27

1.5K 103 3
                                    

Sierra pov

Juss je iz jakne izvukao ključeve dok sam ja jedva čekala da otvori vrata. Veselo sam ušla unutra te ruksak ostavila pored vrata. Zadivljno sam počela šetati kućom koja je bila stvarno predivno uređena.

Bilo je puno staklenih zidova i sav je namještaj bio drveni. Veliki plazma TV je krasio sivi zid. Prošla sam kroz vrata desno od TV-a i našla se u velikoj kuhinji u tonovima plave.

Kamene stepenice su vodile na kat. Polako sam se popela gore zadivljno rukom prolazeći prstima po bijelom zidu.

Otvorila sam jedna od pet vrata. To je bila spavaća soba u nijansama plave i sive.

Istražila sam ostale sobe, ali kad sam ušla u zadnju dah mi je zastao. Znači uz dvije spavaće sobe i dvije kupaonice imamo još i teretanu, wow.

Spustila sam se dolje u boravak kako bi Justina zatekla ispred TV-a. " Čija je ovo kuća? " sjela sam pored njega te mi je on stavio ruku preko ramena.

" Inače od Jasona i Gwen, ali je većinom prazna, a naša je slijedećih mjesec dana ili više. " ajme, nalazim se u raju sa predivnim anđelom.

" Jesi gladna? " sad kad je to rekao trbuh mi je počeo proizvoditi čudne zvukove.

" Imaš li ti to namjeru kuhati? " namjerno sam ga zezala jer sam znala da je njegovo kuhanje zadnji put neslavno završilo.

" Pa mislio sam tebe gledati dok kuhaš. " plazila sam mu jezik te ustala. " Imate li kakvu posebnu želju prinče? " sarkastično sam se cerila. " Pa zapravo i imam. " i on se cerio " Pa recite prinče. "

Krenula sam prema kuhinji slušajući njegov smijeh. " Tjesteninu sa morskim plodovima. " hm, dobra ideja, a i dugo to nisam spremala. Baš je uzeo daljinski kad sam ga povukla za ruku.

" E nećeš. Diži to dupe pomoći ćeš mi. " uz duboki uzdah je ustao. " Ti reži luk dok ja pronađem ostale stvari koje će nam trebati. " Krenuo se pobuniti, ali je na kraju samo poraženo uzdahnuo.

Nakon sat vremena i puno Justinovog zanovjetanja napokon smo završili. " Ovo je predobro. " gušio se u već drugom tanjuru. " Još samo da imamo neko vino. " tajanstveno se nasmiješio te iz ormara izvukao dvije visoke vinske čase i bocu nekog bijelog vina.

Nemam pojma kojeg jer ne znam ništa o vinima. Nakon večere smo izašli prošetati plažom iako je već odavno pao mrak.

" Što kažeš na noćno kupanje? " samo sam se nacerila i skinula majicu. Pogled mu je šetao mojim tijelom dok je grickao usnu.

Ako se već želi igrati, dobro. Polako sam mu prišla te ga prvo nježno poljubila na vrat te sam zahvatila rub njegove majice.

I njegova se majica pridružila mojoj negdje na pijesku. " Ajde nestrpljiva sam. " zagrzila sam usnu te svukla hlačice.

On kao da se vratio iz nekog svojeg filma je brzo svukao ostatak odječe. Potrčala sam prema moru, ali sam ubrzo izgubila tlo pod nogama.

Povijest se ponavlja. Odmah sam udahnula dovoljno zraka kada sam poletila i pljusnula u hladnu vodu.

" Nisi to smio naptaviti. " izašla sam iz mora svjesna da izgledam kao neka porno glumica dok mi se voda slijeva niz tijelo.

Dok me on doslovno proždirao pogledom polako sam mu prišla i gurnula ga na još uvijek topli pijesak.

" Imaš pravo odavdje imam bolji pogled. " cerio se isto kao i ja. Legla sam pored njega uživajući u njegovoj blizini.

Odjednom sam se našla na njemu dok me gledao sa obožavanjem u očima " Čime sam ja tebe zaslužio? " krv mi je jurnula u obraze dok sam se smješkala.

" Isto se i ja pitam za tebe. " krenuo nas je okrenuti, ali sam stavila ruke na njegova razvijena prsa i lagano ga gurnula natrag na pijesak

Jednom sam ga nježno poljubila na vrat te ustala. " Daj gdje ćeš sad? " bunio se, ali se nisam obazirala.

" Na kupanje, pa na plaži smo. " rekla sam u onom duh tonu. Nešto je promrmljao, ali ga nisam uspjela razumijeti.

Zatrčala sam se u vodu te zaronila. Nakon pola sata prskanja i puno nagutane slane vode smo se vratili u kuću.

" Što kažeš da pogledamo neki film? " hm, dobra ideja, ali se moram prvo istuširati.

" Ja ću se otuširati, a ti nam pripremi kokice i nađi neki dobar film. " ajme sto ovo svrbi. Brzo sam upalila tuš i zakoračila pod hladni mlaz.

Još sa stepenica sam mogla osjetiti čarobni miris kokica. Kad sam ušla u boravak na stolu su bile dvije litre cherry cole i dvije ogromne zdjele kokica.

Soba je bila podpuno zamračena, jedino je svijetlo dolazilo sa TV-a. " Što gledamo? " bacila sam se pored njega " Horor, ako se budeš bojala mogu te ja zagrliti, ne brini. "

Prasnula sam u smijeh dok me on zbunjeno gledao. " Lijepo si ti to isplanirao, ali si propustio jednu sitnicu. Ja sam ovisna o hororima. " iznenađeno me gledao.

" Znači plan mi je propao. " rekao je lažno tužnim glasom. " Ne brini, dobit ćeš svoju nagradu za izdržani strah. " plazio mi je jezik te se okrenuo prema TV-u.

Ubrzo se pojavio naslov te sam uzbuđeno zapljeskala rukama. The ring stvarno dugo nisam gledala.

Pripovjedač pov

Dok su oni uživali u svojoj savršenoj večeri Tama je poslala svoja dva špijuna da paze na njih.

Te će osobe biti odgovorne za njihove mnoge svađe. Agenti su dobili zadatak razdvojiti Siu i Jussa, ali oni ne znaju za njihovo tajno oružje.

Pustit ćemo sad golupčiće da uživaju jer ih čekaju velike nevolje, ali njihova je ljubav dovoljno jaka, jer tako? Oni sad misle da mogu sve, ali što kad se pojave neke osobe iz prošlosti?

-------------------------------------------------------------------

Dva kraća nastavka u jedan dan. smatrajte to mojom isprikom sto nisam pisala jedno kratko vrijeme. voljela bi da u komentare staviti sto mislite tko si ti agenti. nadam se da vam se nastavak svidio.

volim vas ljudi

Dark side of loveWhere stories live. Discover now