3 mjeseca kasnije
Sierra pov
Napokon je došao i taj dan. Napokon je došao dan mojeg vjenčanja. Cure su ovdje još od šest ujutro, a sada je deset. I tih četiri sata su nam trebali samo da otuširamo, operemo i osušimo kose.
" Ajmo, sad je vrijeme za šminku. " Bella je pljesnula rukama i onda nas rasporedila po parovima.
Znači parovi idu ovako: Lola i Kim, Ivy i Anna, Nicki i Bella i ja i Jade. " Ajmo, svi na posao. " Bella je opet pljesnula rukama te smo se svi bacili na posao.
Sjela sam na onu pokretnu stolicu te samo zatvorila oči. " Neka bude isto kao i prije 3 mjeseca ako nije problem. " rekla sam zatvorenih očiju.
" Onda se Bella i ja moramo zamijeniti jer te ona zadnji put sređivala. " samo sam kimnula.
" Do podne moramo biti spremne jer ceremonija počinje u jedan. " pa nadam se da će nam dva sata biti dovoljna.
...
" Šminka je gotova i frizure su gotove, a sad brzo u haljine. " mala je panika vladala jer smo imale još samo pola sata, ali sa obzirom da smo imale samo dva sata dobre smo.
Navukla sam čipkasti, bijeli grudnjak bez naramenica i iste takve tangice, ima da Justin odlijepi kad me vidi.
Oprezno sam navukla haljinu i onda visoke srebrne štikle. Dodala sam još dijamantne viseće naušnice i gotovo.
" Cure jeste spremne? Moramo krenuti za minutu. " čule smo Austinov glas sa druge strane vrata.
" Aus baby sa razlogom smo unajmili dvije limuzine. Krenite vi ranije. " Jade se zaderala oblačeći štikle.
" A i Juss ne smije vidjeti Siu prije ceremonije. " čule smo njegov uzdah prije nego što je otišao.
Uzela sam malo VIP playboy parfema i gotova sam. " Cure jesmo spremne? " okrenula sam se prema njima.
" Spremne. " rekle su u isti glas. " Gdje je Nora? " okretala sam se po sobi, ali ju nigdje nisam mogla vidjeti.
" Tu sam. " iskočila je iz kupaone dok je bijela haljinica plesala oko nje. Duga kosa joj je bila zavezana u dvije opuštene kečke i čak tako zavezana kosa joj je prekrivala cijela leđa.
" Onda krenimo. " uhvatila me za ruku te smo mi prve izašle dok su cure išle za nama. Ispred kuće nas je čekala velika, bijela limuzina. Ajme što mi se dlanovi znoje.
" Jade imaš prstenje? " nervozno sam ju pogledala. " Kod Ausa su ne brini. " pokušala me smriti mirnim glasom.
Sicilija je toliko predivna i otkako smo došli ovdje prije dva mjeseca zbog priprema sam pocrnila kao nikad u životu.
Nakon deset minuta vožnje smo se našli na predivnoj pješćanoj plaži na kojoj će se održati ceremonija.
Svi bogovi, a i većina polubogova su bila tamo. Cure su izašle iz auta i sada smo ostale samo Nora i ja.
" Evo ti košarica sa bijelim i crvenim laticama. " dala sam joj bijelu košaricu sa crvenom mašnom.
" Ajde izađi. " otvorila sam joj vrata. Udah, izdah i ja sam izašla. Mama me čekala pored limuzine sa predivnim osmijehom na licu. " Predivna si, kćeri. " nježno me zagrlila.
Primila me onako pod ruku i lagano smo krenule dok nas je glazba pratila. Kad sam vidjela Justina u onom crnom odjelu srce mi je ubrzalo ritam. Ajme što je predivan. Mama me još jednom zagrlila te moju ruku predala Justinu.
" Danas smo se okupili kako bi ovo dvoje mladih ujedinili u svetu zajednicu braka. Pa da odmah pređemo na stvar jer su mi mladenci posebno rekli kako ne žele klasičan obred. " na ovo su se svi nasmijali.
" Jer ti Justin Bieber uzimaš Sierru Gomez za svoju ženu koju ćeš voljeti i poštovati i zdravlju i bolesti, u bogastvu i siromaštvu dok vas smrt ne rastavi? " Justin me pogledao sa toliko predivnim osmijehom da mi je srce brže zakucalo.
" Uzimam. " namignuo mi je dok je meni krv jurnula u obraze. " Da li ti Sierra Gomez uzimaš Justina Biebera za svog muža kojeg ćeš poštovati i voljeti u zdravlju i bolesti, u siromaštvu i bogastvu i siromaštvu dok vas ne rastavi? "
Pogledala sam ga u te kestenjaste oči koje su zračile srećom.
" Uzimam. "
" Možete poljubiti mladu. " nježno me primio oko struka te privukao k sebi. Jos par sekundi smo se gledali u oči kad nam je konačno spojio usne. Svi su počeli pljeskati dok smo mi i dalje stajali zagrljeni.
I sad konačno medeni mjesec i moje iznenađenje. A pazite sad ovo, idemo na Boru Boru na tjedan jebenih dana! I još je Jade rekla pričuvati Tobya.
Stvari su nam već tamo u kući što je super. Jednostavno ćemo se teleportirati tamo kad se presvućemo.
" Imam iznenađenje za tebe kad stignemo. " šapnula sam mu na uho.
" Kakvo? " pogledao me sa osmijehom koji je zatresao cijeli moj svijet.
" Vidjet ćeš kad stignemo. " namignula sam mu. Konačno smo stigli pred kuću. Odmah sam izletjela iz auta i potrčala koliko sam mogla u dugačkoj haljini i štiklama do sobe.
Obukla sam obične, pamučne, crne hlačice i neku bijelu potkošulju.
" Ajde idemo. " Justin mi je upao u sobu dok sam navlačila već uništene tamnoplave starke.
" Ajmo. " Juss nam je stvorio portal te smo prošli kroz njega držeći se za ruke.
Kad smo izašli iz portala skoro sam se srušila koliko mi je bilo muka i koliko mi se vrtilo. Kombinacija trudnoće i portala stvarno nije bila pametna ideja.
Kad mi se svijet napokon prestao vrtiti poput vrtuljka mogla sam vidjeti predivnu kamemu kuću.
Ajme što mi je muka. Potrčala sam prema grmu te povratila. Osjetila sam tople ruke kako mi dižu kosu.
" Jesi dobro baby? " čula sam Justinov glas pored uha. " I ne baš, jako me boli trbuh. " jedva sam disala koliko me trbuh bolio.
Osjetila sam njegove ruke ispod koljena i na leđima te sam se ubrzo našla u njegovom naručju.
Zagrlila sam ga oko vrata te mu glavu naslonila na rame. " Hoćeš vode? " nježno me spustio na kauč.
" Da. " šapnula sam te se poput loptice sklupčala. Popila sam malo vode kada su mi se oči počele sklapati.
" Spavaj baby. " poljubio me u čelo prije nego što sam odputovala u zemlju snova.
...
" Babe, probudi se. " osjetila sam nježne ruke kako me tresu. " Hmm? " još sam više zakopala glavu među jastuke.
" Ajde večera je gotova. " par puta sam trepnula kako bi se navikla na svijetlo.
" Što to tako lijepo mirši? " počela sam šnjofati po zraku dok se Justin počeo smijati.
" Večera. " namignuo mi je na što sam okrenula očima. Ustala sam te dobro protegnula prilično ukočena leđa i noge.
Osjetila sam Justinove tople ruke na očima na što sam se nasmijala. Kad mi je maknuo ruke sa očiju vilica mi je pala do poda.
Cijela kuhinja je bila zamračena i jedina je svijetlost dolazila od par svijeća. Nekoliko vrsta latica su bile posute po podu.
" Ljubavi ovo je predivno. " čvrsto sam ga zagrlila ne mogavši skinuti osmijeh sa lica.
" I koje je iznenađenje? " rekao je uz podli osmijeh. " Pa.. trudna sam već tri mjeseca, dobit ćemo malu djevojčicu. "
Pogledao me širom otvorenih očiju te me čvrsto zagrlio. " Dobit ćemo kćer, ne mogu vjerovati. " okretao nas je po kuhinji dok je naš glasan smijeh odzvanjao kućom.
" Volim te gospođo Bieber. " nacereno je rekao. " I ja tebe gospodine Bieber. " prislonila sam usne na njegove.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...