49

934 85 27
                                    

Justin pov

Dođi iza starog hrsta hitno je.

Još par sekundi sam zbunjeno gledao u poruku, ali sam onda brzo izletio iz sobe i krenuo prema dvorištu.

Kad sam ju vidio kako sjedi u podnožju stabla jedva zadržavajući suze srce mi se stisnulo.

" Baby, što se dogodilo? " privio sam ju u čvrsti zagrljaj.

" Želim sada ići. " tiho je rekla drhtavim glasom. " Naravno, ali što se dogodilo? " sjeo sam na zemlju te je ona sjela na mene sa rukama oko mojeg vrata.

" Posvađala sam se sa Gwen. " šmrcnula je. " Što ti je rekla? " nježno sam joj prolazio rukom kroz dugu smeđu kosu pokušavajući ju smirit.

" Izvrijeđala me kad sam joj rekla da odlazim. " rekla je jedva čujnim glasom. Zašto imam osjećaj da mi nešto prešućuje?

" Baby, sve će biti uredu. " nježno sam joj šapnuo i na vratu sam mogao osjetiti kako se malo nasmiješila.

" Već sam poslala sve naše stvari, a mi idemo avionom jer zbilja ne podnosim portale. " rekla je te ustala.

Uhvatio sam ju oko struka isto kao i ona mene te krenuli prema parkiralištu škole. Mrak mi je pao na oči kada sam vidio da tamo stoji samo neki stari kombi.

" Nema veze, sve dok vozi dobro je. " okrenuo sam očima te sjeo na vozačko mjesto.

" Do prvog aeodroma ili idemo negdje prvo jesti? " šutila je par sekundi držeći ruku na trbuhu dok joj je neki osmijeh bio na licu.

" Sia? " pozvao sam ju na što se trznula te me uplašeno pogledala. Što se događa? Neću sada navaljivati, neka mi kaže kad bude spremna iako gorim od znatiželje.

" Idemo nešto pojesti ili odmah vozim na aeodrom? " ponovio sam pitanje.

" Nisam gladna, ti? " odmahnuo sam glavom pogleda prikovanog za cestu.

" Onda idemo odmah. " opet je stavila ruku na trbuh te otplovila u neki svoj svijet. Da mi je barem na minutu ući u tu njenu glavicu da vidim o čemu to ona tako vrijedno razmišlja.

Odmahnuo sam glavom te još više stisnuo gas jer mi je zbilja postajalo sve više muka od smrada ovog auta.

...

Auto sam samo ostavio na parkiralištu te joj prebacio ruku oko ramena na što je zaigrano okrenula očima.

" Dobar dan. " rekla je plavuša sa druge strane pulta doslovno me proždirći pogledom. Pomalo jezivo.

" Dvije karte za Hrvatsku, prvi let koji imate. " nešto je počela tipkati po kompjuteru svako malo vraćajući pogled na mene.

" Let ide do Beča. " iskreno pojma nemam gdje je to, ali valjda je blizu. " Let kreće za pola sata. " napadno je zatreptala umjetnim trapavicama.

Sia gdje si kad mi treba pomoć? " Hoće to uskoro baby? " jer moguće da mi je čula misli?

" Let ide do Beča, jer to ok? " kimnula je te glavu naslonila na moje rame na što je umjetna plavuša okrenula očima.

" Pogledaj ga još samo jednom ako se usudiš. " Sia je tako bijesno gledala tu plavušu da sam se iskreno začudio kako se nije zapalila do sada.

" Ugodan let. " napokon nam je predala proklete karte. Sjeli smo na one neudobne stolice čekajući da napokon prozovu naš let.

" Babe, jesi ti to bila ljubomorna na onu plastiku? " rekao sam zaigranim glasom.

" Ne. " okrenula je očima te pogled prebacila na nokte.

" Mole se putnici za Beč da krenu prema ulazu 5. " napokon, više sam se ukočio od ovih stolica.

...

Prošlo je već pola sata otkako smo poletjeli i Sia je od tada u svojim mislima. Ok, ne mogu više izdržati.

" Babe? " lagano sam joj prodrmao rame na što se trznula te prebacila pogled na mene.

Strah se jasno vidio u njenim smeđim očima, ali zašto strah. " Baby, što se događa? Znaš da meni možeš sve reći. " nježno sam joj prošao rukom po obrazu.

Nervozno je počela lomiti prste pritom izbjegavajući moj pogled. Ok, sada je mene već strah.

Podpuno se okrenula prema meni te me pogledala u oči držeći dah. Neće me valjda ostavit?

" Imam ti nešto za reći, ali molim te nemoj se naljutiti. " rekla je toliko tiho da sam ju jedva čuo. Neće sad valjda reći da me prevarila?

" Obećaješ da se nećeš naljutiti ili me ostavit? " nju ostavit? Zašto bi ostavio svoj život?

" Obećajem. " rekao sam blago rečeno prestravljeno.

" Mislim da sam možda, ali samo možda trudna. " jako sam trepnuo ne vjerujući.

Postat ću tata, ja ću postati tata? Ajme!

" Juss reci nešto. " njen nježni glasić me vratio u stvarnost. " Kada si saznala? " rekao sam sa takvim uzbuđenjem u glasu da se čudim kako još nisam počeo skakti od sreće.

" Rekla sam možda. " malo se nasmiješila. " Ono kad smo izašli iz portala i kad si povraćala jer to to? " polako je kimnula dok se meni osmijeh pomalo zastrašujuće veličine pojavio na licu.

" Kupujemo test čim sletimo. " rekao sam jedva čekajući kraj leta.

" Ajmo do kraja leta smišljati imena. " čudno me pogledala te prasnula u smijeh.

" Što? " rekao sam sa smješkom na licu. Samo je odmahnula glavom " Ništa, ništa. "

" Oduvijek sam htio malu kćer koja bi bila moja mala princezica. " nisam ni shvatio da sam svoje misli rekao na glas dok nisam vidio smješak na njenom licu.

" I kako si htio da se ta princeza zove? " prebacila se u moje krilo jer nam je do kraja leta ostalo još dobrih par sati.

" Monica. " rekao sam kao iz topa.

" Slatko, ali meni je bolje Aurora. " nasmiješila mi se. " A ako bude dečko voljela bi da se zove David. " zamišljeno je promrmljala.

" A meni je pak bolje Christian. " rekao sam te joj plazio jezik. Nakezila se te svoje meke usne prislonila na moje stvarajući divlji i strastven poljubac.

" Moja je zadnja. " nacerila mi se te premjestila natrag na svoje sjedalo. Okrenuo sam očima grickajući donju usnu.

" Ne, nego moja je zadnja. " zaigrano sam rekao.

I ostatak puta nam je prošao u prepirci, smijehu i razmjenjivanju nježnosti.

cijeli jedan dio Justinov pov. znam da je malo kraci, ali nisam znala kako da zavrsim pa sam ostavila ovako.

ja sam sad na moru, ali pokušat ću svaka tri do cetiri dana izbaciti nastavak, ali nista ne obecajem.

jedva cekam vidjeti vase komentare i ako vec niste vidjeli treiler imate link na mojem profilu.

Posveta ovaj put ide svima koji su mi ostavili komentar.

volim vas ljudi

Dark side of loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang