26

1.4K 99 2
                                    

" Valeria daj se smiri nisam napravljena od jebene gume." vičem iznervirano dok me Valeria tjera da napravim punu špagu.

"Sia ajde potrudi to uopće nije teško." i već slijedeće sekunde je sjedila na podu raširenih nogu.

"ajde ohladi nikad nisam mogla napraviti punu špagu koliko god se trudila." iživcirano mlataram rukama po zraku.

"ajde zadnji pokušaj pa si slobodna." ako nešto mrzim to je kad me neko ucjenjuje. Duboko sam udahnula i opet pokušala po jedno tisućiti put.

" Ne mogu dalje od ovoga. " odjednom sam osjetila čudnu težinu na leđima i već slijedeće sekunde sam se našla na podu sa podpuno raširenim nogama.

" Vidiš da možeš. " gledala me sa cerekom dok sam joj htjela odbiti glavu. " Ovo prokleto boli." bijesno sam vrisnula kad su mi ruke počele svijetliti.

" Sia, smiri se. " Valeria me oprezno gledala dok sam se ja sve više počela tresti od velike navale moći.

Bijesno sam ustala sa jebenog poda i prišla crvenokosoj curi koja me blijedo gledala.

" Kad kažem da nešto ne mogu napraviti onda me poslušaj! " zaderala sam se toliko da sam imala osjećaj da je cijela dvorana zavibrirala.

" Dobro, oprosti. " gledala je prema podu polako se povlačeći. Bez riječi sam krenula prema izlazu iz dvorane.

Tako sam naglo banula u sobu da je Gwen prestrašno vrisnula." Što se tebi dogodilo?" držala se na sigurnoj udaljenosti.

" Molim te samo šuti. " iz noćnog ormarića sam izvukla cigarete za hitne slučajeve. Toliko o tome da ću prestati pušiti.

" Sia tu je zabranjeno pušenje. " samo sam ju prostrijelila pogledom i ugasila cigaretu. Iz ormara sam izvukla crne kratke hlaćice i neku majicu.

Došlo mi da spalim prokletu uniformu, ali sam se uspjela suzdržati. Uzela sam kutiju cigareta te izjurila iz sobe.

" Sierra. " sjajno, još mi je samo ona falila. Bijesno sam se okrenula prema iritantnoj plavuši.

" Ciara što hoćeš? " počela mi se približavati, dok sam ja blago rečeno kipjela.

" Zašto se ne želiš družiti sa nama? " i opet ista priča. " Gle zbilja nisam raspložena i samo mi reci jer igdje mogu nabaviti nekog alkohola. " iznenađeno me pogledala.

" Alkohol je ovdje zabranjen. " samo sam okrenula očima dok me ona i dalje čudno gledala.

Nemam više volje gledati ju dok se pravi tako slatka i nevina tako da sam se okrenula i otišla.

Želim biti sama, a jedino mjesto gdje to moguće postići je ona naša soba na katu. Bacila sam se na krevet i odjednom su se suze slijevti mojim obrazima.

Zašto, nemam pojma. Nakon pola sata neprestanog ridanja napokon sam se smirila.

Osjetim neko čudno olakšanje i mir. Duboko sam udahnula i lagano ustala. Dobra stvar ove sobe je što samo Justin i ja možemo ući unutra.

Ova soba je naše sigurno mjesto. Uzela sam obično crno rublje te se zaključala u kupaonicu.

Pitam se što cure sada rade. Hm, imam ideju, ali je vjerojatno i to zabranjeno, ali baš me briga.

Srećom sam još prije donjela laptop gore. Nabrzinu sam se otuširala i još brže obukla. Jedva čekam da ih vidim i čujem.

Doslovno sam skočila na krevet i brzo upalila laptop. Ne mogu vjerovati da se nisam ranije sjetila Skypa.

Nervozno sam ih pozvala i nakon drugog zvona napokon sam vidjela nasmiješenu curu ljubičaste kose.

" Sia. " veselo me gledala, ali nešto nije bilo kako treba, osjećam to.

" Jade, gdje su cure? " onaj veseli smješak se pretvorio u napeti. " Hm, sad ću ih pozvati, pričekaj samo malo. "

Zašto je tako čudna? Ubrzo sam čula ljuti ženski glas " Što sad hoće od nas nakon što nas je ostavila na cijedilu i otišla bogu iza nogu?! " prepoznala bi taj glas među tisućama drugih, a one očito nisu svjesne da je mikrofon ostao upaljen.

Ne mogu vjerovati da su me samo tako otpisale, a pogotvo Selena pa spasila sam joj život.

Sa bolnim suzama u očima sam poklopila. Sad imam samo Gwen i Justina. Cure koje su mi godinama bile kao sestre su mi zabile nož u leđa i to u najgorem trenutku.

" Sia što je bilo? " osjetila sam Justinove čvrste ruke oko struka. Nisam imala kontrolu nad suzama pa sam ga samo jako zagrlila.

" One me mrze. " isprekidano sam šapnula. Čvrsto me grlio i moji su se jecaji polako počeli smirivati. " Tko te mrzi? " šapnuo je dok mi je rukom nježno prolazio kroz kosu.

" Moje cure. " naslonila sam mu glavu na rame dok me njegov parfem sve više opijao. " Zašto to misliš? " glas mu je imao skoro pa čarobni efekt na mene.

" Čula sam ih preko skypa. Ja sam njima spasila živote, a one mi tako vraćaju. Justin vlastita me sestra mrzi. "

Duboko sam udahnula kako bi zaustavila novi potop suza. " Juss, meni treba odmor od svega ovoga. Moram negdje otići kako bi malo sabrala misli. "

Osjetila sam da mu se tijelo ukočilo nakon mojih riječi " Onda i ja idem sa tobom. " mali se smješak pojavio u kutu mojih usana " Nisam ni rekla da ti ostaješ budalice. "

Nježno sam ga poljubila dok je on samo pojačao stisak oko mog struka. " Što kažeš da pobjegnemo na neki otok gdje ćemo biti sami i gdje ćemo se moći pošteno odmoriti? " odmah je ustao sa mnom u naručju.

" Onda znam savršeno mjesto. " počeo je trčati dok sam ja umirala od smijeha u njegovim rukama. Stao je ispred moje sobe te me još jednom nježno poljubio.

" Nađemo se ispred ulaza za pola sata. " otrčao je dok sam se ja i dalje budalasto smiješila. Što bi ja bez njega?

Justin pov

" J trebaju mi oni ključevi one tvoje kuće na Karibima. " blenuo je u mene s ustima do poda. " Što će ti? " sumljivo me gledao dok sam u ruksak trepao odječu i ostale potrebne stvari.

" Sia i ja bježimo na kratki odmor. " veliki se cerek razlio njegovim licem " Samo bi vas molio da se držite dalje od kuhinje. " prasnuo sam u smijeh dok sam zakopčavao ionako pretrpan ruksak.

Bacio mi je ključeve koje sam spretno uhvatio. Potrčao sam prema izlazu iz škole ne mogavši dočekati da naš odomor počne. Ubrzo je iz zgrade izašla nasmiješena brineta sa velikim crvenim ruksakom na leđima.

Primili smo se za ruke te sakrili u sjenu starog hrasta kako bi se mogli teleportirati.

Sierra pov

Kad sam otvorila oči pomislila sam da se došla u raj. Nalazili smo se na prekrasnoj pješćanoj plaži okupanoj zalaskom sunca. Uz sam rub plaže se nalazila velika, kamena kuća.

Došlo mi je da počnem skakati od uzbuđenja kako mi je pogled letio tim rajem.

Oko kuće su bile velike palme i pružale su lijepu sjenu. Ajme, nikad nisam bila na lijepšem mjestu.

" Justin, ovo je predivno. " nisam se usudila sreknuti pogled sa te ljepote jer je ovo predobro da bi bilo stvarno.

" Dobro došla u raj anđele. " smijeh se osjetio u njegovom glasu. Uzeo ne za ruku i poveo prema kući. Stopala su mi tonula u topli, meki pijesak i osmijeh mi nije silazio sa lica.

Nadam se da ovo nije san.

-----------------------------------------------------------------

znam da nastavak kasni, ali ovu mi pricu nije bas lako pisati jer sam ih puno procitala sa tim polubogovima. Ne zelim nekog kopirati jer mi je to jednostavno glupo.

njihov odmor pocinje, ali nije sve lijepo kako se cini. nevolje u raju tek pocinju i tama ce se sve vise petljati u njihove zivote, a pogotvo njen.

prava iskusenja za njihovu vezu tek pocinju. nadam se da vam se nastavak svidio.

volim vas ljudi

Dark side of loveWhere stories live. Discover now