Justin pov
Išao sam do onog starog hotela. To mjesto izgleda kao da će se svaki tren srušiti, ali zaparavo se tamo bande nalaze.Dok sam išao prema svojoj sobi namirisao sam neki slatki, ženski parfem.
Čudno, jer koliko znam tu se nalaze isključivo muške bande. Slegnuo sam ramenima i počeo slijediti taj miris.
Nakon par skretanja vidio sam curu duge tamne kose. “ Malena, jesi se izgubila? “ rekao sam malo zajedljivo, ali sam već slijedeće sekunde požalio kada sam shvatio da ispred mene stoji Sierra Gomez, vođa bande Angles, ujedno jedine ženske bande.
Neko vrijeme smo se gledali bez riječi kada mi je napokon došlo do glave da je cura u sjedištu muških banda. Pomalo bijesno sam joj prišao.
Uzeo sam ju za ruku i požurio prema svojoj sobi. Ako itko sazna da ona zna za ovo mjesto oboje smo gotovi.
Gurnuo sam ju unutra i zatvorio vrata naslonivši se na njih. Kada malo bolje razmisim ovo je prvi normalan razgovor koji smo ikad vodili.
“ Što radiš tu? “ moram znati. Ona još uvijek nije skidala pogled sa mene, što mi je zapravo nekako godilo. Kada je slegnula ramenima zbunjeno sam ju pogledao.
Sad bi joj ja trebao vjerovati da je ona slučajno našla ovaj hotel, dok je njena kuća na skroz drugom dijelu grada, pa nisam toliko glup.
Ja moram znati što ona radi tu inače smo oboje mrtvi. Nesvjesno sam joj počeo prilaziti. Primio sam ju za bradu i natjerao da me gleda u oči. Pogled na njene usne me izluđivao, želim ju poljubiti, a ne smijem.
Odjednom sam osjetio jaku bol na desnom obrazu. Jer to ona mene upravo ošamarila?! Bijes mi je sad već bilo sve teže kontrolirati. Moja ruka je sama krenula prema njoj kada me njen glas naglo zaustavio: “ Ozbiljno ćeš dignuti ruku na curu, pičkice? “
Nikad nisam udario žensko, ali mi ona toliko ide na živce da padam u sve veće iskušenje. Moram se smiriti dok nisam napravio nešto za što ću kasnije žaliti. Par puta sam duboko udahnuo u pokušaju da se smirim.
Ona me baš krenula zaobići kada sam ju naglo primio za ruku i vratio ispred sebe. Kada sam ju dotkanuo odjednom me oblio neki čudan osjećaj, kao da je strujica prošla mojim tijelom. Samo sam ju još jednom pogledao i brzo izjurio uz sobe, ali sam ju i zaključao.
Što se dovraga tamo dogodilo? Zašto sam ju tako jako želio poljubiti, osjetiti njene dodire?! Odmahnuo sam glavom i brzo sjeo na svoj motor i odvezo se u nepoznato.
Sierra pov
Kada sam se probudila vidjela sam da je vani mrak. Krenula sam prema vratima i baš kada sam pomislila da sam slobodna shvatila sam da su vrata još uvijek zaključana, kvragu.
Osjetila sam da mi nešto vibrira u jakni. Pomalo sam se nacrila kada sam izvukla svoj Samsung Galaxy S4. Budala me ostavila samu u sobi dok imam mobitel, posegnula sam rukom u stražnji dio hlača i moj se osmijeh još više proširio i pištoljem, ajme koji amater.
Na ekranu mi je pisalo Jade. Nakon što se deset minuta derala napokon sam joj uspjela objasniti gdje se nalazi ovaj vražiji hotel.
Vidjela sam još jedna vrata u sobi. Moja se znatiželja odmah naravno probudila i ja sam jednostavno morala vidjeti što je unutra.
Lagano sam spustila kvaku i sad sam gledala u nečiju kupaonicu. Znatiželjno sam ušla unutra i kada sam vidjela samo muške parfeme, dezedornse i gelove za tuširanje predpostavila sam da je ovo Justinova soba.
Ubrzo sam čula poznati ženski glas: “ Sia, jesi unutra? “ Požurila sam do vrata: “ Jade, otvori prokleta vrata. “ Čula sam da je izdahnula: “ Odmakni se od vrata. “
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...