Dok se Sia još oprovlja od šoka u smrtnom svijetu vrijeme kao da je stalo na sekundu.
Kako je Selenin život napokon ugašen utjecaj koji je imala na ljude također je nestao.
Mislim da je napokon došlo vrijeme da čujete priču jedne cure koja je prije nego što se Selena pojavila sa Sierrom bila kao sestra.
Jade pov
Tup me udarac vratio u stvarnost. Gdje sam? Polako sam protreljala oči te oprezno pogledala oko sebe.
Veliki krevet, klizni ormar i ljubičasti zidovi - moja soba, ali zašto onda imam osjećaj kao da se nešto važno dogodilo?
Polako sam ustala sa udobnog kreveta kada mi se cijeli svijet zavrtio poput vrtuljka, wow.
Uhvatila sam se za glavu te pala leđima natrag na krevet. Jesam ja pila sinoć? Pa koliko se sjećam nisam, ali zašto mi se onda toliko vrti?
Opet sam pokušala lagano ustati, ali sam se ovaj put uhvatila za stup od kreveta.
Odjednom su mi pred očima bljesnule nečije smeđe oči pune suza. Ma koji? Zašto su mi te oči toliko poznate?
Odjednom su mi se pred očima počele izmjenjivati uspomene sa ludom brinetom koju sam godinama smatrala sestrom.
Oči su mi se napunile suzama kada sam se konačno sjetila njenog imena.
" Fališ mi Sia, molim te oprosti mi. " šapnula sam zatvorenih očiju. " Jade napustila si me kada si mi najviše trebala. " čula sam njen glas, ali se nisam usudila otvoriti oči.
" Ajde Jade otvori oči. " malo sam se trznula kada sam osjetila ruke na mojim ramenima.
Nije moguće da je tu, to jednostavno nije moguće. " Sia? " tiho sam rekla oprezno otvarajući oči.
Jecaj mi je pobjegao sa usana kada sam ju vidjela lijepšu nego ikada. " To si stvarno ti? " i dalje nisam mogla povjerovati da ju stvarno vidim.
" Da. " i ta dva slova u meni su izazvala bujicu emocija. " M..mogu te zagrliti? " rekla sam jedva čujnim glasom.
" Naravno. " raširila je ruke dok joj je veliki osmijeh krasio lice. Snažno sam trepnula u nadi da ću tako zaustaviti suze te ju jače nego ikad zagrlila.
Njen poznati parfem mi je obuzeo osjetila na što sam se nasmijala.
" Što moram napraviti da bi mi oprostila? " tiho sam rekla sa rukama oko njenog struka.
" Samo spakirajte kofere i onda dođite na ovu adresu " dala mi je neki mali, bijeli papirić " javi i dečkima. " odjednom je počela nestajati. Ne, ne, ne.
Naglo sjedam dok mi se hladan znoj skuplja na čelu. Sve ono je bio samo san? Kako kad se činilo tako stvarno?
Krenula sam ustati kad sam osjetila neki papirić ispod ruke. Oprezno sam ga otvorila dok mi je srce i dalje jako lupalo.
Dah mi je stao kada sam vidjela neku adresu i ispod napisano pozovi i dečke.
Koji vrag? Brzo sam ustala te otrčala u kupaonicu. Hitno mi treba jedan hladan tuš.
Kako se onaj papirić našao na mojem krevetu kada je ono bio samo san, ili možda nije?
Ajme kako sam zbunjena. " Cure, boravak, odmah! " derala sam se dok sam trčala niz stepenice.
" Ajme šta se dereš? " čupava Lola je silazila niz stepenice trljajući oči. " Skupi cure, a ja ću pozvati dečke moramo hitno razgovarati. " nakon što mi je uputila zbunjeni potrčala je natrag gore.
Brzo sam zgrabila mobitel te poslala poruku Austinu.
Skupi dečke i da ste za pola sata kod nas hitno je.
Otrčala sam natrag u sobu da se obučem. Ako nastavim ovako trčati još ću smršati. Nasmijala sam se na svoje glupe misli te iz ormara izvukla kratke, traper hlačice i neku neon narančastu majicu.
Čula sam zvono te sam požurila otvoriti. " Babe, što je toliko hitno? " zagrlio me oko struka te poljubio.
" Nadam se da imaš dobar razlog zato što si nas probudila. " Lexi me prostrijelila pogledom, ali čim je vidjela dečke se nasmiješila i popravila kosu.
Okrenula sam očima te otišla u boravak. Sva su mjesta zauzeta pa naravno. Sitno sam se nasmiješila te sjela Austinu na krilo.
Uspjela sam vidjeti smješak u kutu njegovih usana prije nego što me zagrlio oko struka.
" Sia mi se javila. " Lexi koja je nosila tacnu sa pićima je pala dok me je blijedo gledala.
" Čekaj, učinilo mi se da si rekla da ti se Sia javila. " gledala me onim pogledom daj nas ne zajebavaj.
" Lex ozbiljna sam. " pružila sam joj onaj papirić. Usta su joj pala do poda dok su joj se oči punile suzama.
" Ta je kučka za mene mrtva! " proderala se te potrčala u sobu. Duboko sam udahnula te se naslonila na Austina.
" Stvarno ti se javila? " Ivy je rekla drhtavim glasom. Polako sam kimnula sad se već ozbiljno bojeći njihove reakcije.
" I što je rekla? " nisam uspjala uhvatiti čiji je glas bio. " Selimo se. " rekla sam sad već dosta sigurnijim glasom.
" Molim?! " svi su skočili kao opareni.
" Dobro curo jesi ti normalna? " cure su viknule u isti glas. " A gdje bi ste otišle i zašto? " Austin je rekao tihim, mirnim glasom.
" Zato što će nas tamo čekati Sia i Juss, a idemo u njenu rodnu zemlju. " svi su me zbunjeno pogledali.
Što oni ne znaju da Sia nije amerikanka? " A njena rodna zemlja je? " Jaden me upitno gledao.
Huh, sad će biti zanimljivo vidjeti njihovu reakciju. " Hrvatska. " svi su zbunjeno blenuli u mene.
Pa Jade glupačo naravno da ne znaju gdje je Hrvatska. " A to je gdje? " uspjela sam uhvatiti Lolin zbunjeni zeleni pogled.
" U Europi. " sad su im usta doslovno bila do poda. " A ne, nema šanse da napustim LA. " Lola je rekla ljutim glasom što sam na neki način i očekivala.
" Što vi dečki mislite? " osjetila sam da je Austin duboko uzdahnuo i vidjela sam dečke kako lagano kimaju.
" Kada krećemo? " osjetila sam neopisivu sreću nakon tih riječi. " Za mjesec dana. Hvala baby. " čvrsto sam ga zagrlila oko vrata te pritisnula usne na njegove.
" A oni će nas tamo čekati ili? Čekaj u koji mi grad uopće idemo? " Jaden je rekao dok mu je pomalo čudan smješak bio na licu.
" Rovinj i da oni će nas tamo čekati. " rekla sam sretnim glasom.
Ubrzo sam čula lagano škripanje po stepenicama. Lexi je ušla u boravak dok je veliki rozi kofer bio pored nje.
" Žao mi je ljudi, ali ja ostajem u LA-u. " krenula je prema vratima kada sam naglo potrčala prema vratima.
" Zašto ne ostaneš sa nama? " rekla sam tužnim glasom dok sam ju držala za ruku.
" Zbogom Jade. " otrgnula je ruku te snažno zalupila vratima. Ne mogu vjerovati da nas je napustila.
i evo novog nastavka. znam da sam vas sve zbunila, ali imam plan.
na slici je inace Lexi samo da znate.
Jedva cekam vidjeti vaše komentare haha.
volim vas ljudi.
BẠN ĐANG ĐỌC
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...