Nakon još dva sata mukotrpnog vrištanja napokon je sve utihnulo kako bi nakon par sekundi mogao čuti bebin plač.

Kamen veličine planine mi je pao sa srca, napokon je gotovo. Doktor je ubrzo izašao iz sale te sam odmah potrčao prema njemu.

" Jesu dobro? " upitao sam ga iako sam se jedva suzdržavao da ne uletim unutra.

" Porod je dobro prošao, a moći ćete ih vidjeti kad ih za par minuta prebace u sobu. " rekao je te otišao niz hodnik.

Nakon par minuta vrata sale su se ponovno otvorila te sam sad mogao vidjeti Siu u kolicma kako drži našeg sina umotanog u plišanu dekicu nježno plave boje dok ju medicinska sestra gura prema sobi.

Odmah sam ušao za njima jer zbilja više nisam mogao izdržati. Napokon sam postao tata.

Sestra je izašla nakon što nam je sve objasnila te smo konačno ostali sami. Sjeo sam na stolicu pored kreveta ne skidajući pogled sa malog.

" Hoćeš ga primiti? " rekla je jedva čujim glasom. Odmah sam kimnuo te ga polako uzeo. Nije prošla ni minuta kada je Sia zaspala.

Spustio sam pogled na malu bebu u svojim rukama koja je spokojno spavala. Nježno sam ga poljubio na čelo ne skidajući osmijeh sa lica.

Mali je odjednom počeo plakati na što me opet uhvatila panika. Što da radim?!

" Daj ga meni, ja ću ga smriti. " skoro sam iskočio iz kože kada sam iza sebe čuo Athenin glas.

" Ne mogu vjerovati da sam postala baka. " tiho je prošputala lagano ljuljajući malog koji se malo po malo smirivao.

" I koje ste mu ime odabrali? " opet je zaspao tako da me pogledala " Toby. " u ovih sedam mjeseci sam toliko puta čuo to ime da sam napokon shvatio da je to stvarno bolje od ona dva.

" Znači ipak ste ispunili Norinu želju? " rekla je uz osmijeh. " Kako je ona? " prišla je krevetu na kojem je ležala usnula Sia.

" Dobro je. " poljubio sam joj ruku te opet sjeo natrag na stolicu. " Pazi na nju, jer koliko god se ona činila snažnom zapravo je jako krhka. A ako ju ikad povrijediš bolje da te nema. "

Spustila je Tobya u krevetić te me opet pogledala. Od tog me pogleda već počela hvatati pomalo jeza.

" Hoćeš da ja javim Aresu ili ćeš ti? " krenula je prema vratima. " Možete vi. Ne želim ih ostavljati niti na sekundu. " samo je kimnula.

" I da Justin slobodno me zovi Athena. " kimnuo sam te je napokon izašla. Stvarno me hvata jeza od te žene.

hello ljudi! pa beba je napokon dosla. znam da je mozda malo ubrzano, ali ponestaje mi lagano ideja.

pokusat cu objeviti do 65 + epilog, ali nista ne obecavam. sad jos sljedi njihovo vjencanje i jos neki događaji koje ne želim jos otkriti.

kad sam vidjela ovu sliku totalno sam se otopila tako da sam ju jednostavno morala staviti.

volim vas ljudi

Dark side of loveWhere stories live. Discover now